AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #1 Skrevet 1. november 2024 Jeg har holdt på med en fyr i 1 måned ca, jeg har aldri vært i et forhold før og syns dette er så skummelt. Det ser ut til å bli veldig seriøst… jeg syns det er skummelt med forandring og har alltid hatt det greit alene, men vil likevel prøve. Er det normalt å føle slik? Føle på redsel, glede, lykke og ubehag samtidig? Vet ikke hva jeg skal gjøre og trenger tips!! Anonymkode: ed330...a19 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #2 Skrevet 1. november 2024 Ja, det er hele poenget 😇 Flyt med og kjenn på følelsene.. Anonymkode: 4e05d...6b7 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #3 Skrevet 1. november 2024 Hopp i det! Kjærlighet er vakkert, og noen ganger må man tørre å satse. Ønsker deg alt hell og lykke Anonymkode: 82d34...2ff 2
Sparkling_Pink Skrevet 1. november 2024 #4 Skrevet 1. november 2024 Forhold kan bringe følelser av den typen. Seinere når du er blitt godt kjent, kan en føle ambivalens for det er alltid noe som er vedvarende irritasjoner når du har med folk å gjøre. Jeg selv har det heftigst i noen uker rundt da forholdet etablerer seg. Det er mange som setter pris på overgangen, usikkerheten og kriblingene inn i et forhold. Det gjør ikke jeg. Jeg føler ikke jeg har særlig med råd heller, men hos meg går denne fasen over og jeg trives med kjærest etter at forholdet er stabilt. Til tross for mye følelser og at jeg ikke liker spenninga, står jeg i det. Noen ganger har jeg stått i for mye ubehag, det det har rett og slett vært slik at den andre har gjort ting som ikke har vært greit for meg. I dag har jeg et håp om at jeg makter å si ifra bedre om hva som er ugreit for meg. 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #5 Skrevet 1. november 2024 Mye store følelser i starten ja Nyt det, men vær særlig obs på at i en slik lykkerus svekkes dømmekraften noe. Så ikke ta noen store impulsive valg i denne perioden. Da tenker jeg på graviditet, flytte sammen, flytte nærmere, velge utdannelse etter hvor kjæresten bor eller studerer etc. Anonymkode: a1e1f...38d
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #6 Skrevet 1. november 2024 Du kommer til å savne egentiden og å slippe å ta hensyn til andre. Det er det lurt å forberede seg selv på. Første året slet jeg veldig med følelsen av å være innvadert selv om han er verdens beste menneske. Det hjalp mye at jeg var forberedt på at jeg kom til å kjenne på dette. Anonymkode: ab712...fee
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #7 Skrevet 1. november 2024 Sjekk telefonen hans innen det har gått et år. Do it, ikke vær dum-naiv. Anonymkode: 0e8a6...7de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå