AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #1 Del Skrevet 1. november 2024 Ja, det florerer av temu-tråder her inne og nå kommer en til. Jeg skal kjøpe inn gaver til barn og ungdom som skal leveres til en hjelpeorganisasjon. I og med at det skrives så mye om giftige og kreftfremkallende produkter så ønsker jeg tips til produkter som ansees som trygge. Jeg har ikke så mye penger og siden gavene skal være nye og jeg vil at så mange som mulig skal få noe så blir det sånn. Dere som er negative kan spare dere for å skrive noe for jeg er ikke interessert! Jeg er simpelthen ute etter ideer fra noen som har noe vettugt å bidra med. På forhånd takk 🙂 Anonymkode: f463c...939 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 1. november 2024 #2 Del Skrevet 1. november 2024 Jeg har kjøpt noen få leker til min sønn på temu, typisk uteleker som bøtte, spade, former til sandkassen, et sånt møllehjul som spinner når han heller på sand eller vann. Tenker at ute har han frisk luft, han er stor nok til at han ikke spiser på det, og vi vasker hender når vi kommer inn. Hvis du absolutt må kjøpe på temu kunne det kanskje vært en tanke å se etter ute-ting? Ellers vil jeg tipse deg om å gå på julemarked, håndverksmesse, sjekke epla etc. Jeg driver selv en liten virksomhet med små figurer produsert i norsk ull (sønnen min elsker de!). Skal ikke se bort ifra at jeg eller andre aktører hadde gitt deg en meget hyggelig pris på vilkår at du gir det bort til veldedighet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #3 Del Skrevet 1. november 2024 Kjøp ting man ikke har på seg og ikke putter i munnen. Jeg har for eksempel kjøpt masse halloweenpynt derfra, og er ikke det minste redd for det. Henger ute og lufter seg, og vi inhalerer det ikke. Anonymkode: 4bc0d...af1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #4 Del Skrevet 2. november 2024 Hårpynt som scrunchies og klyper har de mye bra av. Led-lys striper, prosjektorer og slik. De har veldig mye gøy av tusjer, tegnesaker, hobbyting og slikt. Anonymkode: 0bc26...68c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 2. november 2024 #5 Del Skrevet 2. november 2024 Ryddet for avsporinger. Christina82, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 3. november 2024 #6 Del Skrevet 3. november 2024 Ryddet for avsporinger. Tråden stenges etter hyppig rydding. Christina82, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg