AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #1 Skrevet 31. oktober 2024 Pleier du å fortelle partneren din når du har mensen? Eller vet han ikke noe om syklusen din? Anonymkode: 1622c...05b
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #2 Skrevet 31. oktober 2024 Ja, "vi" har mensen 😅 Vi har sex hver dag. Er uunngåelig å dele. Puppene mine er også helt preget av syklusen. Så han vet akkurat hvor jeg er i løypa bare av å ta, suge og slikke på puppene mine 😅 Anonymkode: 7c072...e65 2 1
John McClane Skrevet 1. november 2024 #3 Skrevet 1. november 2024 Mensen gjør fruen kåtere og jeg har ikke noe imot å gi henne det hun trenger om hun ber om det.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #4 Skrevet 1. november 2024 Jeg visste alltid når hun var i ferd med å få mensen. For det første luktet huden hennes metall, men mest av alt ble hun dårlig. Skikkelig dårlig. Hun behøvde oikke å fortelle meg det, det syntes. Anonymkode: 659aa...455
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #5 Skrevet 1. november 2024 Ja, klart jeg sier det. Han merker det uansett da, det er bare da jeg sover med truse. Ofte sier jeg " jeg har fått mensen i dag, derfor MÅ jeg spise sjokolade" 😁 Eller "jeg har så vondt i magen, jeg hater mensen!". Jeg syns mensen er så pyton, og jeg vil absolutt ikke lide i stillhet. Anonymkode: b4e42...30d 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #6 Skrevet 1. november 2024 Ja, jeg sier i fra da han elsker å gå ned på meg. Vi har sex uavhengig om jeg har mensen eller ikke😙 Anonymkode: 136b0...4bd
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #7 Skrevet 1. november 2024 Da står produktene fremme på badet, jeg sover med truse etc. I tillegg ser han det når krampene kommer. Da pleier han å komme med varmeflaske og pledd😅 Anonymkode: ceab4...5ff 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #8 Skrevet 1. november 2024 Ja, som regel sier jeg det. Pga jeg blir i rart humør og/eller dårlig, pluss det er relevant for sex og fruktbarhet. Vi har som regel sex uansett, da. Anonymkode: 57ec3...85a
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #9 Skrevet 1. november 2024 Aldri 😅 Han skjønner det jo selvfølgelig, men jeg har hatet hver eneste mens jeg har hatt og liker ikke å snakke om det. Hater at kroppen blir så annerledes mange ganger hver mnd og føler det bokstavelig talt blodig urettferdig alt det dritt vi kvinner må ha 🤣 Anonymkode: b2dfa...4a2
blåbærpai Skrevet 1. november 2024 #10 Skrevet 1. november 2024 Selvfølgelig kjenner han syklusen min. 12 år sammen. Bruker ikke prevensjon, så når det nærmer seg uka kan han "komme inni".. 😆 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #11 Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): For det første luktet huden hennes metall 😆 gjenkjennelig… Anonymkode: dad05...ba5
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #12 Skrevet 1. november 2024 Ja. Ny kjæreste og vi sover kun sammen ca 3 netter i mnd pga barn. Men jeg informerer han alltid om hvor jeg er i syklusen. F.eks. at jeg kommer sannsynligvis til å få mensen når vi skal på kjærestetur om 3 uker. Eller når humøret mitt ikke er på topp en uke etter eggløsning. Eller at jeg har mye overskudd fordi jeg er i follikkelfasen. Osv. Anonymkode: 00de9...a1d
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #13 Skrevet 2. november 2024 Ja, jeg forteller kjæresten min om hvor jeg er i syklusen. Vi har alltid sex når vi treffes, også når jeg har mensen Anonymkode: 4571c...ad5 1
John McClane Skrevet 2. november 2024 #14 Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Ja, jeg forteller kjæresten min om hvor jeg er i syklusen. Vi har alltid sex når vi treffes, også når jeg har mensen Anonymkode: 4571c...ad5 Syklusen hadde forvirret meg, glad den ble fjernet med hormonspiral og jeg kunne gå til saken uansett dag!😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå