Gå til innhold

Eldre menn flørter med meg!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Etc at jeg er så hot at ~ blablabla type flørting fra en 60 åring. 

Anonymkode: 21afa...6b4

Min erfaring er at mange menn har null selvinnsikt. De tror de er så deilige og hotte, at 30 år yngre, veldig pene damer dagdrømmer om dem, og kaster seg i armene deres med en gang. 

Anonymkode: 5b1c1...05e

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det handler ikke nødvendigvis om hvor attraktiv du er, eller at de legger an på deg. De fleste unge kvinner er attraktive. Men menn i den alderen hadde sin ungdomstid før meetoo. Det var vanlig å snakke slik til unge kvinner. Ikke hyggelig i det hele tatt, det er bare å sette dem på plass. Minne dem på meetoo. På høy tid at de lærer å oppføre seg.

Anonymkode: c86bc...f43

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det handler ikke nødvendigvis om hvor attraktiv du er, eller at de legger an på deg. De fleste unge kvinner er attraktive. Men menn i den alderen hadde sin ungdomstid før meetoo. Det var vanlig å snakke slik til unge kvinner. Ikke hyggelig i det hele tatt, det er bare å sette dem på plass. Minne dem på meetoo. På høy tid at de lærer å oppføre seg.

For å ikke snakke om at denne personen er gift med barn og kaller meg hot og verre ting😬 samtalen var kort, men gud å mye han fikk sagt og jeg var i sjokk tilstand jeg kunne ikke tro mine egne ører 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike menn er de menn som hater @metoo , de liker ikke at de ikke kan gå rundt å prøve seg hele tiden. De velger alltid å gå bort til kvinner av en eller annen merkelig grunn 🤔 de går ikke bort til menn. De prøver seg fordi de vet at hvis de prøver mange nok ganger så vil de til slutt få napp av slike som deg TS og gjerne unge kvinner med som ikke forstår situasjonen.

Blir kvalm av å lese andre menn prøve å forsvare dette, eller når jeg leser at man bare ikke skal bry seg.

Du bør rapportere slike menn til treningssenteret, evt skrive om hendelsen, eller i verste fall anmelde selv om det blir henlagt så ligger det inne.

Anonymkode: b69cb...ab6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Mange gjør faktisk det.

Du er mann antar jeg?

Anonymkode: cedb6...2b9

Jeg er kvinne og ville aldri sminka meg for p være hjemme eller dra på trening..

Anonymkode: f3e6b...60d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er kvinne og ville aldri sminka meg for p være hjemme eller dra på trening..

Anonymkode: f3e6b...60d

Mange som gidder å pynte seg for partner for eks :) eller har sminke som hobby. Eller bare liker å sminke seg som en daglig rutine. Det er vel ikke mange som sminker seg for å dra på trening, men man fjerner den jo ikke heller, når man trener etter andre ting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Du er mann. Menn synes all oppmerksomhet er positivt. Du trenger ikke å være redd for at han blir sint eller aggressiv ved avslag. At du ikke skjønner at kvinner (og særlig unge jenter!) synes annerledes, forteller endel om deg

Eller at vi bare driter i å ta oss selv så utrolig høytidelig. 

OG: Det er stadig vekk tråder her om hvordan sjekke opp menn på treningssentre, og det kommer masse tips og triks, også om å ikke seg på første forsøk.

Er det lov å bli *litt* kvalm av dobbeltmoralen?

Anonymkode: 562a2...1bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

OG: Det er stadig vekk tråder her om hvordan sjekke opp menn på treningssentre, og det kommer masse tips og triks, også om å ikke seg på første forsøk.

Edit: ...ikke GI seg på første forsøk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

For å ikke snakke om at denne personen er gift med barn og kaller meg hot og verre ting😬 samtalen var kort, men gud å mye han fikk sagt og jeg var i sjokk tilstand jeg kunne ikke tro mine egne ører 😅

Da bør du rapportere til ledelsen for senteret med en gang 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sminker meg om jeg bare er hjemme, på hytta el. Da er den på til jeg tar kveldsstellet. Unntaket er om jeg er syk eller skal trene ute i regnvær om morgenen. Hater også å bli sjekket opp av menn som er en del eldre. Menn som nesten kunne vært faren min, hva er det de tenker jeg skulle interessere meg for dem på noen som helst måte? Samme hvor flotte de nå enn måtte være, er det skikkelig creepy. 

Anonymkode: e09a6...6e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hva er hyggelig med menn hakket fra pensjon er interessert i å sjekke en opp? 

Anonymkode: 09f3f...bc7

Ikke vær så høy på deg selv at du ser ned på andre mennesker. De er bare mennesker disse karene og

Anonymkode: a42ab...e43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Du er mann. Menn synes all oppmerksomhet er positivt. Du trenger ikke å være redd for at han blir sint eller aggressiv ved avslag. At du ikke skjønner at kvinner (og særlig unge jenter!) synes annerledes, forteller endel om deg

Dette er et helt håpløst utgangspunkt å ha. Prøv å se for deg, hva er det ALLER verste som kan skje inne på et treningssenter om du skulle avvise en mann? Dette er bare stakkarslig og feigt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Åh, please... Det er ikke dobbeltmoral at forskjellige kvinner sier forskjellige ting 🙄 Den argumentasjonen er så blåst at det er utrolig du kan stave.

TS, jeg synes du har fått noen litt kjipe svar her fra folk som bare avfeier det. Og dette er jo tydeligvis - og dessverre - et tema hvor menn egentlig ikke har noe å bidra med, de vet ikke hvordan det er å være en 20 år gammel kvinne, og noen av dem gidder jo tydeligvis heller ikke høre når en kvinne prøver å fortelle dem hvordan det er. Menn vet jo selvsagt best hvordan det er å være kvinne......... 

Det er faktisk ikke greit å holde på sånn, du må si fra. Direkte til mannen og/eller til treningssenteret. Det er sånne mannfolk som ikke gidder høre på kvinner som han luringen jeg siterer her, som synes metoo bare var teit og vanskelig å forstå, for de selv hadde elsket å bli trakassert dagen lang. De trenger å få en liten reality check. 

Han virker jo også som han har en skrue løs sier du. Andre reagerer på det. Så det er jo mulig han bare bør bli kastet ut. Ingen treningssentre/klubber ønsker at unge kvinner skal synes det er ubehagelig å være der.

Ikke vær redd for å være frekk. Det er ikke synd på han. Han har jo valgt deg ut fordi du er lett offer, ung og usikker. Det er jo definisjonen av metoo, skjev maktbalanse. Du bare sier at du, jeg er her for å trene og setter virkelig ikke pris på den type kommentarer fra deg. Kort, kontant, mer enn høflig nok. Så tipper jeg han sutrer og mener det er teit, men fuck han. På tide han skjønner at det ikke er greit.

Endret av Cuntzilla
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cuntzilla skrev (4 minutter siden):

Åh, please... Det er ikke dobbeltmoral at forskjellige kvinner sier forskjellige ting 🙄 Den argumentasjonen er så blåst at det er utrolig du kan stave.

TS, jeg synes du har fått noen litt kjipe svar her fra folk som bare avfeier det. Og dette er jo tydeligvis - og dessverre - et tema hvor menn egentlig ikke har noe å bidra med, de vet ikke hvordan det er å være en 20 år gammel kvinne, og noen av dem gidder jo tydeligvis heller ikke høre når en kvinne prøver å fortelle dem hvordan det er. Menn vet jo selvsagt best hvordan det er å være kvinne......... 

Det er faktisk ikke greit å holde på sånn, du må si fra. Direkte til mannen og/eller til treningssenteret. Det er sånne mannfolk som ikke gidder høre på kvinner som han luringen jeg siterer her, som synes metoo bare var teit og vanskelig å forstå, for de selv hadde elsket å bli trakassert dagen lang.

Han virker jo også som han har en skrue løs sier du. Andre reagerer på det. Så det er jo mulig han bare bør bli kastet ut. Ingen treningssentre/klubber ønsker at unge kvinner skal synes det er ubehagelig å være der.

Ikke vær redd for å være frekk. Det er ikke synd på han. Han har jo valgt deg ut fordi du er lett offer, ung og usikker. Det er jo definisjonen av metoo, skjev maktbalanse. Du bare sier at du, jeg er her for å trene og setter virkelig ikke pris på den type kommentarer fra deg. Kort, kontant, mer enn høflig nok. Så tipper jeg han sutrer og mener det er teit, men fuck han. På tide at han lærer.

Og kvinner har ingen aning om hvordan det er å være menn. Skal man være voksen, og være ute blant voksne, så må en tåle å både få oppmerksomhet og bli kontaktet av voksne. Vil man være i fred, så holder man seg hjemme. Om man synes det er ubehagelig å være voksen, og har lyst å takle voksenlivet, så må man lære seg det. Dette innebærer å lære å stå opp for seg selv, si NEI til det man ikke vil og JA til det man vil. Å forvente at andre mennesker skal vite at noen kommer til å si NEI før noe i det hele tatt har blitt gjort eller sagt tyder mer på en som ikke er klar for voksenlivet.

Vi har lover og regler for å beskytte oss, men om man ønsker å verne seg for all kontakt fra fremmede, da kan man ikke omgås fremmede. Dette blir bare for dumt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en ting til. SLUTT å kalle all uønsket oppmerksomhet og kontakt for seksuell trakassering. Kall det for det det er, og her er det i verste fall uønsket oppmerksomhet og TS er for feig eller for umoden til å sette dem på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og kvinner har ingen aning om hvordan det er å være menn. Skal man være voksen, og være ute blant voksne, så må en tåle å både få oppmerksomhet og bli kontaktet av voksne. Vil man være i fred, så holder man seg hjemme. Om man synes det er ubehagelig å være voksen, og har lyst å takle voksenlivet, så må man lære seg det. Dette innebærer å lære å stå opp for seg selv, si NEI til det man ikke vil og JA til det man vil. Å forvente at andre mennesker skal vite at noen kommer til å si NEI før noe i det hele tatt har blitt gjort eller sagt tyder mer på en som ikke er klar for voksenlivet.

Vi har lover og regler for å beskytte oss, men om man ønsker å verne seg for all kontakt fra fremmede, da kan man ikke omgås fremmede. Dette blir bare for dumt. 

Jeg sier jo at TS skal si fra, les innlegget før du får helt krøll på trusa.

Og hun ble ikke bare "kontaktet". En 60 år gammel mann sier hun er så HOT atte et eller annet..

Du virker ikke som den skarpeste kniven i skuffen, men jeg håper at du innen du blir 60 forstår at du ikke går rundt på treningssenteret og kommenterer kroppen til jenter du kunne vært bestefaren til.

Det er så sinnsyk innstilling at du bare må forvente å ikke bli behandlet med respekt fordi du velger å gå ut døren. Verden er full av drittsekker, men du trenger ikke være en. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cuntzilla skrev (38 minutter siden):

Jeg sier jo at TS skal si fra, les innlegget før du får helt krøll på trusa.

Og hun ble ikke bare "kontaktet". En 60 år gammel mann sier hun er så HOT atte et eller annet..

Du virker ikke som den skarpeste kniven i skuffen, men jeg håper at du innen du blir 60 forstår at du ikke går rundt på treningssenteret og kommenterer kroppen til jenter du kunne vært bestefaren til.

Det er så sinnsyk innstilling at du bare må forvente å ikke bli behandlet med respekt fordi du velger å gå ut døren. Verden er full av drittsekker, men du trenger ikke være en. 

😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...