Gå til innhold

Eldre menn flørter med meg!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

visp skrev (9 timer siden):

Hva er grunnen til dette? 

Ikke si at du har rukket å komme i tjueårene før du oppdager dette?

En annen ting.... de mennene som prøver å beskytte deg.... De holder på med akkurat det samme, bare de er litt smartere.

De som beskytter deg.. de fleste folk gjør ikke ting "gratistjenester" /oppmerksomhet eller støtte uten å forvente noe igjen.

Siterer en mannlig kollega som nå er  80 åt.

Anonymkode: 1ed83...c81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg trener, for å ikke utgi sensitiv informasjon kan jeg si jeg går på en klubb. Jeg er i 20 årene, ung dame, liten og "søt". Jeg opplever å bli flørtet med i større eller mindre grad av noen av mennene jeg trener med. Hva er grunnen til dette? Å spesielt den eldre garde som slenger ut sjekke replikker som om det er den mest normale tingen i verden. Det er ukomfortabelt og uprofesjonelt, ettersom noen av de jobber på stedet😅 hva kan jeg gjøre som kan gjøre at vi har fokus på trening?

Jeg prøver å være hyggelig og smart i måten jeg håndterer flørting. Aka~ jeg gir ingenting tilbake, men prøver heller ikke være åpenbart frekk. Det er vanskelig. Noen av de andre mennene prøver og å beskytte meg fra disse hvor dette har vært ett mønster fra de enkelte.

Anonymkode: 21afa...6b4

Vær mer avvisende. 

Bruk klær som skjuler "attributter". 

Gå din vei hver gang de kommer med en ugrei kommentar. 

De vil aldri gi seg, kun du kan sette en stopper.

Jeg måtte bytte til et annet sted, da det rett og slett har ekkelt der jeg trente. Og jeg er absolutt ikke redd for å si ifra.

Nå er det bare hyggelige folk der jeg trener. Vi er vennlige, gir tips, spotter hverandre etc UTEN det jævla maset, eller blikk som stirrer på rumpa mi.

Anonymkode: f3e6b...60d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hva er hyggelig med menn hakket fra pensjon er interessert i å sjekke en opp? 

Anonymkode: 09f3f...bc7

Jeg kan få et kompliment eller et blunk fra en 20 år eldre kvinne og det er da hyggelig det?

Hvis hun stakk tunga i øret mitt så hadde det ikke vært så koselig.

Anonymkode: 4a84a...212

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nesten ingen kvinner liker å bli sjekket opp på trening. Og enda færre liker det av mye eldre menn

Anonymkode: cedb6...2b9

Ja. Svette og kanskje lukter litt. Vått treningstøy. Sminken som renner eller mangler. Tror få kvinner føler seg presentabel og komfortabel for sjekking når de trener. 
At menn på 50+ prøver å sjekke opp 20-årige jenter på treningssentre er utrolig. Eier de ikke selvinnsikt? De må da skjønne at de for unge jenter er for dinosaurer å regne. Ja faktisk eldgamle. Er selv 50 og føler meg eldgammel til å gjøre noe slikt 
Husker når jeg trente på gymmet når jeg var i 20-årene og en fyr som sikkert var i 50-60 årene ville oppnå kontakt med klare undertoner. Husker jeg ble kvalm og følte avsky av det hele. Selv om det at han var homse og jeg hetero la en ekstra negativ faktor til det hele (ps er ikke homofob), så kan jeg tenke meg en ung jente vil føle tilsvarende når grandpa på gymmet prøver å sjekke de opp. 

Anonymkode: 80e8b...f0e

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jeg kan få et kompliment eller et blunk fra en 20 år eldre kvinne og det er da hyggelig det?

Hvis hun stakk tunga i øret mitt så hadde det ikke vært så koselig.

Anonymkode: 4a84a...212

Du er mann. Menn synes all oppmerksomhet er positivt. Du trenger ikke å være redd for at han blir sint eller aggressiv ved avslag. At du ikke skjønner at kvinner (og særlig unge jenter!) synes annerledes, forteller endel om deg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Ja. Svette og kanskje lukter litt. Vått treningstøy. Sminken som renner eller mangler. Tror få kvinner føler seg presentabel og komfortabel for sjekking når de trener. 
At menn på 50+ prøver å sjekke opp 20-årige jenter på treningssentre er utrolig. Eier de ikke selvinnsikt? De må da skjønne at de for unge jenter er for dinosaurer å regne. Ja faktisk eldgamle. Er selv 50 og føler meg eldgammel til å gjøre noe slikt 
Husker når jeg trente på gymmet når jeg var i 20-årene og en fyr som sikkert var i 50-60 årene ville oppnå kontakt med klare undertoner. Husker jeg ble kvalm og følte avsky av det hele. Selv om det at han var homse og jeg hetero la en ekstra negativ faktor til det hele (ps er ikke homofob), så kan jeg tenke meg en ung jente vil føle tilsvarende når grandpa på gymmet prøver å sjekke de opp. 

Anonymkode: 80e8b...f0e

Hvorfor tar kvinner på masse sminke før de drar på trening? Altså, jeg sier ikke at de ønsker å bli sjekket opp av den grunn, men jeg er ikke helt overbevist om at ikke en hel del av dem ønsker bekreftelse heller. Jeg har faktisk sett kvinner sjekke opp menn på treningssenteret, det er litt tøft faktisk.

Anonymkode: aaef3...b8c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor tar kvinner på masse sminke før de drar på trening? Altså, jeg sier ikke at de ønsker å bli sjekket opp av den grunn, men jeg er ikke helt overbevist om at ikke en hel del av dem ønsker bekreftelse heller. Jeg har faktisk sett kvinner sjekke opp menn på treningssenteret, det er litt tøft faktisk.

Jeg tar automatisk sminke på når jeg står opp og skal ut - på jobb, trening osv. Fordi jeg liker meg selv bedre med sminke enn uten. Ikke for å få bekreftelse. 

Anonymkode: 5b1c1...05e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tar automatisk sminke på når jeg står opp og skal ut - på jobb, trening osv. Fordi jeg liker meg selv bedre med sminke enn uten. Ikke for å få bekreftelse. 

Men det handler jo om bekreftelse? Du tar jo ikke på sminke hvis du bare skal være inne for deg selv hele dagen, sånn for å føle deg fin for deg selv.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er vel ingen som dusjer FØR trening. Og de fleste tar ikke på sminke for å trene, men de trener etter jobb, skole, diverse ærender

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men det handler jo om bekreftelse? Du tar jo ikke på sminke hvis du bare skal være inne for deg selv hele dagen, sånn for å føle deg fin for deg selv.

Mange gjør faktisk det.

Du er mann antar jeg?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mange gjør faktisk det.

Du er mann antar jeg?

Hææææ..?! Det er jo bortkastet penger og overhode ikke bra for huden din. Skån huden din der du kan sier nå jeg.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg trener, for å ikke utgi sensitiv informasjon kan jeg si jeg går på en klubb. Jeg er i 20 årene, ung dame, liten og "søt". Jeg opplever å bli flørtet med i større eller mindre grad av noen av mennene jeg trener med. Hva er grunnen til dette? Å spesielt den eldre garde som slenger ut sjekke replikker som om det er den mest normale tingen i verden. Det er ukomfortabelt og uprofesjonelt, ettersom noen av de jobber på stedet😅 hva kan jeg gjøre som kan gjøre at vi har fokus på trening?

Jeg prøver å være hyggelig og smart i måten jeg håndterer flørting. Aka~ jeg gir ingenting tilbake, men prøver heller ikke være åpenbart frekk. Det er vanskelig. Noen av de andre mennene prøver og å beskytte meg fra disse hvor dette har vært ett mønster fra de enkelte.

Jeg har et godt råd til deg. Se ned i bakken om du får uønsket oppmerksomhet! Gir de seg ikke så får du se så stygt på dem at de rygger. Det fungerer for meg ihvertfall 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvilke kommentarer kommer de med? 
Med så stor aldersforskjell, så kan det være dere har helt ulik oppfatning av kommentarer, og det du oppfatter som flørting/sjekking bare er ment som en hyggelig kommentar uten noe mer. 

Men hva du kan gjøre? Du kan si rett ut at du ikke setter pris på slike kommentarer og at du ønsker ha fokus på trening. 

Anonymkode: d37b3...489

Etc at jeg er så hot at ~ blablabla type flørting fra en 60 åring. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Veldig mange menn over 30 er bare hyggelige. Du gjør deg selv en stooor bjørnetjeneste ved å tolke det som noe annet. Jeg vet om flere som aktivt gir komplimenter til yngre kvinner fordi de vet at det er my issues ute og går, og de vil at de unge skal følge seg bra og ha selvtillit. Det er omtanke bak det. Alt handler ikke om ligging.

Anonymkode: 49972...a83

Han så på meg direkte og kalte meg hot , bare at det var en sjekkereplikk kastet inni der også😳 det var flere ting som ble sagt som ville fått alle menn til å tenke denne mannen har seriøse problemer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nesten ingen kvinner liker å bli sjekket opp på trening. Og enda færre liker det av mye eldre menn

En ting er etc, wow så bra form du har når du trener, du gjør en god jobb, jeg kan se resultater, jeg kan se du trener etc. Eller noe som å si at du er veldig pen eller fin går helt fint. Men så har du de andre som går mer direkte på utseende og seksualiserende og da blir jeg litt mer sånn💀

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Og jeg er en single 46 år kvinne med former, som konstant blir sjekket op af drenge/mænd mellem 18-30 år, hvorfor mon🫣😂

Hvis du føler deg krenket, så må du sige fra på en ordentlig måte, istedet for å være hyggelig. 

Jeg nyter hvert fald oppmerksomheten fra de yngre🥳

OBS: Jeg er dansk, blot hvis noen undret sig over grammatiske feil.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Han så på meg direkte og kalte meg hot , bare at det var en sjekkereplikk kastet inni der også😳 det var flere ting som ble sagt som ville fått alle menn til å tenke denne mannen har seriøse problemer.

Hiv en bøtte med kaldt vann i huet på han 😂

Anonymkode: 3ffbd...136

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hiv en bøtte med kaldt vann i huet på han 😂

Anonymkode: 3ffbd...136

Hahah, der sier du noe!😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Det handler om at jeg ønsker å ikke se ut som alvorlig syk person. Hjemme lar jeg ansiktet hvile, og jeg går jo selvfølgelig ikke med sko inne.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ingen som dusjer FØR trening. Og de fleste tar ikke på sminke for å trene, men de trener etter jobb, skole, diverse ærender

Dette. Jeg trener som regel direkte etter jobb. Skal jeg skylle sminken for at menn ikke skal få ståpikk når jeg trener ved siden av dem? Begynner vi å få Sharia-tilstander her, eller?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...