Gå til innhold

Eldre menn flørter med meg!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trener, for å ikke utgi sensitiv informasjon kan jeg si jeg går på en klubb. Jeg er i 20 årene, ung dame, liten og "søt". Jeg opplever å bli flørtet med i større eller mindre grad av noen av mennene jeg trener med. Hva er grunnen til dette? Å spesielt den eldre garde som slenger ut sjekke replikker som om det er den mest normale tingen i verden. Det er ukomfortabelt og uprofesjonelt, ettersom noen av de jobber på stedet😅 hva kan jeg gjøre som kan gjøre at vi har fokus på trening?

Jeg prøver å være hyggelig og smart i måten jeg håndterer flørting. Aka~ jeg gir ingenting tilbake, men prøver heller ikke være åpenbart frekk. Det er vanskelig. Noen av de andre mennene prøver og å beskytte meg fra disse hvor dette har vært ett mønster fra de enkelte.

Anonymkode: 21afa...6b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er grunnen til dette? 

Ikke si at du har rukket å komme i tjueårene før du oppdager dette?

En annen ting.... de mennene som prøver å beskytte deg.... De holder på med akkurat det samme, bare de er litt smartere.

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

visp skrev (2 minutter siden):

Hva er grunnen til dette? 

Ikke si at du har rukket å komme i tjueårene før du oppdager dette?

En annen ting.... de mennene som prøver å beskytte deg.... De holder på med akkurat det samme, bare de er litt smartere.

Neiii ikke si det da😭 Kan aldri vinne 😂 jeg vil bare leve i fred og ro og trene. Det må da finnes en måte å distansere trening og fysisk tiltrekning? Jeg har ikke noe imot og kan ikke styre at noen er tiltrukket men det må legges til sides for å kunne ha fokus på trening og trivsel! 🥲

Jeg ser alltid det gode i mennesker, men ender ofte med å bli såret pga jeg er veldig opptatt av at andre skal ha det bra. Men denne gangen ønsker jeg og å trives!🫠

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Neiii ikke si det da😭 Kan aldri vinne 😂 jeg vil bare leve i fred og ro og trene. Det må da finnes en måte å distansere trening og fysisk tiltrekning? Jeg har ikke noe imot og kan ikke styre at noen er tiltrukket men det må legges til sides for å kunne ha fokus på trening og trivsel! 🥲

Jeg ser alltid det gode i mennesker, men ender ofte med å bli såret pga jeg er veldig opptatt av at andre skal ha det bra. Men denne gangen ønsker jeg og å trives!🫠

Ja, du blir hardere etterhvert:)

Anbefaler å prøve å overse de, og være ganske klar i talen når de kommer med praten sin. "Ikke nå" "Hører på musikk" "Jeg må bæsje". Etc. etc. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

visp skrev (Akkurat nå):

Ja, du blir hardere etterhvert:)

Anbefaler å prøve å overse de, og være ganske klar i talen når de kommer med praten sin. "Ikke nå" "Hører på musikk" "Jeg må bæsje". Etc. etc. 

Håper da det, dette er 50-60 åringer, og det er de som creeper meg ut😳😬

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ville kanskje prøvd å bytte til en annen klubb om det var lignende tilbud i nærheten. Men uansett veldig kjedelig å få ødelagt treningen sin av sånne. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

visp skrev (Akkurat nå):

Ville kanskje prøvd å bytte til en annen klubb om det var lignende tilbud i nærheten. Men uansett veldig kjedelig å få ødelagt treningen sin av sånne. 

Tenker jeg ønsker å stå i det en stund og så håper jeg åpen kommunikasjon kan bedre dette. Men jeg må vel bare være smart og observere fremover🥲❤️ og viktigst av alt at jeg har fokus på grunnen for at jeg er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tenker jeg ønsker å stå i det en stund og så håper jeg åpen kommunikasjon kan bedre dette. Men jeg må vel bare være smart og observere fremover🥲❤️ og viktigst av alt at jeg har fokus på grunnen for at jeg er der.

Ja, ha fokus på grunnen til at du er der.

Åpen kommunikasjon kan du bare glemme. Seriøst.

Øv kroppen din på å vise at den avviser, om du skjønner:)

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

visp skrev (Akkurat nå):

Ja, ha fokus på grunnen til at du er der.

Åpen kommunikasjon kan du bare glemme. Seriøst.

Øv kroppen din på å vise at den avviser, om du skjønner:)

Ja, jeg forstår🥲 uff ja må bare prøve🫣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MAnge typer flørt, de som virker uskyldig er bare bedre, flinkere men har deg i siktet. Hva er galt da? Er det dumt at de vil ha deg? Altså om unge eller eldre kvinner flørter så er det deilig for min del, om en mann flørter så er det også et kompliment som jeg tar med glede. Det er vel ikke feil?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

John McClane skrev (8 minutter siden):

MAnge typer flørt, de som virker uskyldig er bare bedre, flinkere men har deg i siktet. Hva er galt da? Er det dumt at de vil ha deg? Altså om unge eller eldre kvinner flørter så er det deilig for min del, om en mann flørter så er det også et kompliment som jeg tar med glede. Det er vel ikke feil?

Hun har sin rett til å bli ukomfortabel, det er ikke noe du velger å bli. Naturlig reaksjon. 

Har aldri likt når eldre menn har sant ting jeg heller. Etter at en med uhell holdte hånda på rumpa mi tok det lang tid før jeg kunne se på han med et positivt blikk igjen. 

Anonymkode: 2e5d0...e74

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun har sin rett til å bli ukomfortabel, det er ikke noe du velger å bli. Naturlig reaksjon. 

Har aldri likt når eldre menn har sant ting jeg heller. Etter at en med uhell holdte hånda på rumpa mi tok det lang tid før jeg kunne se på han med et positivt blikk igjen. 

Anonymkode: 2e5d0...e74

Ja det er jeg enig i, de dårlige flørterne og plukkerne er ikke noe STas, men det gode flørterne er da bare digg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er på høy tid å lære slutte å bry seg. Alle har rett til å snakke til hvem de vil, også flørte. Seksuell trakassering derimot er noe annet. Vil du bare være i fred, så vær alene. Vil du ikke høre eller vie dem oppmerksomhet, så ignorerer du dem. Ikke se på dem, ha musikk på ørene. Jeg er så trøtt og lei av at man skal prøve å kontrollere omgivelsene fra å gjøre helt normale harmløse ting. Da må det i såfall bli slik at vi alltid lar hverandre være i fred. Men la oss heller bare være mennesker. 

Anonymkode: a42ab...e43

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilke kommentarer kommer de med? 
Med så stor aldersforskjell, så kan det være dere har helt ulik oppfatning av kommentarer, og det du oppfatter som flørting/sjekking bare er ment som en hyggelig kommentar uten noe mer. 

Men hva du kan gjøre? Du kan si rett ut at du ikke setter pris på slike kommentarer og at du ønsker ha fokus på trening. 

Anonymkode: d37b3...489

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Der er jævlig creepy, det skjer meg også, jeg er litt eldre enn deg, men ble i fullt alvor sjekket opp av en på 70!!! Jeg tenker, hva i all verden er det du tror jeg får ut av å være med deg... 

Anonymkode: 09f3f...bc7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må bare være direkte. «Jeg er ikke interessert»

Ha på deg store klær, kan hjelpe. Type joggebukse og hettegenser

Anonymkode: cedb6...2b9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Neiii ikke si det da😭 Kan aldri vinne 😂 jeg vil bare leve i fred og ro og trene. Det må da finnes en måte å distansere trening og fysisk tiltrekning?

Vi slutter ikke å være kjønnede vesener bare fordi vi trener. At andre mennesker viser interesse for deg, er ikke det hyggelig? Jeg skulle ønske det var meg.

Du kan kreve at de er hyggelige og at de slutter når du okle spiller med.

Anonymkode: 4a84a...212

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Vi slutter ikke å være kjønnede vesener bare fordi vi trener. At andre mennesker viser interesse for deg, er ikke det hyggelig? Jeg skulle ønske det var meg.

Hva er hyggelig med menn hakket fra pensjon er interessert i å sjekke en opp? 

Anonymkode: 09f3f...bc7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange menn over 30 er bare hyggelige. Du gjør deg selv en stooor bjørnetjeneste ved å tolke det som noe annet. Jeg vet om flere som aktivt gir komplimenter til yngre kvinner fordi de vet at det er my issues ute og går, og de vil at de unge skal følge seg bra og ha selvtillit. Det er omtanke bak det. Alt handler ikke om ligging.

Anonymkode: 49972...a83

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Nesten ingen kvinner liker å bli sjekket opp på trening. Og enda færre liker det av mye eldre menn

Anonymkode: cedb6...2b9

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...