PusheenPusheen Skrevet 3. november 2024 #41 Del Skrevet 3. november 2024 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #42 Del Skrevet 3. november 2024 Mardina skrev (1 minutt siden): Jeg synes alle katter jeg har møtt er uforutsigbare jeg 😄 Samme her. Det blir sagt at "alle katter er forskjellige". Det er sant. Men alle har en kvalitet jeg ikke liker. Som at de er egoistiske, driter i eieren så lenge de får mat, driter ned nabotomter, ligger og sprer pelsen sin i utemøblene til naboene som gjerne er allergiske, mentalt ustabile og uforutsigbare, liker å torturere små og stakkars skapninger (som stort sett er langt søtere enn katten), drar det inn gjennom katteluka og sprer møkk og bakterier, graver ned bæsjen sin og hopper opp på benkeplater og bord som sagt, slåss og vræler og bråker. Og uansett hvor mange bilder som blir postet her, eller på Facebook, så syns jeg de er like lite fine 😅 Men det verste med katter er egentlig eierne. Men det er en annen diskusjon 😊 Anonymkode: 727f7...6f2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 3. november 2024 #43 Del Skrevet 3. november 2024 PusheenPusheen skrev (7 minutter siden): Såå søøt 🥰 smelt smelt ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #44 Del Skrevet 3. november 2024 PusheenPusheen skrev (3 minutter siden): Det eneste jeg ser på dette er et olmt og utspekulert blikk, et flatt tryne og masse bakterier. Sorry! Anonymkode: 727f7...6f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 3. november 2024 #45 Del Skrevet 3. november 2024 PusheenPusheen skrev (3 minutter siden): Så skjønn 😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 3. november 2024 #46 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Samme her. Det blir sagt at "alle katter er forskjellige". Det er sant. Men alle har en kvalitet jeg ikke liker. Som at de er egoistiske, driter i eieren så lenge de får mat, driter ned nabotomter, ligger og sprer pelsen sin i utemøblene til naboene som gjerne er allergiske, mentalt ustabile og uforutsigbare, liker å torturere små og stakkars skapninger (som stort sett er langt søtere enn katten), drar det inn gjennom katteluka og sprer møkk og bakterier, graver ned bæsjen sin og hopper opp på benkeplater og bord som sagt, slåss og vræler og bråker. Og uansett hvor mange bilder som blir postet her, eller på Facebook, så syns jeg de er like lite fine 😅 Men det verste med katter er egentlig eierne. Men det er en annen diskusjon 😊 Anonymkode: 727f7...6f2 Noen av oss har innekatter, da går det kun utover oss eiere, og de plager aldri små dyr eller naboer🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 3. november 2024 #47 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det eneste jeg ser på dette er et olmt og utspekulert blikk, et flatt tryne og masse bakterier. Sorry! Anonymkode: 727f7...6f2 Og det er ok for meg😊 Han merker om folk ikke liker katter, og holder seg unna. Så du hadde ikke blitt plaget av han uansett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 3. november 2024 #48 Del Skrevet 3. november 2024 Mardina skrev (9 minutter siden): Jeg synes alle katter jeg har møtt er uforutsigbare jeg 😄 Jeg synes hunden min er søtest i verden jeg 🥰 Kjempesøtt,jeg elsker både hunder og katter🥰😍🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 3. november 2024 #49 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (På 31.10.2024 den 22.41): Jeg trykker "fjern", "fjern" og atter "fjern". Jeg hater katter, og syns de er ekle og stygge. Allikevel spyr newsfeeden min ut videoer og bilder av katter. Sider som "I love cats" og f*ens dritt. Hvordan få Facebook til å fatte at jeg ikke vil se katter? Anonymkode: 727f7...6f2 Du må trykke på den knappen om at du ikke ønsker å se flere slike innlegg! Å slette posten hjelper ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 3. november 2024 #50 Del Skrevet 3. november 2024 fugl fønix skrev (3 minutter siden): Såå søøt 🥰 smelt smelt ❤️ Divaen, hun der! ❤️ fugl fønix skrev (2 minutter siden): Så skjønn 😍 Takk! Han er så nusk ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 3. november 2024 #51 Del Skrevet 3. november 2024 PusheenPusheen skrev (15 minutter siden): Noen av oss har innekatter, da går det kun utover oss eiere, og de plager aldri små dyr eller naboer🥰 Jeg synes egentlig innekatter er litt feil og på grensen til dyreplageri. Fordi jeg synes alle husdyr som holdes av mennesker fortjener å være utenfor husets 4 vegger i løpet av en dag. Men det er min mening. Også tør jeg nesten ikke tenke på hvordan det lukter inne hos folk som har innekatter... 😬 Lukten av kattetiss er en av de verste luktene jeg vet om.... 🤢 For et par år siden var jeg og eksen på besøk hos noen som hadde innekatter. Den lukten som møtte meg da jeg gikk inn der, glemmer jeg aldri.... 🤢 Det stinket kattepiss lang vei. Jeg klarte ikke være der inne og måtte vente ute.... Nå er jeg klar over at det sikkert ikke er sånn hos alle katte-eiere. Men jeg liker virkelig ikke lukten katten avgir... Da tar jeg heller lukten av våt hund anyday... 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #52 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Samme her. Det blir sagt at "alle katter er forskjellige". Det er sant. Men alle har en kvalitet jeg ikke liker. Som at de er egoistiske, driter i eieren så lenge de får mat, driter ned nabotomter, ligger og sprer pelsen sin i utemøblene til naboene som gjerne er allergiske, mentalt ustabile og uforutsigbare, liker å torturere små og stakkars skapninger (som stort sett er langt søtere enn katten), drar det inn gjennom katteluka og sprer møkk og bakterier, graver ned bæsjen sin og hopper opp på benkeplater og bord som sagt, slåss og vræler og bråker. Og uansett hvor mange bilder som blir postet her, eller på Facebook, så syns jeg de er like lite fine 😅 Men det verste med katter er egentlig eierne. Men det er en annen diskusjon 😊 Anonymkode: 727f7...6f2 Tipper at du også hater Kamala? Og elsker Trump og andre likesinnede. De fordomsfulle menneskene finner hverandre. Verden blir så enkel for dem når de kan tenke i svart-hvitt. Enten hate eller elske noe. Da får man en følelse av kontroll, ikke sant? Det å være nyansert, reflektert og ha et åpent sinn er ALTFOR krevende. Anonymkode: 2d3a0...3c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #53 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Veldig hygienisk at de drar inn døde fugler, gnagere og alt mulig! Også veldig hygienisk at de tråkker rundt i sandkassa og graver ned bæsjen sin med potene sine, før den tråkker rundt på kjøkkenbenk, bord og over alt med de "freshe" potene sine 😆 Hadde det blitt båndtvang på alle katter, skulle jeg vurdert å gi dem en sjanse. Og @PusheenPusheen, du må tåle at folk har andre meninger. Ikke oppfør deg som et barnehagebarn! Men de siste døgnene nå har det hjulpet seg betraktelig, og problemet er så og si ikke-eksisterende nå. Har fjernet hver eneste video/meme/whatever jeg har sett, og det virker å ha hjulpet. Takk til dere (svært få) oppegående som faktisk tok dere tid til å svare ordentlig! 💐 Anonymkode: 727f7...6f2 At de graver ned driten er jo kjempehygiensk. Du har jo virkelig ikke peiling😅 Håper du får opp massevis av nydelige kattevideoer i fremtiden🥰 Mardina skrev (1 time siden): Det går helt fint ann. Jeg synes ikke katter er fine å se på, de er ikke til å stole på/uforutsigbare og jeg vil ikke dele livet mitt med en katt. Man MÅ ikke like katter, nemlig. Jeg kan telle på en hånd de kattene jeg har likt gjennom mitt 45 år lange liv. Og det er jaggu ikke mange katter det er snakk om. Jeg synes katter stinker og lukten av kattepiss er virkelig ikke en god lukt 🤢 Jeg har hund. Han verken bader i gjørme, spiser bæsj eller lukter folk i skrittet. Hva med å ikke ta alle hunder over en kam? Hunder er forskjellige. Det er katter også. Og ikke er de uforutsigbare heller, du bare forstår dem ikke. De har ikke samme kroppsspråk som hunder. Ikke synes jeg hunder er spesielt forskjellige heller. De er ekle, lukter vondt og gneldrer, og er umulig å ha med å gjøre om man ikke oppdrar de skikkelig. For et «fantastisk» dyr. Anonymkode: 1b189...8bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 3. november 2024 #54 Del Skrevet 3. november 2024 (endret) Mardina skrev (9 minutter siden): Jeg synes egentlig innekatter er litt feil og på grensen til dyreplageri. Fordi jeg synes alle husdyr som holdes av mennesker fortjener å være utenfor husets 4 vegger i løpet av en dag. Men det er min mening. Også tør jeg nesten ikke tenke på hvordan det lukter inne hos folk som har innekatter... 😬 Lukten av kattetiss er en av de verste luktene jeg vet om.... 🤢 For et par år siden var jeg og eksen på besøk hos noen som hadde innekatter. Den lukten som møtte meg da jeg gikk inn der, glemmer jeg aldri.... 🤢 Det stinket kattepiss lang vei. Jeg klarte ikke være der inne og måtte vente ute.... Nå er jeg klar over at det sikkert ikke er sånn hos alle katte-eiere. Men jeg liker virkelig ikke lukten katten avgir... Da tar jeg heller lukten av våt hund anyday... 😄 Vår katt er rasekatt, og han kan ikke være ute. Han har ikke sterke instinkter. Det hadde endt dårlig for han. Men man kan jo ikke vinne da, for folk klager jo både på utekattene og på innekattene. Utekattene fordi de dreper fulgene, bæsjer overalt, graver i blomsterbed osv. Mens innekatter har rykte på seg for å være gisler. Vår katt er ute i bånd på sommeren. Det liker han godt. På vinteren vil han ikke ut. Da skal han slippe. Det lukter ikke kattetiss hos oss, vi er påpasselig med å bytte kattesanden ofte. Selvsagt, katten fortjener et rent do. Så lenge man er påpasselig med både det ene og det andre, trenger det ikke være så ille som du forspeiler her altså. Hvis det stinker kattepiss, har den dere var på besøk hos enten vært sløv med kassa, eller så har katta tisset rundt omkring. Da er det noe galt med katten, og den burde fått seg en sjekk hos vet. Eller så er kassa så grisete at katten finner et renere sted å gå på do. Men jeg skal ikke sitte her og forsvare kattene mine mer, liker du ikke katter, liker du ikke katter. Sånn er det jo bare. Og det er jo ok. Endret 3. november 2024 av PusheenPusheen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 3. november 2024 #55 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): At de graver ned driten er jo kjempehygiensk. Du har jo virkelig ikke peiling😅 Håper du får opp massevis av nydelige kattevideoer i fremtiden🥰 Det er katter også. Og ikke er de uforutsigbare heller, du bare forstår dem ikke. De har ikke samme kroppsspråk som hunder. Ikke synes jeg hunder er spesielt forskjellige heller. De er ekle, lukter vondt og gneldrer, og er umulig å ha med å gjøre om man ikke oppdrar de skikkelig. For et «fantastisk» dyr. Anonymkode: 1b189...8bc Godt mulig at jeg ikke forstår katter. Men jeg synes fortsatt at det er uforutsigbare dyr. Det kommer jeg alltid til å mene. Kommer aldri til å skaffe meg katt, så sånn sett trenger jeg ikke bruke så mye tid på å irritere meg over katter... 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #56 Del Skrevet 3. november 2024 Huff ts, jeg synes du har en svært uhøflig og usympatisk måte å uttrykke deg på. Jeg finner rett og slett personligheten din frastøtende. Jeg har veldig lite respekt for mennesker som ikke har respekt for alle dyr. Anonymkode: 7cc64...e58 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 3. november 2024 #57 Del Skrevet 3. november 2024 Enda en tråd om kattehat, yikes. Det er så kleint når folk gjør det å mislike katter om til hele personligheten sin. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #58 Del Skrevet 3. november 2024 Hvis man helt seriøst føler har ovenfor et uskyldig dyr, så har man alvorlige psykiske problemer! Å ikke like er helt greit, men å hate er faen ikke normalt! Anonymkode: d9b15...71d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #59 Del Skrevet 3. november 2024 Føler *Hat skulle det såklart stå 🙈 Anonymkode: d9b15...71d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #60 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tipper at du også hater Kamala? Og elsker Trump og andre likesinnede. De fordomsfulle menneskene finner hverandre. Verden blir så enkel for dem når de kan tenke i svart-hvitt. Enten hate eller elske noe. Da får man en følelse av kontroll, ikke sant? Det å være nyansert, reflektert og ha et åpent sinn er ALTFOR krevende. Anonymkode: 2d3a0...3c6 Wtf 🤣 Snakk om å drite seg loddrett ut! Jeg digger Kamala Harris. Syns hun er en helt rå dame! Trump er en klovn 🤡 Til tross for dette, liker jeg altså ikke katter. Som om det har noe med saken å gjøre! Jeg er både nyansert, reflektert og har et åpent sinn. I motsetning til deg som sitter og googler "hva slags mennesker liker ikke katter" 😅 Anonymkode: 727f7...6f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå