AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #1 Del Skrevet 31. oktober 2024 Min samboer fridde til meg i kveld, som selvsagt er helt fantastisk og selvsagt sa jeg ja. Jeg har flere venner, men jeg har to venninner som jeg vil kalle nære. Oss tre har vært venninner i over tyve år og vi er en trio hvor jeg verdsetter dem begge like mye. Det vil bli vanskelig og vondt om jeg må velge bare en av dem. Hvordan er det i dag - er det innafor å ha to forlovore? Anonymkode: ecb2d...ab9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #2 Del Skrevet 31. oktober 2024 Vil si det er ganske vanlig, har sett det i flere bryllup de siste årene. Her hadde både jeg og mannen to forlovere hver, fordi det var vanskelig å plukke ut bare en fra "trekløveret". Det er bare to som kan signere forlovererklæringen da. Var forresten nylig i et bryllup hvor bruden hadde tre forlovere. Gratulerer med forlovelsen. Anonymkode: 699c7...213 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #3 Del Skrevet 31. oktober 2024 Det er veldig vanlig med to eller flere forlovere nå for tiden. Det er kun én av dem som vil være "offisiell" forlover - altså den som skriver under på papirene - men ikke noe problem å ha flere forlovere som står ved din side under vielsen og ellers deler på forloveroppgavene. Anonymkode: b41c3...188 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #4 Del Skrevet 1. november 2024 Jeg synes det er fjollete med to forlovere, men det er lov og vanlig (dessverre) med flere forlovere i dag. Du gjør som du vil, og jeg ser selvsagt dilemmaet. Anonymkode: 7f0a8...924 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 1. november 2024 #5 Del Skrevet 1. november 2024 Gratulerer! Hvis du synes det er best med to, så kjør på! Det kan være lurt å ha en veldig tydelig kommunikasjon om hva som forventes av hvem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #6 Del Skrevet 1. november 2024 Jeg hadde fire😂 de representerte alle en viktig epoke i livet mitt🥰 Anonymkode: 713ba...8ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ermegselv Skrevet 1. november 2024 #7 Del Skrevet 1. november 2024 Jeg hadde 2 da vi giftet oss for noen år siden, og den ene var ganske så spesiell fordi ( og nå kan det hende at jeg avslører meg hvis det er noen kjente her inne) men den ene var min manns ex samboer. Vi fikk veldig god kjemi da vi ble kjent og jeg var også hennes forlover når hun giftete seg med sin kjære 2 mnd etter oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #8 Del Skrevet 1. november 2024 Føler nesten det er blitt mer vanlig med to og fler enn kun en. Kjør på! Anonymkode: f7739...168 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #9 Del Skrevet 1. november 2024 Takk for mange svar, da kan jeg ha to. TS Anonymkode: ecb2d...ab9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #10 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg synes det er fjollete med to forlovere, men det er lov og vanlig (dessverre) med flere forlovere i dag. Du gjør som du vil, og jeg ser selvsagt dilemmaet. Anonymkode: 7f0a8...924 Dilemma? Hadde bare en selv. Men ser da ikke hvorfor det er et problem å ha to? Anonymkode: 9815c...c71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 1. november 2024 #11 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Min samboer fridde til meg i kveld, som selvsagt er helt fantastisk og selvsagt sa jeg ja. Jeg har flere venner, men jeg har to venninner som jeg vil kalle nære. Oss tre har vært venninner i over tyve år og vi er en trio hvor jeg verdsetter dem begge like mye. Det vil bli vanskelig og vondt om jeg må velge bare en av dem. Hvordan er det i dag - er det innafor å ha to forlovore? Anonymkode: ecb2d...ab9 Gratulerer 👏👏👏👏. Så utrolig koselig 💕. Synes du skal gjøre det som føles riktig for deg 🤗. Det er ingen fasit på det. Folk gjør så mye ulikt idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 1. november 2024 #12 Del Skrevet 1. november 2024 Gratulerer Jeg hadde også to forlovere. En av min bestevenninne, og den andre søsteren til mannen min. Tror det var godt for dem å kunne dele på oppgaven. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå