AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #1 Del Skrevet 31. oktober 2024 Bare av nysgjerrighet; hvor mye kontakt har dere hvis en av dere er på reise? Et par bilder om dagen fra den som er på tur? Snakker dere på tlf i løpet av en uke? Følger kjæresten deres litt opp og spør hvordan du har det og hvordan det går, selv om han er på reise en ukes tid? Eller er det minimal kontakt? Anonymkode: 7dd29...10e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #2 Del Skrevet 31. oktober 2024 Vi snakker sammen på telefon hver kveld hvis det passer sånn. Ellers ingen kontakt. En sms hvis det er beskjeder som.må håndteres. Anonymkode: 80fa8...8f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #3 Del Skrevet 31. oktober 2024 Har daglig kontakt på messenger. Noen ganger mer, andre ganger mindre. Noen dager bare via melding/bilde, som oftest en videoprat hver/annenhver dag. Anonymkode: a2703...556 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #4 Del Skrevet 31. oktober 2024 Meldes noen ganger pr dag, snakkes nå og da dag, kommer an på hva vi er på. Endel jobbting har ganske tett program så da blir det lite. Vi reiser mye begge to i jobb og begge setter pris på alenetiden det gir. Den som legger seg først sender alltid en nattamelding. Anonymkode: e46be...131 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #5 Del Skrevet 31. oktober 2024 Snakker stort sett hver kveld og snapper en del gjennom dagen, men vi er relativt nyforelska 😜 Anonymkode: 510d8...b04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #6 Del Skrevet 31. oktober 2024 En eller kanskje to ganger ila 5-6 dager tenker jeg, men vi er 20 år ute i forholdet, så vi tenker det går bra når vi ikke hører noe vi. Anonymkode: cbd01...672 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 31. oktober 2024 #7 Del Skrevet 31. oktober 2024 Vi snappes en del ila dagen, og så ringes vi kanskje på kvelden, hvis det passer seg sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #8 Del Skrevet 31. oktober 2024 Ts her. Ser at de fleste av dere har en del kontakt når en av dere i forholdet er på reise. Det hadde vært naturlig for meg også. Ikke på en måte at man skal føle man må ta kontakt, for det er klart at den som er på reise ofte har fulle dager med mye som skjer, og jeg vil at kjæresten skal kose seg på tur. Men her er det så lite kontakt hver gang han er ute og reiser, at jeg syns det er stusselig. Vi snakkes ikke på tlf i det hele tatt, når han er borte en uke. Han sender et til to bilder på snap pr dag av utsikt osv. Når jeg spør om han har det fint, svarer han med tekst på et bilde av utsikten eller ei øl; Ja jeg har det fantastisk fint. Men han spør aldri meg om hvordan det går, ikke en gang de gangene han vet det er noe ekstraordinært som skal skje/ har skjedd (kan være både kjekke ting eller vanskelige ting). Føler han ikke tenker på meg i det hele tatt når han er på tur. Og vi har ikke vært sammen i 20 år, vi har bare vært sammen et års tid, og det har vært sånn helt siden start. Det skal så lite til å vise at man tenker på den andre, vise litt engasjement så den andre føler seg sett. Anonymkode: 7dd29...10e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #9 Del Skrevet 31. oktober 2024 Det varierer. Jeg tar mye kontakt når jeg er borte fra han. Han er tross alt min beste venn og når jeg gjør kjekke ting eller ser noe fint tenker jeg alltid på han. Får alltids til en telefonsamtale. Når han er borte er det jobbrelatert, da gjerne seminar fredag til søndag, med mye program. De får betalt for å delta, det er obligatorisk, og det er ikke lov med mobil annet enn på hotellrommet. Da ringer han meg kjapt når han skufter før banketten. Han spør alltid hvordan det går der hjemme. Det gjør han for så vidt om han bare er ute med kompiser eller på lønningspils også 😅 Vi elsker hverandre og er hverandres beste venn i tillegg til elsker og livspartner. Anonymkode: 35d52...2cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #10 Del Skrevet 1. november 2024 Vi snakkes stort sett gjennom hele dagene, alltid vi 😅 Ingen kontrollbehov eller sånne problemer, vi bare liker å prate. På jobb gjør det dagen kortere med noen snap/ sms fra ham, og er vi på tur så savner vi å prates og sender hverandre oppdateringer underveis der vi kan. Er bare naturlig for oss, for som den over her skrev så er vi hverandres beste venn i tillegg til partner Han er også ekstremt flink til å følge opp ting, spør hvordan dagen har vært, og jeg har spist godt på jobb, om jeg har sovet godt, om det er noe han kan gjøre for meg hvis jeg virker distrahert eller tankefull. Mistenker at jeg er veldig heldig, ikke møtt noen som er så naturlig gode på det. Mange prøver, men for ham er det liksom i hele hans vesen. Var mer som TS har det i mitt forrige forhold og det gir ofte grunnlag for mye usikkerhet. Anonymkode: 9a2cf...618 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #11 Del Skrevet 1. november 2024 Lite kontakt med mindre det er noe spesielt. Anonymkode: 12593...e66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #12 Del Skrevet 1. november 2024 Minimalt. Hvis det ikke er noe spesielt kan den eneste kommunikasjonen være når man skal hentes på flyplassen. Anonymkode: 099e6...965 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #13 Del Skrevet 1. november 2024 Veldig lite. Et par snaps kanskje og nattamelding til kvelds. Forventer ikke så mye mer. Vi har små barn så jeg har hendene fulle her hjemme, har ikke tid eller ork til å følge opp han som koser seg på tur. Regner med han tar kontakt hvis han trenger Anonymkode: b3012...302 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #14 Del Skrevet 1. november 2024 En mld morgen, en mld kveld. Max. Anonymkode: 476fd...8a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #15 Del Skrevet 2. november 2024 Mye. Kan ofte ringe hverandre 2-3 ganger om dagen. Alt fra et-par minutter om morgenen for å fortelle hvordan natta var, gjennom dagen for å fortelle noe som skjedde, og som regel hver kveld. Selv om det er en travel jobbreise, med middag på kvelden. Prater innimellom fra jeg går fra siste møtet, innom hotellrommet for å sette fra meg, til jeg er på plass på restauranten. Men slik er vi også når begge er hjemme. Kan gå hjemmefra, komme på noe, og ringe den andre noen minutter etter at vi gikk hjemmefra. Har vært sammen i over 20 år. Anonymkode: b7b87...d1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 2. november 2024 #16 Del Skrevet 2. november 2024 Meldinger nå og da, samt videosamtale nesten hver dag. Videosamtaler kan være alt fra fem minutter til en time. Jeg har ganske mange reisedager gjennom året, så jeg synes det er greit å ha litt hyppig kontakt, hadde det bare vært sjelden gang hadde det nok ikke vært så nøye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. november 2024 #17 Del Skrevet 2. november 2024 Meldinger og bilder. Ganske lite telefonsamtaler. Det er helt i orden. Jeg vet han hadde ringt mer om jeg hadde uttrykt det var viktig😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #18 Del Skrevet 2. november 2024 Daglig kontakt, hvor mye varierer men snakkes alltid på tlf på kveldstid. Null kontrollbehov, bare liker å snakke sammen, vært sammen i over 20 år Anonymkode: ea61a...dbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 2. november 2024 #19 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (På 31.10.2024 den 20.59): Bare av nysgjerrighet; hvor mye kontakt har dere hvis en av dere er på reise? Et par bilder om dagen fra den som er på tur? Snakker dere på tlf i løpet av en uke? Følger kjæresten deres litt opp og spør hvordan du har det og hvordan det går, selv om han er på reise en ukes tid? Eller er det minimal kontakt? Anonymkode: 7dd29...10e Ferie reise eller jobbreise? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #20 Del Skrevet 2. november 2024 Det kan gå 2-3 dager mellom hver gang vi snakker sammen, men vi har likevel kontakt hver dag gjennom sms eller snap. Anonymkode: 27a88...2e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå