Gå til innhold

Sorg fordi jeg fader ut pulevenn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg må fade ut, gjøre det slutt med min pulevenn. Når vil sorgen gå over? 😭

Anonymkode: 44db9...dd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Èn kveld. 

eller 

til du finner en ny. 

Anonymkode: 0e1c9...bc7

Kommer aldri til å finne ny. Nå har det gått over en uke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kommer aldri til å finne ny. Nå har det gått over en uke. 

Lol, what?

Anonymkode: 074a9...fc5

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Lol, what?

Anonymkode: 074a9...fc5

Han er dårlig for min fysiske og psykiske helse 😥

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Dette her virker ikke greit. Ikke lurt å ha en pulevenn når det gjør så vondt. Sorgen tar tid, men det går over. Du må bare ta tiden til hjelp. Det virker sikkert banalt, men prøv å fokuser på deg selv istedet. Ta vare på deg selv ❤️

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irak skrev (32 minutter siden):

Dette her virker ikke greit. Ikke lurt å ha en pulevenn når det gjør så vondt. Sorgen tar tid, men det går over. Du må bare ta tiden til hjelp. Det virker sikkert banalt, men prøv å fokuser på deg selv istedet. Ta vare på deg selv ❤️

Forslag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Forslag? 

Hva gjør deg glad? 

Gjør alt det gode du kan komme på som gjør deg glad. For meg er det gøy musikk, gå en tur, lage god mat, tulle og tøyse om du kan klare det, et varmt bad o.l.

Jeg gjør det som får meg til å slappe av, for da opplever jeg at jeg har det best med meg selv, og klarer å være den beste versjonen av meg selv. Det syns jeg er viktig. Er jeg ikke god med meg selv, så har jeg ingenting å gi til noen andre heller. 

Humor er min nr 1 ❣️

Den har hjulpet meg når jeg har hatt det som verst i tykt og tynt. Så hele Friends serien en periode jeg var langt nede, for å prøve å komme meg litt ovenpå. 

Latter er verdens beste medisin 👏👏👏👏

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest nysgjerrig på hva han gjør som er dårlig for din fysiske og psykiske helse? 

Vil du ha en mann som ikke gjør deg godt? 

Anonymkode: 54f64...814

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn en med mye penger og si at du tenner på pengegaver og blir fullstendig kåt over alle evner og hull av cash i trusa. Dette MÅ du ha action for å få gjort noe med

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Fade? Satan å feig du er. 

Anonymkode: e61a6...6fb

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvorfor må du fade ut pulevenn, og i hvertfall når det gir deg sorg?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

John McClane skrev (6 timer siden):

Finn en med mye penger og si at du tenner på pengegaver og blir fullstendig kåt over alle evner og hull av cash i trusa. Dette MÅ du ha action for å få gjort noe med

Aah, er ikke så hot dessverre. Har ikke sånn makt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Fade? Satan å feig du er. 

Anonymkode: e61a6...6fb

Har fått beskjed når jeg har spurt mange at det er sånn man ditcher pulevenner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har fått beskjed når jeg har spurt mange at det er sånn man ditcher pulevenner. 

Men du gir så sykt lite informasjon her.

To som BARE er pulevenner uten noen som helst problemer, kan egentlig bare si til hverandre at du, nå kan vi ikke pule mer, jeg har begynt å date en annen elns, så går begge til sitt uten noe særlig større sorg enn en "jaja". Man kan også fade ut, en booty call i fylla i måneden blir til en booty call i året. Sånn skjer, folk går litt inn og ut av radaren i livet uten at det er noe stor dramatikk rundt det. Men dette er bare ok om det er null følelser fra begges side.

Du virker som du har følelser? Han vet vi ingenting om. Antar han ikke har, siden du er så lei deg? Da må du kutte tvert. Bare si du ikke vil mer. Du har fått følelser og trenger å trekke deg unna, takk for alt, si at han ikke skal kontakte deg mer og så sletter og blokkerer du.

Anonymkode: 0c84e...701

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får bare anta "pulevennen" ett standard rasshølmann som du hadde vært sååå mye bedre uten med neida du bare MÅTTE gi den dritten noe.

Dårlig for deg både fysiskt og psykiskt? Høres ut som gullgutten som alle andre det her.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Men du gir så sykt lite informasjon her.

To som BARE er pulevenner uten noen som helst problemer, kan egentlig bare si til hverandre at du, nå kan vi ikke pule mer, jeg har begynt å date en annen elns, så går begge til sitt uten noe særlig større sorg enn en "jaja". Man kan også fade ut, en booty call i fylla i måneden blir til en booty call i året. Sånn skjer, folk går litt inn og ut av radaren i livet uten at det er noe stor dramatikk rundt det. Men dette er bare ok om det er null følelser fra begges side.

Du virker som du har følelser? Han vet vi ingenting om. Antar han ikke har, siden du er så lei deg? Da må du kutte tvert. Bare si du ikke vil mer. Du har fått følelser og trenger å trekke deg unna, takk for alt, si at han ikke skal kontakte deg mer og så sletter og blokkerer du.

Hvorfor skal jeg gi hans ego flere booster ved å innrømme følelser, han har en ganske stor ego og elsker å få booster - mens det fineste han noen gang har sagt til meg er at jeg er flink i senga. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor skal jeg gi hans ego flere booster ved å innrømme følelser, han har en ganske stor ego og elsker å få booster - mens det fineste han noen gang har sagt til meg er at jeg er flink i senga. 

Da sier du bare at du ikke vil mer, punktum. Poenget er å avslutte det.

Og det er aldri en ego boost å bli dumpa. Menn som elsker ego booster, de flipper av sånt. Hvis du har så mye følelser for han, hvordan klarer du da å bare forlate han, slette og blokkere og ikke ville være med han mer. 

Så derfor må du blokkere for han kommer potensielt til å prøve å hanke deg inn igjen, bare for eget ego. Ikke fordi han savner deg, men fordi han trenger å vite at han kan hvis han vil.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Han er dårlig for min fysiske og psykiske helse 😥

Tror ikke det opplegget er for deg. Prøv fast følge etter du har fikset deg selv. 

Anonymkode: 6ac72...1b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...