AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:11 #1 Del Skrevet torsdag kl 19:11 Har alltid problem med at vinterskoene får hull i foret bak med hælen. Er det bare jeg som er uheldig? Noen tips for å unngå det? Veldig kjipt at dyre sko blir så fort ødelagte Anonymkode: 298a8...429 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 23 timer siden #2 Del Skrevet 23 timer siden Finnes sånne en kan ha på innsiden av hælen for å både forebygge og reparere: https://www.lindex.com/no/p/8544209-80-svart-reparasjonslapper-for-haler?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=surfaces-across-google&gclsrc=aw.ds&campaign_id=19712060369&gad_source=1&gbraid=0AAAAADrsaxHcYNRzQ1ll-kVDQY0IC0buQ&gclid=EAIaIQobChMI96vDnuS6iQMVChCiAx2pVSJBEAQYByABEgIcevD_BwE Clas Olson og flere andre har også. Ellers tror jeg det har med hvordan foten er formet, og hvordan en beveger foten, sånn utover at jeg antar du har rett størrelse. Jeg har samme problemet i noen år sko, men sett andre her på forumet som har det i de fleste sko. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #3 Del Skrevet 12 timer siden Daisy-love skrev (10 timer siden): Finnes sånne en kan ha på innsiden av hælen for å både forebygge og reparere: https://www.lindex.com/no/p/8544209-80-svart-reparasjonslapper-for-haler?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=surfaces-across-google&gclsrc=aw.ds&campaign_id=19712060369&gad_source=1&gbraid=0AAAAADrsaxHcYNRzQ1ll-kVDQY0IC0buQ&gclid=EAIaIQobChMI96vDnuS6iQMVChCiAx2pVSJBEAQYByABEgIcevD_BwE Clas Olson og flere andre har også. Ellers tror jeg det har med hvordan foten er formet, og hvordan en beveger foten, sånn utover at jeg antar du har rett størrelse. Jeg har samme problemet i noen år sko, men sett andre her på forumet som har det i de fleste sko. Fungerer disse på sko som har ullfor? Anonymkode: 298a8...429 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #4 Del Skrevet 12 timer siden Hmm. Nylonstrømper innerst fungerer fint hvis man lett får gnagsår… blir det rart for deg å dra en nylonstrømpe utapå sokken når du skal ha på vintersko? Ellers gjelder det vel å finne sko med rett passform, rett størrelse og knyte skikkelig. Sko med ull-pels inni blir raskere slitt enn sko med glatt for. Anonymkode: 44dff...688 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Del Skrevet 11 timer siden Daisy-love skrev (11 timer siden): Finnes sånne en kan ha på innsiden av hælen for å både forebygge og reparere: https://www.lindex.com/no/p/8544209-80-svart-reparasjonslapper-for-haler?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=surfaces-across-google&gclsrc=aw.ds&campaign_id=19712060369&gad_source=1&gbraid=0AAAAADrsaxHcYNRzQ1ll-kVDQY0IC0buQ&gclid=EAIaIQobChMI96vDnuS6iQMVChCiAx2pVSJBEAQYByABEgIcevD_BwE Clas Olson og flere andre har også. Ellers tror jeg det har med hvordan foten er formet, og hvordan en beveger foten, sånn utover at jeg antar du har rett størrelse. Jeg har samme problemet i noen år sko, men sett andre her på forumet som har det i de fleste sko. 59,50 ...? Grovt overpriset da jeg ser at det bare er 2 lapper pr. pakning her; samme produkt med 8 lapper (hvorav 4 i samme størrelse) selges på Clas Ohlson til 99,90, og på Normal til 38 kroner ... Anonymkode: 9d005...b8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå