Gå til innhold

Er grisefylla og byliv innafor i et seriøst forhold?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Byliv er ok, grisefylla er cringe etter at du har fylt 23.

Anonymkode: f6d55...08e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 1.11.2024 den 15.04):

Den kan endre seg. Jeg var som hennes kjæreste. Hun jobbet, og jobber, i helsevesenet. 
Når hun jobbet så var det ut hver helg og flatfylla med gutta. 
Kom alltid hjem drita og hun sov etter nattevakt. 

Forholdet tok slutt mye på grunn av det. 
Så meg selv i speilet den gangen og fant ut at det var på tide å bremse når et forhold tok slutt pga alkohol og festing. 
Ikke stolt av den tiden og angret meg i mange år etterpå. 
Korket flasken etter dette og har ikke drukket siden. Og lever et mye bedre liv. 

Anonymkode: ab543...2f0

Det er en ganske så deilig følelse når en slipper å kjenne mer på dragningen fra bylivet. Jeg opplever en mye bedre livskvalitet, og mye større variasjon av både interesser og opplevelser. Synes bittelitt synd på dem som stadig trekker ut på byen, og ikke finner noe særlig glede av alt det andre man kan finne på. Men så er det vel det kjekkeste de vet, og da er det vel heller ikke synd i dem. Selv synes jeg det er kjekt med en fest i ny og ne, men det stå langt nede på prioriteringslisten. Da er det heller frem med bucketlisten

Anonymkode: cd480...eba

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.10.2024 den 20.07):

Hei!

Jeg og kjæresten har vært sammen i 4 måneder og allerede flyttet inn med hverandre (ja, tidlig, jeg vet). I starten av forholdet var han ikke ute å festet i det hele tatt, men for 2 måneder siden gjenopptok en gammel kompis kontaktet med han. Kompisen er på fylla hver eneste helg så typen blir spurt om å bli med hver eneste helg. Jeg jobber annen hver helg, så han har valgt å bli hjemme når jeg er hjemme og bli med ut når jeg er på jobb. 

Når han er ute så ender han opp med å bli VELDIG full hver gang, er fester med mange single jenter, drar på byen til det stenger også kanskje videre på nach etter det…Kjenner at jeg synes det er veldig uattraktivt å holde på slik i en alder av 28 år. Hadde han dratt på puben og tatt seg et par øl og sett fotballkamp hadde jeg ikke reagert, men når det er grisefylla hver gang og henge med mange single jenter osv så synes jeg ikke det er så innafor når man vil ha et seriøst forhold…hva tenker dere?

Anonymkode: edc59...196

Men hvem ER disse "single jentene"? 

Altså, han stikker ut og drikker med kompisen.  - Det tenker jeg i seg selv er ganske uproblematisk, selv om de blir ganske fulle. I det minste så lenge han normalt sett kommer seg hjem og i riktig seng i løpet av natta.

Noen klarer bare ikke å "drikke litt", men drikker seg ordentlig fulle hver gang de drikker. Men blir bare blide og hyggelige, og gjør ikke noe galt eller plagsomt. 
Om han er sånn, så må du faktisk akseptere at han er sånn. 

Og når du uansett er på jobb, så er det jo hyggelig at han har noe å gjøre, og tilbringer tid med kompisen sin. (Om dere etter hvert blir mer etablerte og stifter familie, er det jo ikke tid til sånt lenger.) 

At de fester med mange single jenter? OK. Men HVEM er de single jentene? 
Er det folk kompisen kjenner fra før? 
Er det folk de begge kjenner fra før? 
Eller er det nye, fremmede single som de tilfeldigvis møter, hver gang?
Er det BARE jenter, eller er det begge kjønn? 

Altså, er de på byen og fester og "sjekker damer", så er jo det ganske ugreit hvis man er i et fast forhold. 
Men om de drar på byen med vennegjengen, som blant annet har en del single damer (og  noen single menn), så mener jeg det er uproblematisk. 

For meg ville det også være ugreit, der som han er den eneste av de som er med, som er i et forhold, og alle de andre er single. Da ville han jo gitt folk de møtte på byen inntrykket av at han også var singel, og at de var en gjeng single som var ute for å treffe andre single.  

Anonymkode: 6d25e...278

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Its a NO from me 🙈

Anonymkode: c019f...6d1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det er innafor så lenge begge to liker grisefylla, og at evt. barn blir ivaretatt.

Anonymkode: a15f1...c31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...