Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2006 #1 Skrevet 27. februar 2006 Hei! Vi skal leie bil i noen dager her i Norge i forbindelse med ferie, men har aldri leid bil før så jeg vet ikke hvilke selskap som er bra. Er det noen som har erfaringer? Tenker da spesielt på Europcar, Avis, National?
Susan Sto Helit Skrevet 27. februar 2006 #2 Skrevet 27. februar 2006 Hei! Vi skal leie bil i noen dager her i Norge i forbindelse med ferie, men har aldri leid bil før så jeg vet ikke hvilke selskap som er bra. Er det noen som har erfaringer? Tenker da spesielt på Europcar, Avis, National? ← Avis er altid bra. Europcar har jeg gode erfaringer med fra endre land. Ellers har jeg hørt mye om "Rent a Wrek". Bilene ser kanskje ikke så bra ut, men hvis du ikke skal imponere noen, er de i fin teknisk stand, så det er gjerne bare kosmetisk. Leier ikke så mye bil, men ville holdt meg til de store, (litt dyrere) og kjente hvis jeg var deg.
Susan Sto Helit Skrevet 27. februar 2006 #3 Skrevet 27. februar 2006 Hei! Vi skal leie bil i noen dager her i Norge i forbindelse med ferie, men har aldri leid bil før så jeg vet ikke hvilke selskap som er bra. Er det noen som har erfaringer? Tenker da spesielt på Europcar, Avis, National? ← Avis er altid bra. Europcar har jeg gode erfaringer med fra endre land. Ellers har jeg hørt mye om "Rent a Wrek". Bilene ser kanskje ikke så bra ut, men hvis du ikke skal imponere noen, er de i fin teknisk stand, så det er gjerne bare kosmetisk. Leier ikke så mye bil, men ville holdt meg til de store, (litt dyrere) og kjente hvis jeg var deg.
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2006 #4 Skrevet 27. februar 2006 Avis har av og til gode tilbud hvis du kan hente bilen på et av kontorene i Oslo. Sjekk i alle fall hvor mange km som er inkludert i leieprisen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå