Gå til innhold

Hva tjener en ordremottaker?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sjefen min mener jeg er på vei fra produksjon til administrasjon, vil det bety høyere lønn? 

Hva tjener en som sitter på ordremottak og har vært i arbeidslivet i mange år? 

Anonymkode: 30dea...d4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer jo helt an på bedriften det altså. Jeg tjente altfor dårlig den gang jeg jobbet med det, selv om jeg hadde ganske store oppgaver og mye ansvar. Den gang tjente jeg vel rundt 450 000 kr i året, det er 3 år siden. og da var det inkludert altfor mye overtid. Jeg gikk opp ganske mye i lønn da jeg skiftet både yrkesretning og jobb. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SPOCA skrev (10 timer siden):

Kommer jo helt an på bedriften det altså. Jeg tjente altfor dårlig den gang jeg jobbet med det, selv om jeg hadde ganske store oppgaver og mye ansvar. Den gang tjente jeg vel rundt 450 000 kr i året, det er 3 år siden. og da var det inkludert altfor mye overtid. Jeg gikk opp ganske mye i lønn da jeg skiftet både yrkesretning og jobb. 

Her er det lite overtid, sjefen mente hun ene har rundt 580.000. For meg blir det mindre ansvar, mindre sjauing og mindre overtid og å snakke med de kundene jeg ellers møter ute, på telefonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Her er det lite overtid, sjefen mente hun ene har rundt 580.000. For meg blir det mindre ansvar, mindre sjauing og mindre overtid og å snakke med de kundene jeg ellers møter ute, på telefonen. 

Det tenkter jeg er en ganske grei lønn, for å være ærlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...