AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #1 Del Skrevet 31. oktober 2024 Min datter har spilt på et håndballag i et års tid. Vi har ikke håndballag i vår kommune, så vi kjører til en annen kommune for at hun skal få spille. Vi kjenner altså ikke folk i denne bygda. En natt her fikk jeg venneforespørsel på snap fra treneren hennes. Da jeg godtok han dagen etter la jeg merke til at han hadde slettet alle chatene han hadde sendt meg den natten. Ble veldig nyskjerrig på hva han hadde skrevet, men han skrev at han ikke husket det.Han sender fortsatt snap litt nå og da, men jeg klarer ikke å forstå om han er «ute etter noe» eller om han bare er trivelig. Har dere noen erfaring her? Vi har samboere begge to. Anonymkode: e5474...c56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #2 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Min datter har spilt på et håndballag i et års tid. Vi har ikke håndballag i vår kommune, så vi kjører til en annen kommune for at hun skal få spille. Vi kjenner altså ikke folk i denne bygda. En natt her fikk jeg venneforespørsel på snap fra treneren hennes. Da jeg godtok han dagen etter la jeg merke til at han hadde slettet alle chatene han hadde sendt meg den natten. Ble veldig nyskjerrig på hva han hadde skrevet, men han skrev at han ikke husket det.Han sender fortsatt snap litt nå og da, men jeg klarer ikke å forstå om han er «ute etter noe» eller om han bare er trivelig. Har dere noen erfaring her? Vi har samboere begge to. Anonymkode: e5474...c56 Må legge til at han er sjenert Anonymkode: e5474...c56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 31. oktober 2024 #3 Del Skrevet 31. oktober 2024 Han lurte sikkert bare på hvordan han skulle avvise fryseren.......... 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #4 Del Skrevet 31. oktober 2024 Haha, takk for hjelpa Anonymkode: e5474...c56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #5 Del Skrevet 31. oktober 2024 Han har garantert skrevet upassende ting og slettet når han ble edru. Anonymkode: 67ab6...ffd 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 31. oktober 2024 #6 Del Skrevet 31. oktober 2024 Var vel full og mindre sjenert noen timer da. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #7 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han har garantert skrevet upassende ting og slettet når han ble edru. Anonymkode: 67ab6...ffd Hmm..ja, muligens..venninna mi sier at hun kan finne på å slette noe så uskyldig som skrivefeil også Anonymkode: e5474...c56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AllahBallah Skrevet 31. oktober 2024 #8 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hmm..ja, muligens..venninna mi sier at hun kan finne på å slette noe så uskyldig som skrivefeil også Anonymkode: e5474...c56 Hva ønsker du at han skrev, da? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #9 Del Skrevet 31. oktober 2024 Han har nok lyst på deg. Enkelt og greit. Hva tenker du om det? Anonymkode: b0812...b26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #10 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Han har nok lyst på deg. Enkelt og greit. Hva tenker du om det? Anonymkode: b0812...b26 Han er dritkjekk, såeh… Anonymkode: e5474...c56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruktfatet Skrevet 1. november 2024 #11 Del Skrevet 1. november 2024 visp skrev (16 timer siden): Han lurte sikkert bare på hvordan han skulle avvise fryseren.......... Mener du avrime? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kygos Skrevet 1. november 2024 #12 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Må legge til at han er sjenert Høres ut som at du i noen grad ønsker at det skal være noe mannen din ikke hadde satt pris på. Hvorfor i alle dager skulle han sendt deg mld på natten som han fant ut at han måtte slette? Hva slags type klister på ballen han liker(?) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #13 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han er dritkjekk, såeh… Anonymkode: e5474...c56 Du tenker ikke at det er upassende å flørte med treneren til datteren din da? Kanskje vente til hun er ferdig på øaget der? Anonymkode: 43d3a...c5d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #14 Del Skrevet 1. november 2024 Kygos skrev (Akkurat nå): Høres ut som at du i noen grad ønsker at det skal være noe mannen din ikke hadde satt pris på. Hvorfor i alle dager skulle han sendt deg mld på natten som han fant ut at han måtte slette? Hva slags type klister på ballen han liker(?) Er TS gift? Høres uansett, gift eller ei, ut som upassende mikroflørting har pågått her, og jeg synes sånt er ekstremt lite lojalt mot sitt barn. Respektløst tenker jeg, for det kan skape så mye unødvendig drama og kjipe opplevelser for datteren. Anonymkode: 43d3a...c5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #15 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Er TS gift? Høres uansett, gift eller ei, ut som upassende mikroflørting har pågått her, og jeg synes sånt er ekstremt lite lojalt mot sitt barn. Respektløst tenker jeg, for det kan skape så mye unødvendig drama og kjipe opplevelser for datteren. Anonymkode: 43d3a...c5d Synes uansett ikke det er TS som har gjort noe galt her da det er han som har lagt henne til på snap og begynt å slette det han har skrevet Anonymkode: e5474...c56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #16 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (På 31.10.2024 den 19.20): Min datter har spilt på et håndballag i et års tid. Vi har ikke håndballag i vår kommune, så vi kjører til en annen kommune for at hun skal få spille. Vi kjenner altså ikke folk i denne bygda. En natt her fikk jeg venneforespørsel på snap fra treneren hennes. Da jeg godtok han dagen etter la jeg merke til at han hadde slettet alle chatene han hadde sendt meg den natten. Ble veldig nyskjerrig på hva han hadde skrevet, men han skrev at han ikke husket det.Han sender fortsatt snap litt nå og da, men jeg klarer ikke å forstå om han er «ute etter noe» eller om han bare er trivelig. Har dere noen erfaring her? Vi har samboere begge to. Anonymkode: e5474...c56 Ute etter noe...... Anonymkode: 1c63f...d0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #17 Del Skrevet 3. november 2024 Spørre om din datters hånd? Anonymkode: 720a2...15d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #18 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (På 2.11.2024 den 7.41): Synes uansett ikke det er TS som har gjort noe galt her da det er han som har lagt henne til på snap og begynt å slette det han har skrevet Anonymkode: e5474...c56 Hun synes han er "dritkjekk". Sjansen for at det har vært noe flørting som har åpnet for at han følte for å sende nattsnap, føles for meg ganske stor. Isåfall er det jo høyst upassende fra begge parter. Anonymkode: 43d3a...c5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #19 Del Skrevet 3. november 2024 Men TS har samboer? Anonymkode: ae2cb...bf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #20 Del Skrevet 4. november 2024 Han har nok hatt et godt øye til deg en stund og så drukket seg til mot tror jeg! Flere som er enige? Anonymkode: e5474...c56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå