Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2006 #1 Skrevet 27. februar 2006 Dama mi er litt i overkant åpen. Hun fortalte at hun tidligere alltid har vært notorisk utro. Nå er alt annerledes, andre gutter interesserer hun ikke. Men jeg kan ikke helt forstå hvorfor hun skal endre seg sånn bare for meg? Kan man endre seg sånn over natten?
Gjest GreenSky Skrevet 27. februar 2006 #2 Skrevet 27. februar 2006 Er ikke sikkert at hun har endret seg pga deg, men kanskje hun har endret seg pga seg. Dvs blitt mer moden.
Gjest gotthard Skrevet 27. februar 2006 #3 Skrevet 27. februar 2006 bra svar grønn sky:-) henger meg på der.
Susan Sto Helit Skrevet 27. februar 2006 #6 Skrevet 27. februar 2006 De færreste endrer seg over natten. Men det at hun forteller deg det selv betyr ganske mye. Dette betyr at hun ikke ønsker å skjule dette for deg, og at hun tydeligvis ikke ser på dette som et problem lenger. Jeg hadde nok uansett vært litt skeptisk i begynnelsen, og bygd opp tilliten litt saktere enn i et forhold der ingen av oss hadde historie med slike ting. Dersom hun viser over tid at hun ikke interesserer seg for andre lenger, så glem hele saken!
Replica Skrevet 27. februar 2006 #7 Skrevet 27. februar 2006 Jeg skjønner at den er hard å svelge. Men, om du skal se det positive i det: Hun var ærlig og fortalte deg om det. En gang utro, alltid utro er bare sprøyt. Det gjelder for noen, men andre lærer av sine feil.
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2006 #8 Skrevet 27. februar 2006 Nå vet ikke jeg hvor gamle dere er, men jeg synes hun høres umoden ut. Kanskje sier hun dette for å få deg mer interessert? Når hun har sagt at hun har vært notorisk utro så kanskje det er for at du skal tenke at hun er populær blandt mange gutter.
Gjest *Gjest Skrevet 27. februar 2006 #9 Skrevet 27. februar 2006 Jeg tenker at om denne diskusjonen omhandlet en mann så ville alle være enige om at en gang utro, alltid utro.....
Gjest bare på besøk i dag Skrevet 27. februar 2006 #10 Skrevet 27. februar 2006 Jeg har vært utro ved 2 anledninger, og da helt i slutten av forholdene. Jeg var ung og dum! Siden har jeg hatt ett langvarig forhold, og utroskap var et ikke-tema. Har ingen ønsker om å gjøre det igjen, og mener jeg har vokst ut av sånne tanker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå