AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #1 Del Skrevet 31. oktober 2024 Jeg har fått varsel om at jeg blir permittert om noen uker. Hvordan skal jeg forholde meg til det i søknad og CV nå når jeg søker ny jobb? Bør jeg feks skrive i CV at jeg er “Ansatt i *Firmanavn* (permittert fra [dato])”?? Og skal jeg bare skrive i søknadsteksten at jeg jobber i *firmanavn* osv? Eller lønner det seg for meg å nevne her at jeg blir permittert? Blir veldig takknemlig for svar, føler meg litt redd rundt prosessen. Anonymkode: dca01...1e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #2 Del Skrevet 31. oktober 2024 Jeg ville skrevet «jeg jobber pr i dag for firmaxxx, men blir permittert pga xxxx (dårlig ordreinngang etc) fra dato xx. Anonymkode: 9dc8d...cc4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #3 Del Skrevet 31. oktober 2024 Du er ansatt, selv om du er permittert. Ville ikke nevnt permitteringen i teksten, heller tatt det opp i intervju om det skulle bli relevant. Anonymkode: debdf...738 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå