Gå til innhold

Får ikke svar fra kjæresten

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Saken er avklart og har fått tak i kjæresten❤️

Anonymkode: 83ac8...62b

Hva skjedde?

Anonymkode: 63a78...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 31.10.2024 den 18.54):

Saken er avklart og har fått tak i kjæresten❤️

Anonymkode: 83ac8...62b

Håper han hadde en god forklaring, og at det var en engangshendelse. Hvis ikke - velkommen til ditt nye liv! Du kommer endelig til å miste de ekstra kiloene! I tillegg til å bli blek, miste håret, få UHU øyne og gradvis miste respekt for deg selv. 

Å ikke høre noe på 12 timer er noe annet enn å ikke få svar. Alltid en «plausibel» forklaring, nok til at man tenker at man selv er hysterisk. Deretter blir 12 timer til 24 timer, 24 timer til 72 timer. 
Til slutt kommer bomben om at det har vært utroskap, rus eller annet. Ikke verdt det!

Anonymkode: 417d1...070

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde? 
Har en eks som var sånn også, han gamet. Er så glad jeg er kvitt den barnslige dritten😅 Han skulket jobben for å game, svarte ikke meg på over 10 timer. Drakk kun brus og spiste ikke grønnsaker, aldri møt en så barnslig person. 
Hvis forklaringen var at han gamet, sov eller noe i retningen så sier jeg bare et ord til deg LØP!!

Anonymkode: 82564...265

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva skjedde? 
Har en eks som var sånn også, han gamet. Er så glad jeg er kvitt den barnslige dritten😅 Han skulket jobben for å game, svarte ikke meg på over 10 timer. Drakk kun brus og spiste ikke grønnsaker, aldri møt en så barnslig person. 
Hvis forklaringen var at han gamet, sov eller noe i retningen så sier jeg bare et ord til deg LØP!!

Her var det rus, og damer. Liten grønnsaker på han også 😂 Er aldri en god grunn, med mindre de er hardtarbeidende. Om man ikke vet hva de faktisk bedriver, og får «gaming» eller «shit, sovnet» så er det bare å si takk og farvel asap. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Her var det rus, og damer. Liten grønnsaker på han også 😂 Er aldri en god grunn, med mindre de er hardtarbeidende. Om man ikke vet hva de faktisk bedriver, og får «gaming» eller «shit, sovnet» så er det bare å si takk og farvel asap. 

Lite grønnsaker, ikke liten grønnsak 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Lite grønnsaker, ikke liten grønnsak 😂

Tenkte du mente at han hadde liten agurk 🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...