AnonymBruker Skrevet 31. oktober #1 Del Skrevet 31. oktober Får ikke tak i kjæreste på 10 timer, kjæresten låste meg ut kl 7 idag også har ikke hørt noe. Er bekymret,har prøvd å ringe og sende melding på snap men ingenting. Plan var at vi skulle være sammen i dag og vi bor ikke sammen. Hva burde jeg gjøre? Anonymkode: 83ac8...62b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussemor47 Skrevet 31. oktober #2 Del Skrevet 31. oktober La kjæresten dine være, hen tar kontakt når hen vil eller våkner😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #3 Del Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Får ikke tak i kjæreste på 10 timer, kjæresten låste meg ut kl 7 idag også har ikke hørt noe. Er bekymret,har prøvd å ringe og sende melding på snap men ingenting. Plan var at vi skulle være sammen i dag og vi bor ikke sammen. Hva burde jeg gjøre? Anonymkode: 83ac8...62b Det er rart. Har han åpnet snap? Anonymkode: e986e...bf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #4 Del Skrevet 31. oktober Vært aktiv på Some? Anonymkode: e986e...bf0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #5 Del Skrevet 31. oktober Er det noen grunn til at du er bekymret? Er han suicidal, deprimert eller bruker dop? Anonymkode: fe02a...560 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #6 Del Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er rart. Har han åpnet snap? Anonymkode: e986e...bf0 Nei ingenting Anonymkode: 83ac8...62b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #7 Del Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det noen grunn til at du er bekymret? Er han suicidal, deprimert eller bruker dop? Anonymkode: fe02a...560 Kan være deprimert alene Anonymkode: 83ac8...62b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #8 Del Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vært aktiv på Some? Anonymkode: e986e...bf0 Nei ingenting Anonymkode: 83ac8...62b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #9 Del Skrevet 31. oktober Har dere kranglet siden han låste deg ute? Anonymkode: e09ae...f46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #10 Del Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har dere kranglet siden han låste deg ute? Anonymkode: e09ae...f46 Nei vi kysset å sa love you Anonymkode: 83ac8...62b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #11 Del Skrevet 31. oktober Jobb? Sover? Gamer? Tlf på lydløs? Anonymkode: 67540...794 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John McClane Skrevet 31. oktober #12 Del Skrevet 31. oktober Du kjenner han bedre enn oss, hva med å spørre familie etc om dette er noe som bekymrer eller om det er noe som de kan finne ut av. Kanskje er det bare deg, han vil være alene eller har besøk han vil holde skjult eller det er ting som er hans hemmeligheter og det utfører han der inne nå, koser seg og det har han vel lov til i så fall. Men jeg blir aldri utestengt, men hvis jeg var kranglete eller stygg så kan vel en dør i trynet være en beskjed om jeg fortjente det. Men ikke 10 timer men det er kanskje hans måte å si at du ikke er en han tenker så mye på og har fle t deg? Jeg håper han bare er uheldig og at dere har makeup sex så snart dere sees igjen. Tips, under se en så sier du at du gjerne vil ha partnerbytte eller swingers etc for da har du flere muligheter i slike situasjoner. Da får du reaksjon, spør ham så, Hva faen mente du med å Ghost meg slik? Du vil være alene og vil la han være fred om det er ønskelig. rett og slett nøst opp i det, si at utroskap er dritt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #13 Del Skrevet 31. oktober Har du vært og banket på? Anonymkode: 5d970...027 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #14 Del Skrevet 31. oktober Da hadde jeg blitt bekymret. Er nesten ingen voksne som ikke er på some i løpet av 10 timer på dagtid DU må dra innom Anonymkode: e986e...bf0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #15 Del Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei vi kysset å sa love you Anonymkode: 83ac8...62b Hva med å si elsker deg i stedet? Anonymkode: e84f1...375 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #16 Del Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva med å si elsker deg i stedet? Anonymkode: e84f1...375 Ganske irrelevant i denne diskusjonen synes du ikke…., Anonymkode: e986e...bf0 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #17 Del Skrevet 31. oktober Jeg hadde dratt innom og banket på, hvis ikke svar hadde jeg prøvd å få kontakt med venner og familien hans. Om ingen har hørt fra han ville jeg ringt politiet. Men det kommer jo an på forholdet. Om det er vanlig at du ikke får kontakt på lang tid og at avtaler blir brutt blir det jo noe annet. Anonymkode: 5d970...027 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #18 Del Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg hadde dratt innom og banket på, hvis ikke svar hadde jeg prøvd å få kontakt med venner og familien hans. Om ingen har hørt fra han ville jeg ringt politiet. Men det kommer jo an på forholdet. Om det er vanlig at du ikke får kontakt på lang tid og at avtaler blir brutt blir det jo noe annet. Anonymkode: 5d970...027 Skal gjøre det. Forholdet er fint uten krangling og mye latter og mye sex så dette bekymrer meg ganske da vi hadde en avtale idag Anonymkode: 83ac8...62b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #19 Del Skrevet 31. oktober Kan jo hende at det har skjedd noe som har gjort planen har blitt endra men hvorfor ikke ta å skrive det da, i leiligheten var det mørkt Anonymkode: 83ac8...62b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #20 Del Skrevet 31. oktober Saken er avklart og har fått tak i kjæresten❤️ Anonymkode: 83ac8...62b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå