Gå til innhold

Holder dere kontakt med ekser?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har godt forhold til alle ex’er, ingen dårlige miner der. Det er jo bra menn, var bare ikke match nok til å være i forhold med de over tid. Og har absolutt ingen interesse av de seksuelt eller mtp forhold. Men kunne tatt en kaffe&prat med de any day.

Ene er barnefar, vi har dermed naturlig mye kontakt og godt vennskap. En annen er god kamerat, både før og etter forholdet vi hadde. Et par stykker har jeg på snap og sender noe hverdags/vitse-snapper. Et par stykker har glidd mer vekk, men stopper og hilser om vi møtes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Lurer på om det er noen som bevarer kontakt med eks etter  brudd? Var sammen i flere år med kjæresten, ikkje barn ilag heller. H*n ville beholde kontakt etter jeg gjorde det slutt. Men hvorfor?

Anonymkode: 9b5a0...fb2

Jeg hadde kontakt med eksen i mange år etter det ble slutt. Det bare skjedde. Initiert med at hun ønsket å besøke hunden "vår", som ble min da. Og vennskapet falt oss naturlig fordi vi begge switchet om og oppførte oss 100% vennskapelig mot hverandre etter bruddet. Hadde èn av oss hatt 1% baktanke eller egoistiske hensikter med vennskapet så hadde det ikke gått, for da hadde det bare blitt surr.

Hun brukte å komme på besøk til meg ca. 1 gang i måneden, der hun satt en halvtime til times tid. Jeg stakk innimellom på besøk til henne også. Samt vi kom på besøk til hverandre ved bursdager og jul. 
Og vennskapet fortsatte selv etter at hun fikk seg type. Ganske spesielt, vil jeg si. Og han kunne også ta seg en tur innom. Det var uproblematisk jamfør det jeg skrev om at vi begge var 100% vennskapelig innstilt. 

Vennskapet skle ut med årene. 1 gang pr. måned første årene ble plutselig til 1 gang annenhver måned, til 1 gang tredjehver måned. Nå etter snart 9 år etter bruddet har vi ikke hørt fra hverandre på 7 måneder, så jeg antar at vennskapet er oppløst. 

Forsåvidt greit nok. Vi har havnet på to forskjellige steder i livet og har ingenting som binder oss sammen lenger.

Men hadde jeg på disse 9 årene funnet meg en kjæreste så hadde hun blitt kuttet på dagen, for så viktig var ikke vennskapet. 

I forhold til deg, TS, så tenker jeg at du skal ikke fortsette et vennskap om du ikke vil, ønsker eller er motivert for det. Eventuelt om det er en sjanse for at det finnes 1% baktanke eller egoistisk hensikt bak det hos èn av dere. For da er ikke et vennskap med en eks liv laga.

Endret av Bombasi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare 1 eks og vi har barn sammen og var sammen i ca 19 år. Har kontakt og er på vennskapelig fot, uten at vi egentlig omgås så mye. Ungene er voksne/studenter. Har et visst økonomisk samarbeid når det gjelder å hjelpe studentbarn med flybilletter osv. 

Bruddet skjedde for mange år siden, og selv om han ikke ønsket brudd og jeg av den grunn for barnas del har svelget mange kameler opp igjennom årene, så har det gått ok. 

Anonymkode: 91ee5...fa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Lurer på om det er noen som bevarer kontakt med eks etter  brudd? Var sammen i flere år med kjæresten, ikkje barn ilag heller. H*n ville beholde kontakt etter jeg gjorde det slutt. Men hvorfor?

Anonymkode: 9b5a0...fb2

Jeg har kontakt med noen av di. Hun jeg har barn med har jeg prøvet å ha et vennskap til men hun ødela det med å prøve å sabotere samvær med barna. Hun siste jeg var i lag med i noen år ville jeg ha kontakt med videre på grunn av mange felles interesser og at hun er veldig god og kjekk å snakke med, hun ønsket ikke det så det ble ikke mer kontakt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eksen min holdt kontakt med sin ex, og de var utro mot både meg og dama hans.. ufyselig ekle mennesker..

Anonymkode: c56c5...387

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det har jeg ikke behov for. Ser ingen grunn til å beholde kontakten med ekser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...