AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Lurer på om det er noen som bevarer kontakt med eks etter brudd? Var sammen i flere år med kjæresten, ikkje barn ilag heller. H*n ville beholde kontakt etter jeg gjorde det slutt. Men hvorfor? Anonymkode: 9b5a0...fb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Nei, har ingen interesse av å ha kontakt med han jeg var gift med. Vi har også barn sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Absolutt ikke. Det var et stygt brudd. Ville ikke hilst hvis jeg så ham på gata i dag Anonymkode: d6861...8fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Har ikke kontakt med noen av eksene foruten faren til barna mine. Ett par stykker tar sporadisk kontakt for å se om de har draget, eller ett ligg, men jeg er overhode ikke interessert. Det gjelder forøvrig barnefar også. Tror en del menn bare liker og holde kontakten for de tenker det er muligheter. Anonymkode: 51b41...e7a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har ikke kontakt med noen av eksene foruten faren til barna mine. Ett par stykker tar sporadisk kontakt for å se om de har draget, eller ett ligg, men jeg er overhode ikke interessert. Det gjelder forøvrig barnefar også. Tror en del menn bare liker og holde kontakten for de tenker det er muligheter. Anonymkode: 51b41...e7a Betyr det at personen har følelser? Hvis man dumper og h*n gir uttrykk for å bevare kontakt? Anonymkode: 9b5a0...fb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no shame Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden Noen ja, andre nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden Nei Anonymkode: 9b9e8...d5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Betyr det at personen har følelser? Hvis man dumper og h*n gir uttrykk for å bevare kontakt? Anonymkode: 9b5a0...fb2 Har ikke inntrykket av det nei. Bare underholdning når de kjeder seg. Barnefar flørter alltid med meg når han er mellom damer han dater.. virker som han fisker etter litt oppmerksomhet i grunnen. Anonymkode: 51b41...e7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Del Skrevet 1 time siden Litt. Jeg har ikke mange ekser, og den som varte lengst har jeg barn med. Ungene er unge voksne, men vi snakker sammen, og han stikker innom på kaffe 😅 Han og mannen min kan prate i timer...Han er vel litt familie. Men det er pga ungene. Anonymkode: e6285...ebe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John McClane Skrevet 1 time siden #10 Del Skrevet 1 time siden Eks er ofte ei heks som man må ha kontakt med men voksne barn løser dette og jubelbruset kan høres når de er voksne og mor er en eks som væglemmes med glede. Synd men en lettelse på linje med løslatelse! Barna liker ikke dette så venner er det beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Del Skrevet 1 time siden Nei, ingen kontakt. Har ingen barn. Var sammen i 9 år. Anonymkode: a2e4b...d09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Del Skrevet 1 time siden Ja,er veldig vennskapelig knyttet til han. Anonymkode: 23077...53f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #13 Del Skrevet 1 time siden Jeg er dame som var gift med en dame. Vi var sammen i 6 år. Stygt brudd, men vi har jobbet oss gjennom det og hun er nå en av mine beste venner, har kjent hverandre siden 2003. Anonymkode: ee942...eec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #14 Del Skrevet 1 time siden Ja, jeg har hyppig kontakt med min eks. Da han er en av mine favorittmennesker, og det er en grunn til at vi ble sammen. Anonymkode: 9d1cf...7e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trådstarteer Skrevet 1 time siden #15 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Lurer på om det er noen som bevarer kontakt med eks etter brudd? Var sammen i flere år med kjæresten, ikkje barn ilag heller. H*n ville beholde kontakt etter jeg gjorde det slutt. Men hvorfor? Anonymkode: 9b5a0...fb2 Nei, har ingen kontakt med tidligere kjærester. Er det over, da ser jeg ikke behov for selvpining osv for min egen del. Har dog opplevd at min siste ekskjæreste ønsker å være venn. Helt uaktuelt. Hun behandlet meg som dritt. Da er det hvertfall ingen vennskap, bekjentskap eller kontakt fra min side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #16 Del Skrevet 1 time siden Noen har jeg kontakt med, andre ikke. Kommer helt an på hvorfor det ble slutt. En av eksene mine og hans nåværende samboer er noen av mine nærmeste venner. Vi passet ikke som kjærester, men vi har det veldig bra som venner! Anonymkode: 26318...95c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #17 Del Skrevet 1 time siden Ja. De passet bare ikke som livspartnere og kjærester. Men var jo noen jeg hadde en spesiell kontakt med en periode. Ingen vonde følelser. Har aldri tendert til å velge "drittsekkene", så da blir det jo ganske anerledes enn bruddene jeg til tider leser om her inne. Anonymkode: 0112f...4b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #18 Del Skrevet 1 time siden Har ingen ekser, så det slipper jeg tenke på. Anonymkode: 2bc80...5e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 59 minutter siden #19 Del Skrevet 59 minutter siden Er venn med begge mine ekser på Facebook, men ingen særlig kontakt utenom det. Hender jeg treffer min siste eks innimellom, siden vi bor i samme by. Men gidder ikke snakke noe særlig med han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 55 minutter siden #20 Del Skrevet 55 minutter siden Kun for samvær med ungene da vi ikke klarer å være venner dessverre da bruddet var ganske hardt å brutalt Anonymkode: 27782...2f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå