AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Hei! For godt over et halvt år siden skrev jeg en stygg kommentar i beruset tilstand. Den var så stygg at den kunne anmeldes. Jeg beklaget dypt i etterkant, og jeg prøvde å forklare meg litt mer fattet. Det har gått noen måneder, uten noen kommentarer, anmeldelse eller pålegg om straff eller bot. Hvor lang tid kan en sånn sak ta? Hvordan vet jeg om jeg er anmeldt eller ei? Anonymkode: 41da0...ea8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Foreldelse i strafferetten er mellom 2 og 25 år i Norge. Hvor man havner inn under dette og om noe er foreldet kommer ann på hvor alvorlig lovbruddet er/var. Uten å vite noe som helst knyttet til din hendelse, og bare basert på hva du skriver her så ligger det nok i nedre sjikte. Anonymkode: 70404...556 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden ikke skyld på alkoholen. Den får deg bare til å vise hvordan du egentlig er som person. Du burde tatt deg noen runder i hodet før du sendte den stygge meldingen. Anonymkode: b6e3f...561 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): ikke skyld på alkoholen. Den får deg bare til å vise hvordan du egentlig er som person. Du burde tatt deg noen runder i hodet før du sendte den stygge meldingen. Anonymkode: b6e3f...561 Absolutt. Men den kom litt feil ut. Jeg har aldri egentlig ment det jeg skrev. Hadde jeg det hadde jeg ment noe så galt om meg selv.. Det var tross alt noe stygt om de jeg selv er en del av. Jeg tror jeg bare ville poengtere noe, og det kom skikkelig stygt ut. Derfor jeg skyldte på alkoholen. Alt kommer så mye krassere og mindre rasjonelt ut da. Anonymkode: 41da0...ea8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Foreldelse i strafferetten er mellom 2 og 25 år i Norge. Hvor man havner inn under dette og om noe er foreldet kommer ann på hvor alvorlig lovbruddet er/var. Uten å vite noe som helst knyttet til din hendelse, og bare basert på hva du skriver her så ligger det nok i nedre sjikte. Anonymkode: 70404...556 Så du tror at etter 2 år er jeg trygg? Får jeg noe beskjed om jeg man er anmeldt? Anonymkode: 41da0...ea8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Slapp av Anonymkode: 901f8...007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Du har nok blitt lurt, og du er ikke anmeldt i det hele tatt. Da hadde du blitt kontaktet for lenge siden, og du kan nå senke skuldrene. Anonymkode: 98fc7...5a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! For godt over et halvt år siden skrev jeg en stygg kommentar i beruset tilstand. Den var så stygg at den kunne anmeldes. Jeg beklaget dypt i etterkant, og jeg prøvde å forklare meg litt mer fattet. Det har gått noen måneder, uten noen kommentarer, anmeldelse eller pålegg om straff eller bot. Hvor lang tid kan en sånn sak ta? Hvordan vet jeg om jeg er anmeldt eller ei? Anonymkode: 41da0...ea8 Den ligger der for evig tid, til noen finner ut at de skal anmelde saken, eller til du gjør noe annet langt over kanten og noen begynner å grave i alt du har gjort. Alternativt ingen oppdager den og saken gjemmes og glemmes. Anonymkode: 23a5e...84c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Den ligger der for evig tid, til noen finner ut at de skal anmelde saken, eller til du gjør noe annet langt over kanten og noen begynner å grave i alt du har gjort. Alternativt ingen oppdager den og saken gjemmes og glemmes. Anonymkode: 23a5e...84c Jeg merker mye frustrasjon kommer frem når jeg er full, men jeg skal jo absolutt prøve å unngå det Anonymkode: 41da0...ea8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du har nok blitt lurt, og du er ikke anmeldt i det hele tatt. Da hadde du blitt kontaktet for lenge siden, og du kan nå senke skuldrene. Anonymkode: 98fc7...5a9 Ingen har sagt jeg er anmeldt, men jeg er redd slik vil anmeldes uten at jeg får vite før det blir en straffesak Anonymkode: 41da0...ea8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå