Gå til innhold

Noen andre her som ikke får handle med Klarna 30 dagers kreditt lenger?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

hvilken anbefaler du?

Anonymkode: 570f7...5bd

Morrow 

Anonymkode: 425fc...118

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Someone still have problem with signing? I couldn’t understand.  Expirian send to Klarna that’s I don’t have any problems . Klarna tell me to talk with Expirian to cheak my credit history, registration  etc. But everything looks fine. Expirian could not found anything in me and send me talk with Klarna and send Klarna information about me. Sounds wired . I start think probably they have eror  in Klarna system. Who can give advice about how to manage with signs? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vvintaglover skrev (6 minutter siden):

Someone still have problem with signing? I couldn’t understand.  Expirian send to Klarna that’s I don’t have any problems . Klarna tell me to talk with Expirian to cheak my credit history, registration  etc. But everything looks fine. Expirian could not found anything in me and send me talk with Klarna and send Klarna information about me. Sounds wired . I start think probably they have eror  in Klarna system. Who can give advice about how to manage with signs? 

Call klarna and ask them to restart your account. The told me I had to talk to bank-id but after some days calling klarna i finally got them to restart and then klarna works.

Anonymkode: 59a82...7d9

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.10.2024 den 15.55):

Foretrekker 30 dagers kreditt.

TS

Anonymkode: 018e5...a39

Hvorfor?

Anonymkode: cca13...aa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Person from Klarna with whom a spoke say this. He just simple recommend me to go via PC  and apply for credit agreement from PC . I did this many time doesn’t help. 
I was call to Norwegian number . But person who talk repose from Sweden . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

he  also say that’s a lot of people have technical error , so I’m not alone but he couldn’t help. That’s I’m in here to understand way how to manage this 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter fire mnd med trøbbel og kontakt med kundeservice utallige ganger uten at det hjalp, fikk jeg plutselig satt kredittgrense hos Klarna slik at jeg kan bruke dem igjen. Brukte ca  3 sekunder på jobben. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt trøbbel, så hadde gitt opp, men så fikk jeg plutselig push notification fra Klarna på tlf i går om å sette kredittgrense, så jeg gikk inn i appen og vipps så var det løst, uten noen grunn til at det plutselig gikk 😅 Har helt frisk økonomi, så ingen grunn til at det ikke skulle gå igjennom tidligere 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 7c715...f3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...