Gå til innhold

Noen andre her som ikke får handle med Klarna 30 dagers kreditt lenger?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kjøper så og si alt jeg og familien trenger på nett og mye av det jeg kjøper betaler jeg med 30 dagers kreditt hos Klarna. Dette har jeg gjort i flere år og har aldri misligholdt noen betalinger. 

Når er det jo kommet nye regler om at alle må ha en kredittgrense, men den får jeg ikke satt. Når jeg i Klarna-appen klikker på "Kredittgrense - kom i gang" kommer det hver gang melding: "Kjøpekraften din er ikke tilgjengelig akkurat nå.".

Noen andre som får samme melding og hvordan kom dere videre?

Anonymkode: 018e5...a39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bruke Vipps istedenfor?

Anonymkode: 74c19...c1c

Foretrekker 30 dagers kreditt.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendt melding til kundesenteret?

Anonymkode: d54e2...349

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare bruke et kredittkort? Da får man ofte cashback, cashpoints, trumf bonus eller lignende i tillegg. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,fikk noe melding om å sette kredittgrense. Samme med dama. Var ingen problem for oss i hvertfall. Ta kontakt med kundeservice!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må sette kredittgrense. Gjør det via nettleser på pc. Ikke mobil, det fungerer ikke. 

Anonymkode: 91ca9...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du må sette kredittgrense. Gjør det via nettleser på pc. Ikke mobil, det fungerer ikke. 

Har nettop prøvd via PC, fikk samme melding der.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

TS

Kontakt kundeservice. 

Anonymkode: dbd62...16e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

TS

Har du forsøkt akkurat nå, eller har dette vært en feil som går over en lenger periode? Det kan jo være forbigående tekniske problemer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg gjorde det via mobil 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 84ee7...561

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plagdes med klarna i går, fikk bare opp om at jeg ikke hadde mer kreditt å gå på, selv om det va 3000 igjen til satt grense. Økte den litt for å se om det gikk igjennom, og da fungerte det. Sikkert litt feil i noe systemer siden de må få alle til å signere kredittavtaler nå💰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det via mobil men mener på at det var en tidsfrist på å inngå den nye kreditt avtalen....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har prøvd utallige ganger, men får ikke satt kredittgrense. Første gang jeg ringte Klarna så fikk jeg beskjed om at jeg var en kunde de ville ha da jeg betaler punktlig.

Idag ringte jeg igjen og snakket med en annen. Da fikk jeg beskjed om at jeg ikke fikk betale på kreditt fordi jeg har handlet for LITE. Hun Jeh snakket med sa jeg måtte handle mer på pay now og på den måten kunne de etterhvert se om jeg var til å stole på. Ikke var det noen grense for hvor mye jeg måtte handle for før jeg kunne handle på kreditt igjen heller.

Expeeian som de bruker gir meg svært god kredittscore, så hva Klarna egentlig driver med trur jeg ikke de vet selv heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dersom jeg kun benytter meg av 'betal nå' alternativet trenger jeg ikke å gå inn der for å signere noe?

Anonymkode: 6a98a...14b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Så dersom jeg kun benytter meg av 'betal nå' alternativet trenger jeg ikke å gå inn der for å signere noe?

Anonymkode: 6a98a...14b

Akkurat det lurer jeg på og... har aldri benyttet meg av kreditten deres, har ikke tenkt å begynne med det heller.. Går ut fra at det er unødvendig å registrere og signere noe da, blir å ignorere dette foreløpig

Endret av Fjugur
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...