AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #1 Skrevet 31. oktober 2024 Hei , eg har funnet èin pitteliten kul i brystet, 2 venniner og 1 kollega har kjent på den og seie eg Ikkje ska bekymre meg , da den er bevegelige , eg slit med helseangst over dette og klarer Ikkje å slappe av , å kjennet etter hele tiden, men så føle eg og meg flau over å gå t legen med det , da den Ikkje er så stor og ligg nett så på ei sena , legen min veit at eg er èin bekymret person, og at eg treng bare bekreftelse at dette Ikkje er noe Anonymkode: 100db...9ab
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #2 Skrevet 31. oktober 2024 Det har ingenting å si om den er bevegelig eller hvor den ligger. Ingen ksn diagnostisere en kul på den måten. Gå og få den sjekket ut. Og like viktig: begynn å undersøke brystene regelmessig, så du blir vant til hvordan de kjennes ut. Pupper er av natur klumpete, og det er lett å mistolke ting, men hvis du undersøker regelmessig blir du vant til hvordan de bruker å kjennes ut og du slipper å bekymre deg hver gang du (tror at du) kjenner en klump. For det blir innmari slitsomt i lengden! Anonymkode: bddf6...726
jento87 Skrevet 31. oktober 2024 #3 Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det har ingenting å si om den er bevegelig eller hvor den ligger. Ingen ksn diagnostisere en kul på den måten. Gå og få den sjekket ut. Og like viktig: begynn å undersøke brystene regelmessig, så du blir vant til hvordan de kjennes ut. Pupper er av natur klumpete, og det er lett å mistolke ting, men hvis du undersøker regelmessig blir du vant til hvordan de bruker å kjennes ut og du slipper å bekymre deg hver gang du (tror at du) kjenner en klump. For det blir innmari slitsomt i lengden! Anonymkode: bddf6...726 Har ei veninna der me skjekker hverandre èin gang i måneden , hu meinte det Ikkje var forandring
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #4 Skrevet 31. oktober 2024 Hvis du er bekymret bestiller du en legetime så du får det ut av verden. Det er ikke vits i å bekymre seg slik du gjør nå. Anonymkode: 9fc56...ce5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå