Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha eget juletre for første gang, 180 cm tre i plast. Og nå må jeg kjøpe all pynt til treet. 

Har dere tips til en juletrestjerne? 

Har sett litt på stjernen fra Georg Jensen. Er det noen som har den? 

Setter pris på alle forslag :) 

Anonymkode: ab790...0bc

• Hjerte 1
Skrevet

Sorry, begynner på nytt.jeg har den største Georg jensen stjernen og er veldig fornøyd med den. Har hatt min i over 20 år, og den er fortsatt like fin. Det som er fint med den er at den har en hempe og bånd som gjør at den kan henge som adventstjerne frem til juletreet skal pyntes. Det er en separat del som settes på når den skal settes i toppen av treet

Skrevet
Minmorsbarn skrev (1 time siden):

Sorry, begynner på nytt.jeg har den største Georg jensen stjernen og er veldig fornøyd med den. Har hatt min i over 20 år, og den er fortsatt like fin. Det som er fint med den er at den har en hempe og bånd som gjør at den kan henge som adventstjerne frem til juletreet skal pyntes. Det er en separat del som settes på når den skal settes i toppen av treet

Er den for tung til å ha på plasttre?

• Liker 1
Skrevet

Den er litt tung, men hvis du bretter toppskuddet ‘dobbelt’ og skrur spiralfestet godt nedpå så går det fint!

Skrevet
Minmorsbarn skrev (2 timer siden):

Den er litt tung, men hvis du bretter toppskuddet ‘dobbelt’ og skrur spiralfestet godt nedpå så går det fint!

Takk :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...