AnonymBruker Skrevet 1. november #81 Del Skrevet 1. november AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Men sånn oppriktig, han er ikke interessert så jeg føler dette er helt ok. Så mye hyggeligere å avslutte det sånn her og med fremdeles litt gøyale snaps fra han enn bare blokkering, jeg har vel bare blokkert en person i hele mitt liv og han var helt grusom og fortjente det, syns sånt er brutalt og ubehagelig. Vil alltid ende ting bra 😊 Anonymkode: 637db...3f3 Som sagt: Du liker drama og oppmerksomhet. Og det er viktigere for deg enn å avslutte ordentlig med ham. Det sier en del om deg som person. Jeg håper du blir voksen en dag. Anonymkode: 55234...179 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #82 Del Skrevet 1. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er du samme bruker som hadde den lovebombet tråden og ble veldig syk? Anonymkode: 45f9d...c6d Nei, dette er min andre tråd fra den originale. Anonymkode: 637db...3f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #83 Del Skrevet 1. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Som sagt: Du liker drama og oppmerksomhet. Og det er viktigere for deg enn å avslutte ordentlig med ham. Det sier en del om deg som person. Jeg håper du blir voksen en dag. Anonymkode: 55234...179 Jeg er voksen og trygg nok i meg selv til å ikke ha behov for å være nesevis å be andre vokse opp. Anonymkode: 637db...3f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #84 Del Skrevet 1. november Har du hørt om hekt? Høres ut som du har et hekt på ham. Skjønner det er vanskelig, bare kutt han helt ut og gå videre. Menn er enkle, oppfører han seg sånn så er han ikke seriøs med deg. Jeg har vært der selv - vanskelig, men kutt ham ut. Lykke til ❤️ Anonymkode: f17ca...22a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #85 Del Skrevet 1. november AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Har du hørt om hekt? Høres ut som du har et hekt på ham. Skjønner det er vanskelig, bare kutt han helt ut og gå videre. Menn er enkle, oppfører han seg sånn så er han ikke seriøs med deg. Jeg har vært der selv - vanskelig, men kutt ham ut. Lykke til ❤️ Anonymkode: f17ca...22a Takk ❤️ Har hørt om det og er overbevist om at jeg har det. Anonymkode: 637db...3f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå