Hefty Skrevet 31. oktober 2024 #1 Del Skrevet 31. oktober 2024 Jeg har uhyrlig mye hår på beina, og vil ta laser for å fjerne det. Er det noen som har erfaringer med klinikker i Oslo, evt. omegn? Har hørt mye bra om Drammen laserklinikk, men den er også den dyreste… Alt av svar settes pris på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #2 Del Skrevet 31. oktober 2024 Jeg har vært på Fornebuklinikken og var fornøyd med både service, profesjonalitet og resultat. Kan anbefales! Anonymkode: 58e77...872 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #3 Del Skrevet 31. oktober 2024 Har du vurdert å kjøpe en IPL-maskin til hjemmebruk? Jeg har veldig god erfaring med det, og det er mye rimeligere. Anonymkode: e0487...b38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 31. oktober 2024 #4 Del Skrevet 31. oktober 2024 Kan anbefale Drammen laserklinikk, god erfaring med dem! 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medskin Skrevet 7. november 2024 #5 Del Skrevet 7. november 2024 (endret) Medskin Beauty på Røa, med gratis parkering ❤️ Endret 7. november 2024 av Medskin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #6 Del Skrevet 8. november 2024 AnonymBruker skrev (På 31.10.2024 den 15.39): Har du vurdert å kjøpe en IPL-maskin til hjemmebruk? Jeg har veldig god erfaring med det, og det er mye rimeligere. Anonymkode: e0487...b38 Dette! Det finnes ikke noe som heter permanent hårfjerning. All hårfjerning er midlertidig og behandlingen må gjentas. Anbefaler derfor veldig å ha egen ipl maskin til hjemmebruk. Anonymkode: ccf8f...44b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 10. november 2024 #7 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (På 8.11.2024 den 14.02): Dette! Det finnes ikke noe som heter permanent hårfjerning. All hårfjerning er midlertidig og behandlingen må gjentas. Anbefaler derfor veldig å ha egen ipl maskin til hjemmebruk. Anonymkode: ccf8f...44b IPL er ikke laser og laser er mye mer effektivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå