AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Inspirert av en annen trå der spørsmålet var ”hvorfor søker impotente menn menn sex?” Da vil jeg og sikkert mange andre få vite. Hvorfor søker impotente kvinner forhold? Anonymkode: eff38...ac7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Inspirert av en annen trå der spørsmålet var ”hvorfor søker impotente menn menn sex?” Da vil jeg og sikkert mange andre få vite. Hvorfor søker impotente kvinner forhold? Anonymkode: eff38...ac7 Hvordan kan kvinner være impotente? Anonymkode: 03dd5...aa6 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Det er menn som blir impotent da, ikke kvinner. Men jeg skjønner hva du mener, du mener kvinner som ikke har lyst på sex? Et forhold er veldig mye mer enn sex da, det er et partnerskap, en bestevenn, en å dele livet med, en å klemme og kysse på, en å ligge inntil.. Forhold dreier seg ikke om bare sex. Anonymkode: 1d31e...64d 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Det vet da ikke jeg. Anonymkode: b5c21...871 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Kvinner kan ikke være impotente? Anonymkode: 922ec...e8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sefanja Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Inspirert av en annen trå der spørsmålet var ”hvorfor søker impotente menn menn sex?” Da vil jeg og sikkert mange andre få vite. Hvorfor søker impotente kvinner forhold? Anonymkode: eff38...ac7 Kvinner som ikke får ereksjon? Har aldri hørt om impotente kvinner? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Impotente kvinner ønsker også en mann å ødelegge livet til 😎 Anonymkode: 02bd6...d64 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er menn som blir impotent da, ikke kvinner. Men jeg skjønner hva du mener, du mener kvinner som ikke har lyst på sex? Et forhold er veldig mye mer enn sex da, det er et partnerskap, en bestevenn, en å dele livet med, en å klemme og kysse på, en å ligge inntil.. Forhold dreier seg ikke om bare sex. Anonymkode: 1d31e...64d Hva tror du hadde skjedd om disse kvinnene (evt mennene) hadde vært åpne tidlig i datingen om at sex var uviktig for dem, evt et middel for å etablere en forpliktende relasjon og lage barn, og så noe de kom til å unngå? Anonymkode: ed431...0bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrevirrevapp Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Regner med at mange kvinner som er aseksuelle /har lavt libeo, eller har traumer ol og sliter med sex, i mange tilfeller likevel ønsker et forhold. Men lurt å være ærlige da. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden De trenger kjærlighet som alle andre. Det kan løses med at mannen får ha en elskerinne eller gledespiker på siden. Anonymkode: 48a44...8e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Hva tror du hadde skjedd om disse kvinnene (evt mennene) hadde vært åpne tidlig i datingen om at sex var uviktig for dem, evt et middel for å etablere en forpliktende relasjon og lage barn, og så noe de kom til å unngå? Anonymkode: ed431...0bb Tror du virkelig disse kvinnene visste tidlig i datingen at de kom til å miste sexlysten et stykke ut i forholdet? Hovedregelen er vel at dette er noe man oppdager selv først i det det begynner å bli et problem. Anonymkode: 36ff9...9f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Hva tror du hadde skjedd om disse kvinnene (evt mennene) hadde vært åpne tidlig i datingen om at sex var uviktig for dem, evt et middel for å etablere en forpliktende relasjon og lage barn, og så noe de kom til å unngå? Anonymkode: ed431...0bb Da hadde de ikke fått forhold med mennesker som har et helt annet syn på dette, men kunne fortsette med å lete etter partner frem til de fant en god match på dette. Hvilket i alle tilfeller er det beste. En aseksuell og en seksuell person har ingenting sammen å gjøre. Det vil bli fryktelig vanskelig og vondt for den som da må bøye sin seksualitet til side. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden Vi gjør det for å være slemme. Anonymkode: d3618...6f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden Trolltunge skrev (8 minutter siden): Da hadde de ikke fått forhold med mennesker som har et helt annet syn på dette, men kunne fortsette med å lete etter partner frem til de fant en god match på dette. Hvilket i alle tilfeller er det beste. En aseksuell og en seksuell person har ingenting sammen å gjøre. Det vil bli fryktelig vanskelig og vondt for den som da må bøye sin seksualitet til side. I mitt tilfelle var det kanskje en part som hadde responsiv seksualitet, og en som tok initiativ. Årene går, barna kommer og den responsive slutter å respondere. Om jeg skulle ha startet på nytt vill jeg ha prøvd å finne en partner som aktivt viste at hun ville ha meg. Anonymkode: ed431...0bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 3 timer siden #15 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): I mitt tilfelle var det kanskje en part som hadde responsiv seksualitet, og en som tok initiativ. Årene går, barna kommer og den responsive slutter å respondere. Om jeg skulle ha startet på nytt vill jeg ha prøvd å finne en partner som aktivt viste at hun ville ha meg. Anonymkode: ed431...0bb Ja, eller noe annet gikk galt på veien. Ikke uvanlig det, uansett utgangspunkt. Den seksuelle relasjonen og forholdet generelt må ivaretas for at det seksuelle holdes godt. Skorter ofte på kommunikasjon for å få det til. Et godt sexliv kan ikke eksistere i et dårlig forhold heller. Et praktisk godt samarbeid holder ikke for det. God nok match i utgangspunktet, og ikke minst velvilje til å forstå hverandre seksuelt er nok ganske vesentlig. Jeg har ikke responsiv lyst, men kan love deg at den typen lyst også kan dø ut. Sier ikke at dette er din feil, kan like mye være hennes, men noe har blitt feil når dette bare slutter med å fungere. I parforhold der sex et noe positivt for begge har man gjerne sex langt opp i alderdommen. Et sexliv ender når ene/begge ikke synes det er noe positivt å bruke energi på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 1 time siden #16 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Inspirert av en annen trå der spørsmålet var ”hvorfor søker impotente menn menn sex?” Da vil jeg og sikkert mange andre få vite. Hvorfor søker impotente kvinner forhold? Anonymkode: eff38...ac7 Det er forskjell på å søke etter sex og ett forhold. 2 mennesker som er lite eller ikke interessert i sex, kan jo ha ett forhold. Så at man er impotent, ikke i stand til å ha sex eller aseksuell, trenger ikke bety at man ikke ønsker kjæreste. Men å søke etter sex da er jo litt rart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå