Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det en krem som kan bleke bittesmå røde og brune arr, eller må en til laser? Er så drittlei dette, hatt i flere år, slitt ned kviser hele mitt liv og er nå i slutten av 30åra. 

Har noen tips? 

Anonymkode: f9ad3...2cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får du fremdeles kviser?

Det er isåfall der du må begynne. Ingen vits i å behandle arr før du klarer få bukt med kvisene.

Hvis du får kviser enda, kan du beskrive alt du gjør med huden på daglig basis/hvilke produkter, ingredienser osv.

Anonymkode: 94a83...b12

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Får du fremdeles kviser?

Det er isåfall der du må begynne. Ingen vits i å behandle arr før du klarer få bukt med kvisene.

Hvis du får kviser enda, kan du beskrive alt du gjør med huden på daglig basis/hvilke produkter, ingredienser osv.

Anonymkode: 94a83...b12

Jeg får kviser pga hormoner, lite å gjøre med. Ikke alle kviser blir til arr men noen ble det en gang og de kan jeg vel søke råd om å få bort vel? 

Anonymkode: f9ad3...2cb

Skrevet

Basiron,  det bleker huden og gjør at du ikke får kviser i samme slengen. Bruker å smøre et tynt tynt lag et par kvelder før mens slik at jeg slipper utbrudd før mens. 

Bruker også fast tretinoin et par kvelder i uka. Hjelper også på å redusere arr og hindrer kviser. 

Det samme gjør niacinamide. 

Anonymkode: a379a...8eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...