Gå til innhold

Blekende krem til små kvisearr?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Finnes det en krem som kan bleke bittesmå røde og brune arr, eller må en til laser? Er så drittlei dette, hatt i flere år, slitt ned kviser hele mitt liv og er nå i slutten av 30åra. 

Har noen tips? 

Anonymkode: f9ad3...2cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får du fremdeles kviser?

Det er isåfall der du må begynne. Ingen vits i å behandle arr før du klarer få bukt med kvisene.

Hvis du får kviser enda, kan du beskrive alt du gjør med huden på daglig basis/hvilke produkter, ingredienser osv.

Anonymkode: 94a83...b12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Får du fremdeles kviser?

Det er isåfall der du må begynne. Ingen vits i å behandle arr før du klarer få bukt med kvisene.

Hvis du får kviser enda, kan du beskrive alt du gjør med huden på daglig basis/hvilke produkter, ingredienser osv.

Anonymkode: 94a83...b12

Jeg får kviser pga hormoner, lite å gjøre med. Ikke alle kviser blir til arr men noen ble det en gang og de kan jeg vel søke råd om å få bort vel? 

Anonymkode: f9ad3...2cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Basiron,  det bleker huden og gjør at du ikke får kviser i samme slengen. Bruker å smøre et tynt tynt lag et par kvelder før mens slik at jeg slipper utbrudd før mens. 

Bruker også fast tretinoin et par kvelder i uka. Hjelper også på å redusere arr og hindrer kviser. 

Det samme gjør niacinamide. 

Anonymkode: a379a...8eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...