AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #1 Skrevet 31. oktober 2024 Jeg kjøper øredobber hvor som helst, men når det kommer til piercing-smykker blir jeg så usikker av en eller annen grunn. Er smykker fra Glitter og andre slike billig-steder ok? Jeg ser vel for meg at piercinghull er mer sårbare enn hull i ørene, men de er vel egentlig ikke det etter det har grodd ordentlig? Anonymkode: 9793c...cd3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #2 Skrevet 31. oktober 2024 Jeg personlig bruker kun kirurgisk stål, gull eller sølv. Dette for å unngå unødvendig hudreaksjoner og utvikling av allergi. Noen tåler det fint selv ved flere års bruk jeg personlig ville ikke tatt sjansen. Jo lengre tid metallet skal være i hullet jo lengre eksponering. Viss dette er piercing som skal sitte permanent i flere dager uten å tas ut ville jeg personlig ikke gjort det. Men selvsagt mange går det helt fint med. Anonymkode: 29cd2...bf0
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #3 Skrevet 31. oktober 2024 Anbefaler titan til piercingsmykker. Er hypoallergisk materiale 👍 Anonymkode: bbb36...2a7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå