EliseV Skrevet 31. oktober 2024 #1 Del Skrevet 31. oktober 2024 Helst i Trøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #2 Del Skrevet 31. oktober 2024 Janus selger ull på rull fra egen produksjon. Tror de sender Anonymkode: f86cb...75a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #3 Del Skrevet 31. oktober 2024 Ull i metervare er dessverre veldig dyrt, men du kan jo sjekke janus.no, de selger ull på rull. Har dere ullvarefabrikk i fylket? Isåfall kan det hende de har noe, ellers er det stoffbutikkene som har. Anonymkode: 7015b...b24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minmorsbarn Skrevet 31. oktober 2024 #4 Del Skrevet 31. oktober 2024 Hva tenker du er dyrt da? Selfmade har ullstoffer fra 200 kr/m. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #5 Del Skrevet 31. oktober 2024 Jeg tror Skaar tekstil i Ålesund har relativt greie priser på vevet ren ull i forhold til mange andre, men det spørs jo hva du tenker er billig. Ull av god kvalitet vil uansett koste litt. De sendte i alle fall før prøvelapper, om du er usikker på farge eller kvalitet. https://www.tekstil.no/ Anonymkode: d52cf...f14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #6 Del Skrevet 31. oktober 2024 Jeg kjøper som regel på tekstil.no. 100% ull i ulike kvaliteter. Jeg synes selv det ikke er så dyrt, særlig når kvaliteten er veldig god. De sender raskt! Anonymkode: 81667...60c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #7 Del Skrevet 9. november 2024 EliseV skrev (På 31.10.2024 den 11.29): Helst i Trøndelag Janusfabrikken selger i metervare, men det er ikke akkurat billig. Mulig de har black fridag tilbud. Anonymkode: f7bfd...d27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå