AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #1 Skrevet 31. oktober 2024 Har en baby på snart 10 mnd. Er for tiden i ulønnet perm og skal tilbake på jobb i januar. Vurder enda mer ulønnet perm. Føler meg ikke klar for å være borte fra baby i opptil 3 døgn i strekk. Ammer fortsatt 10-15 ganger pr døgn, ofte på natt. Samsover. Dette vil jo få en slutt når jeg begynner å jobbe. Noen som har vært i lignende situasjon som kan komme med råd, erfaringer eller gode ord? jeg savner jobben min, men er redd for hvordan det vil påvirke baby at jeg blir borte når vi er så tette nå. Har økonomisk mulighet til mer ulønnet perm, og kan ta ekstravakter andre steder som ikke er døgnvakter for å klare oss. Men savner som sagt jobben også. Anonymkode: 5ae4a...f80
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #2 Skrevet 31. oktober 2024 Dersom du har økonomisk mulighet til det, så er det jo fint å ta litt lenger permisjon. Samtidig er det naturlig at antall amminger er trappet ned når vi kommer til januar i takt med at barnet spiser mer fast føde. Nattamming ville jeg også avsluttet før det. Og så er det lurt at dere øver på at du er bort litt slik at du ikke plutselig er borte 3 døgn. Anonymkode: b9954...bd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå