AnonymBruker Skrevet 31. oktober #1 Del Skrevet 31. oktober For 7 mnd siden tok jeg tak i både kosthold og trening, og i dag sier vekta minus 30 kilo 🤩 Jeg er så stolt! ☺️ Nå fortsetter jeg å jobbe med de siste kiloene, mens jeg koser meg med følelsen av å endelig få det til 🙌🏻 Anonymkode: d89d0...953 11 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #2 Del Skrevet 31. oktober Wow, bra jobbet!! Håper jeg er samme sted om 5 måneder, er nå 10 kg ned 2 måneder inn i prosessen! Anonymkode: 3f17c...a0e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #3 Del Skrevet 31. oktober Bra jobba! Du har god grunn til å være stolt Anonymkode: b3022...a24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #4 Del Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): For 7 mnd siden tok jeg tak i både kosthold og trening, og i dag sier vekta minus 30 kilo 🤩 Jeg er så stolt! ☺️ Nå fortsetter jeg å jobbe med de siste kiloene, mens jeg koser meg med følelsen av å endelig få det til 🙌🏻 Anonymkode: d89d0...953 Fy søren så bra!! Jeg kjenner meg igjen. Jeg har "jukset" ved å bruke slankesprøyte, fordi jeg ikke har klart det på andre måter. Har nå gått ned 35kg hittil i år, og er veldig fornøyd med det selv om BMI fortsatt er over 30. Bør nok ned 20-30 kg til, men vi får seg hvor lenge dette fungerer. Anonymkode: 91351...b96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #5 Del Skrevet 31. oktober Godt jobba ts!🤩 Jeg prøver å få til det samme selv, men har omkring 45kg jeg ønsker bort. Gikk ned 10kg med endring i sommer, men så plutselig stoppet det fullstendig opp til tross for at jeg fortsatte med endringene gjort. Etter 3 mnd på stedet hvil mistet jeg da litt motet og det skled ut. Har nettopp startet på nytt. Så har du noen gode tips og råd til meg?😊 blir inspirert av å høre fra de som lykkes🤩🥳 Anonymkode: ff9d6...078 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissSkog Skrevet 31. oktober #6 Del Skrevet 31. oktober Det har du all grunn til! Det er godt jobba! Har for første gang tatt skikkelig tak selv. Gjorde som deg og tok tak i kosthold og begynte å trene. Det har gått litt opp og ned hvor flink jeg har vært, men har gått ned nesten 20 kg siden jul. Jeg hadde ikke like mange kilo som skulle bort og nå har jeg så og si kommet meg i mål, men det er nå jeg tenker den vanskeligste jobben kommer: Å holde vekten, og bli enda sprekere/sterkere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #7 Del Skrevet 31. oktober Gratulerer! Anonymkode: 56556...744 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sefanja Skrevet 1. november #8 Del Skrevet 1. november AnonymBruker skrev (22 timer siden): For 7 mnd siden tok jeg tak i både kosthold og trening, og i dag sier vekta minus 30 kilo 🤩 Jeg er så stolt! ☺️ Nå fortsetter jeg å jobbe med de siste kiloene, mens jeg koser meg med følelsen av å endelig få det til 🙌🏻 Anonymkode: d89d0...953 30 kg minus på 7 mnd betyr at du har jobbet veldig målrettet, og jeg skjønner veldig godt at du er stolt av det. Det har du all grunn til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå