Irak Skrevet 2. november 2024 #21 Del Skrevet 2. november 2024 (endret) Har ingen alderspreferanser. Erfaringsmessig så er unge gutter altfor ivrige, og det er direkte avtennende, så dem orka jeg bare ikke 😂. Man må bygge en relasjon skal det være noe vits med noe som helst syns jeg. Det er litt gøy og spennende. Har bare skrevet med to menn som kan kunsten å ordlegge seg. Han ene er rågod med ord. Bruker presisjon rett og slett. Så det er jo elegant. Morsomt 😂. Han andre kan flørte skikkelig med ord. Det er gøy å se hvor ulike mennesker er syns jeg. En mann som kan føre seg selv er sexy 😉Det krever en viss form for modenhet. Endret 2. november 2024 av Irak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 2. november 2024 #22 Del Skrevet 2. november 2024 Syns menn er peneste mellom 25-30. Har sett noen gullkorn i midten av 30-årene, men sjeldent det skjer Dette er bare visuelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #23 Del Skrevet 2. november 2024 Jeg må ha menn som er ca 10år eldre, er selv 30 nå. Anonymkode: 1bc93...20b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #24 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (På 31.10.2024 den 6.23): Men når det først skrives om virker det som om en del menn later til å tro at «eldre» i seg selv er mer tiltrekkende for kvinner slik som «ung» er for dem? Det stemmer vel ikke? Det stemmer absolutt for meg. Finner helst en kjæreste på egen alder, men eldre enn meg har hele veien vært det jeg tenner mest på. Anonymkode: 156b3...475 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #25 Del Skrevet 2. november 2024 Jeg foretrekker menn som ikke er eldre enn meg, og maks fem år yngre. Eldre menn bortfaller for meg, de er ikke min tekopp. K55 Anonymkode: bcd7e...3bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #26 Del Skrevet 2. november 2024 Teoretisk alltid jevnaldrende men har hatt forhold med noen både 8 år yngre (jeg var 25 og han 17, ble 18 noen mnd senere) fordi alder ikke ble diskutert før senere i bekjentskapet , og 25 år eldre, da jeg hadde en affære med en gift mann, foretrakk definitivt eldre. nå er jeg sammen med samboer som er 4 år yngre og det også skjedde fordi alder ikke ble snakket om. For meg kommer tiltrekning ofte fra like interesser og så lenge mannen ser voksen ut og er kjekk for meg så er ikke alder viktig. Interesse og lik livssituasjon er viktigere, nå er jeg K35 og da er spesielt livssituasjon blitt viktigere Anonymkode: 48fed...a8a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #27 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (På 31.10.2024 den 18.24): Jeg er bare 32, men alltid likt menn på min egen alder. Anonymkode: 0c3ea...501 Ideelt hadde han vært 30-35. Men har 29-39 på tinder Anonymkode: 0c3ea...501 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #28 Del Skrevet 2. november 2024 -5 til +2 år. Noenlunde jevnaldrene er best. K45 Anonymkode: 6e4fa...faf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå