Gå til innhold

Penetrasjonsgal

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor craver jeg som kvinne penetrasjon, når jeg onanerer, men når jeg først bruker dildo det så kjennes det verken godt og tilfredsstillende ut? Jeg føler meg aldri helt ferdig eller tilfredsstilt, selv om jeg har fått klitorisorgasme. Dildoen er passe størrelse. Ikke for liten og ikke for stor. Hvordan kan jeg bli mer tilfreds med kun klitorisstimuli? Jeg har womanizer og jeg har prøvd kun fingrene ++

Anonymkode: 0ed25...123

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje på tide å finne seg en mann da. Plastikk kan ikke erstatte the real deal. Dessverre.

Anonymkode: f6adc...9b8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Kanskje på tide å finne seg en mann da. Plastikk kan ikke erstatte the real deal. Dessverre.

Takk for rådet. Noen andre råd? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Tingen er at jeg får ingenting ut av ONS, og forhold passer ikke for meg akkurat nå. Så jeg blir nødt til å klare meg selv 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tingen er at jeg får ingenting ut av ONS, og forhold passer ikke for meg akkurat nå. Så jeg blir nødt til å klare meg selv 

Det finnes vel arrangementer hvor man kan ha sex med en fast person uten at det er et forhold? Ikke nødvendigvis noe for alle.

Anonymkode: 9762b...2dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Hvorfor craver jeg som kvinne penetrasjon, når jeg onanerer, men når jeg først bruker dildo det så kjennes det verken godt og tilfredsstillende ut? Jeg føler meg aldri helt ferdig eller tilfredsstilt, selv om jeg har fått klitorisorgasme. Dildoen er passe størrelse. Ikke for liten og ikke for stor. Hvordan kan jeg bli mer tilfreds med kun klitorisstimuli? Jeg har womanizer og jeg har prøvd kun fingrene ++

Fordi dildoen er kald og plastikk. Ikke det samme som the real thing 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maleficenta skrev (1 minutt siden):

Fordi dildoen er kald og plastikk. Ikke det samme som the real thing 

Jeg har likt dildoer tidligere, men uansett så ønsker jeg å bli en klitt-jente 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onani kan gi orgasmer men det er ikke nødvendigvis godt nok når man trenger sex med et annet menneske 😊 tror det er så enkelt som det. Penetrering er en nødvendighet for meg, det handler lite om fysisk nytelse og mye om den mentale. En dildo gir 0 mental nytelse. 

Anonymkode: ea735...6cd

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det finnes vel arrangementer hvor man kan ha sex med en fast person uten at det er et forhold? Ikke nødvendigvis noe for alle.

Anonymkode: 9762b...2dc

Det passer ikke for meg akkurat nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Sånn er jeg og, folk sier bare gjør det selv, men føles veldig utilfredsstillende. 

Tror naturen vil at vi blir gravid, så sikkert derfor. 

Anonymkode: 8664d...9ee

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Onani kan gi orgasmer men det er ikke nødvendigvis godt nok når man trenger sex med et annet menneske 😊 tror det er så enkelt som det. Penetrering er en nødvendighet for meg, det handler lite om fysisk nytelse og mye om den mentale. En dildo gir 0 mental nytelse. 

Det tror jeg også.. Men for å oppnå orgasme, må man også være positiv mentalt innstilt for å oppnå ting i sexen. I tillegg er det vanlig med seksuelle pirrende fantasier, som gjør at man blir umenneskelig kåt🥰

Fantasier en den nest største erogene sonen mennesker har.. så hvorfor brukes ikke den mere, når den kan avgjøre mellom sorg og lykke? 🤔

Dette tror jeg er løsningen din TS.. varm opp dildoen din til 39 grader, så kjenner du en "varm mann" i fantasien❣️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare knulling med min kjære som gjør det for meg. Ikke noe spennende med leketøy. Får selvfølgelig orgasme, kan sprute også, lager lyd, men den tilfredstillelsen jeg føler etter den sykt deilige mannen min har knulla meg skikkelig kan ikke jeg oppnå på andre måter enn med han.

Fingring er kjedelig, får ingenting ut av det. 

Nærmeste jeg kommer er om jeg simulerer et samleie kanskje. Da legger jeg dyna mellom beina, legger meg på magen, kanskje jeg tar på noen brystvorteklyper først, fører inn dildoen (gjerne hard), slik at den holder seg der, og så tar jeg enden av dyna over ryggen og bruker den til å stramme slik at dildoen får ulikt trykk på gpunktet, samtidig som at jeg beveger underlivet. 

Klitten blir stimulert samtidig, men jeg får vaginal orgasme slik.

Anonymkode: 1357e...19b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er sikker på at du forholdsvis greit finne en mann som ønsker et fast treff med deg kun for kos og sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sex kan jeg klare å fikse selv med dildoen. Det går fint. Verre å ikke få kos synes jeg. Det er et stort savn...

Problemet er bare at får jeg kos, så får jeg så lyst på sex 😂. Klarer å avstå om jeg må, men lysten er der uansett 🫣🫣🫣. Det kan jeg bli ganske flau over av en eller annen grunn. Spesielt sammen med rette mannen 🫣🫣🫣.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvorfor får du ingenting ut av sex? Her må du jo gå litt i deg selv. Har du et eller annet form for bekreftelsesbehov som gjør at du ikke kan nyte sex bare for sex? Og derfor «ikke liker ONS» ? 

Anonymkode: 2f9a0...a57

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor får du ingenting ut av sex? Her må du jo gå litt i deg selv. Har du et eller annet form for bekreftelsesbehov som gjør at du ikke kan nyte sex bare for sex? Og derfor «ikke liker ONS» ? 

Hvordan si at du er mann uten å si at du er mann 😅 Det er helt vanlig at kvinner må bli litt kjent med mannen før vi tenner. Og at vi trenger en som legger litt innsats i vår nytelse for å i det hele havne på pluss-sida på velværeskalaen. Sex uten verken fysisk velvære eller tenning er temmelig verdiløst.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan det være fordi et større område blir stimulert under samleie?

For eksempel rumpa.

Anonymkode: a56d5...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Womanizer duo.

Jeg føler meg heller ikke tilfreds uten penetrering, men aksepterer at det er slik kroppen min er. 

Anonymkode: 9dbba...6dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Øhm, hvorfor skal noen like sex for sex? Det er ikke normalen. Det er vanlig at det er variasjon om noen klarer å nyte det eller ikke, men at ons jevnt over er en dårligere opplevelse enn det sex i forhold er. Fordi det å bli kjennt med hverandre er en del av det å komme frem til god sex for paret.

Anonymkode: 249e1...237

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke en penetrerings kvinne og bruker ofte bare klitoris. Men for min del liker jeg gulerot best når jeg får sånne innfall. Men vær forsiktig, for har hørt de kan knekke.

Har en dildo som jeg hater. Vet ikke hvorfor, får mer ut av tilfeldige andre gjenstander som har lignende form og kan pakkes inn så det ikke blir bakterier. Og som ikke er skadelige og brukes med hensyn. Beklager for å si slikt, vil ikke påvirke ei der ute til å måtte på legevakt med gulerot der inne 😅 eller skade seg for livet fordi hun bruker noe farlig. 

Anonymkode: 249e1...237

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...