AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #21 Del Skrevet 31. oktober 2024 En ting er utseende som tiltrekkende faktor. Så er det personlighet: Denne kan deles opp i overflate personlighet (oppførsel som kan endres etter setting)!og egentlig personlighet (slik du er, dine egentlige verdier og meninger og handlingsmønstre). En sprudlende overflate personlighet kan virke mer tiltrekkende enn utseende. Overflatepersonlighet er noe man kan endre på og lære seg. Den egentlige personligheten vil ingen se før de blir ordentlig kjent med deg. Dermed kan du ikke tiltrekke deg folk med god personlighet på fest. Her er det kun god overflatepersonlighet som gjelder. Anonymkode: ce404...da6 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sefanja Skrevet 31. oktober 2024 #22 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): En ting er utseende som tiltrekkende faktor. Så er det personlighet: Denne kan deles opp i overflate personlighet (oppførsel som kan endres etter setting)!og egentlig personlighet (slik du er, dine egentlige verdier og meninger og handlingsmønstre). En sprudlende overflate personlighet kan virke mer tiltrekkende enn utseende. Overflatepersonlighet er noe man kan endre på og lære seg. Den egentlige personligheten vil ingen se før de blir ordentlig kjent med deg. Dermed kan du ikke tiltrekke deg folk med god personlighet på fest. Her er det kun god overflatepersonlighet som gjelder. Anonymkode: ce404...da6 Jeg tenker at personlighet er ganske avgjørende, men selvfølgelig er utseende det man legger merke til først. Det er vanskelig for kvinner å svare på hvordan menn tenker. Men det hjelper ikke å være vakker hvis du ikke kan oppføre deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #23 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): En ting er utseende som tiltrekkende faktor. Så er det personlighet: Denne kan deles opp i overflate personlighet (oppførsel som kan endres etter setting)!og egentlig personlighet (slik du er, dine egentlige verdier og meninger og handlingsmønstre). En sprudlende overflate personlighet kan virke mer tiltrekkende enn utseende. Overflatepersonlighet er noe man kan endre på og lære seg. Den egentlige personligheten vil ingen se før de blir ordentlig kjent med deg. Dermed kan du ikke tiltrekke deg folk med god personlighet på fest. Her er det kun god overflatepersonlighet som gjelder. Anonymkode: ce404...da6 Om ikke noen tiltrekkes av mystiske surpomper, det har jeg en sans for. Men det er vel en overflate det også. Anonymkode: 3ec81...08a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #24 Del Skrevet 31. oktober 2024 Menn bryr seg stort sett mer om utseendet enn personlighet. Det er utrolig hva slags personligheter menn er villige til å holde ut så lenge dama er pen og sexy nok. Jo mer desperat en mann er etter en dame, så jo mer vil han godta en "subpar" personlighet, spesielt om damen er mer attraktiv enn ham. Menn som er litt høyere opp på rangstigen og kan velge mellom flere damer vil prioritere personlighet litt mer, sammens med utseendet så klart. Dette er ikke et vanskelig fenomen å observere. Anonymkode: f9266...698 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #25 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Når dere skriver femininitet, hva legger dere i ordet? Hva mener dere, litt mer konkret. Anonymkode: 6ecf4...0b6 Dette kan ikke lengre svares på da svaret ikke aksepteres med 2024 briller. Har forsøkt før i ulike dating tråder men blir totalt skutt ned. Anonymkode: c80c9...afb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #26 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Når dere skriver femininitet, hva legger dere i ordet? Hva mener dere, litt mer konkret. Anonymkode: Du høres ikke ut som du koser deg på fest. Du er der for å sjekke, ser misunnelig på damer som virker populære, og sitter og tenker sinte tanker. Du er skeptisk til menns intensjoner og preferanser, samtidig som du så sårt gjerne vil ha deres oppmerksomhet. Litt sånn femcel. Bitterhet er ikke sexy. Folk ser nok hva du tenker om både deg selv og andre. Hva får de igjen for å oppsøke deg? Anonymkode: 71614...d57 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #27 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette kan ikke lengre svares på da svaret ikke aksepteres med 2024 briller. Har forsøkt før i ulike dating tråder men blir totalt skutt ned. Anonymkode: c80c9...afb Da vil vi sikkert ikke høre din versjon av det. Anonymkode: 3ec81...08a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #28 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du høres ikke ut som du koser deg på fest. Du er der for å sjekke, ser misunnelig på damer som virker populære, og sitter og tenker sinte tanker. Du er skeptisk til menns intensjoner og preferanser, samtidig som du så sårt gjerne vil ha deres oppmerksomhet. Litt sånn femcel. Bitterhet er ikke sexy. Folk ser nok hva du tenker om både deg selv og andre. Hva får de igjen for å oppsøke deg? Anonymkode: 71614...d57 Ts sier alle går etter 1 eller 2. Det vil si at det mest sannsynlig er en større gjeng damer som ikke snakker med menn i det hele tatt. Jeg syns du har et poeng, men det trenger ikke være sånn. Det kan utarte seg sånn etter en stund, blandt flere, men jeg tipper de i starten prøver å fange oppmerksomhet om de ser noen de liker. Ts skrev også det er en hun liker. Anonymkode: 3ec81...08a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #29 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ts sier alle går etter 1 eller 2. Det vil si at det mest sannsynlig er en større gjeng damer som ikke snakker med menn i det hele tatt. Jeg syns du har et poeng, men det trenger ikke være sånn. Det kan utarte seg sånn etter en stund, blandt flere, men jeg tipper de i starten prøver å fange oppmerksomhet om de ser noen de liker. Ts skrev også det er en hun liker. Anonymkode: 3ec81...08a Ts er student, det er drøssevis av miljø hun kan oppsøke... Anonymkode: 71614...d57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #30 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Da vil vi sikkert ikke høre din versjon av det. Anonymkode: 3ec81...08a Haha, har ikke gitt den engang og allerede er det negativt tilbakemelding Anonymkode: c80c9...afb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #31 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Når dere skriver femininitet, hva legger dere i ordet? Hva mener dere, litt mer konkret. Anonymkode: 6ecf4...0b6 * Ikke bruk snus * Ikke sitt som en kar * Ikke gå som en kar * Ha en subtil selvtillit og utstråling, heller enn platt selvskryt og jag etter bekreftelse * Empati med barn, dyr, andre kvinner og menn Alt det moren din lærte deg om å få til alt selv, at en moderne kvinne er en klippe som ikke trenger noen og som trives best i ensomhet: legg det av deg. Sa jeg at snus er uforenlig med femininitet? Anonymkode: c6d54...a48 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #32 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ts er student, det er drøssevis av miljø hun kan oppsøke... Anonymkode: 71614...d57 Jeg vet, men hun sier det er alle fester. Nå vet ikke jeg hva alle fester innebærer, men om hun sier det er verre nå enn før på vgs, så kan det jo hende det er noe i det? Hun har lov å få litt utblåsning og det kan være nødvendig å klage litt på veien. Men det er sannt at hun og de andre jentene bør fortsette søket i andre gutter. Anonymkode: 3ec81...08a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #33 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Haha, har ikke gitt den engang og allerede er det negativt tilbakemelding Anonymkode: c80c9...afb Den kan jo ikke være så positiv om du sier det på denne måten. Passiv aggressiv- moderne tider hat har aldri ført så mye godt med seg tidligere i lignende sammenheng. Anonymkode: 3ec81...08a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #34 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Den kan jo ikke være så positiv om du sier det på denne måten. Passiv aggressiv- moderne tider hat har aldri ført så mye godt med seg tidligere i lignende sammenheng. Anonymkode: 3ec81...08a Jeg elsker moderne tider. Er totalt avhengig av moderne teknologi til å kunne drive med det jeg jobber med og kunne ikke tenke meg et liv som husmor på 50-tallet. Men det er ingen hemmelighet at dagens dating kultur ikke gjør flertallet lykkelige. Jeg liker å studere samfunn på godt å vondt, ikke alt var bedre før men noen ting var det. Nå gikk jo spørsmålet på feminitet og i forhold til relasjon mellom menn og kvinner på fest. Det er en gjenganger på dette forumet at mange føler seg mislykket på den fronten. Så noe er jo tydeligvis ikke som det skal være i moderne tid. Anonymkode: c80c9...afb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 31. oktober 2024 #35 Del Skrevet 31. oktober 2024 Ja menn bryr seg om personlighet. Det er likevel som med menn. Å være pen betyr ikke nødvendigvis dårlig personlighet, og å være mindre pen betyr ikke nødvendigvis god personlighet. Personlighet teller likevel. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #36 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg elsker moderne tider. Er totalt avhengig av moderne teknologi til å kunne drive med det jeg jobber med og kunne ikke tenke meg et liv som husmor på 50-tallet. Men det er ingen hemmelighet at dagens dating kultur ikke gjør flertallet lykkelige. Jeg liker å studere samfunn på godt å vondt, ikke alt var bedre før men noen ting var det. Nå gikk jo spørsmålet på feminitet og i forhold til relasjon mellom menn og kvinner på fest. Det er en gjenganger på dette forumet at mange føler seg mislykket på den fronten. Så noe er jo tydeligvis ikke som det skal være i moderne tid. Anonymkode: c80c9...afb Hmm, da kan det hende jeg har dømt deg for hardt. Vil legge til at fortiden også har sine problemer, før var det tydeligvis? Lov for lærere og elever å feste sammen, hvor rart er ikke det? Mamman til en jeg kjenner har bilder og lærern er litt kjæreste med ene klasseveninnen hennes, hva i lovens navn. Vi kommenterte det å hun bare, sånn var det 🤷♀️ Anonymkode: 3ec81...08a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #37 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hmm, da kan det hende jeg har dømt deg for hardt. Vil legge til at fortiden også har sine problemer, før var det tydeligvis? Lov for lærere og elever å feste sammen, hvor rart er ikke det? Mamman til en jeg kjenner har bilder og lærern er litt kjæreste med ene klasseveninnen hennes, hva i lovens navn. Vi kommenterte det å hun bare, sånn var det 🤷♀️ Anonymkode: 3ec81...08a Ja ikke alt var bedre før🤣😭🤣 Anonymkode: c80c9...afb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #38 Del Skrevet 31. oktober 2024 Altså...for å sette det på spissen så kan du være en ordentlig kjip heks som utnytter han for alt og han vil fremdeles logre som en bikkje for deg så lenge du er pen. Anonymkode: 4d25a...566 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #39 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Altså...for å sette det på spissen så kan du være en ordentlig kjip heks som utnytter han for alt og han vil fremdeles logre som en bikkje for deg så lenge du er pen. Anonymkode: 4d25a...566 Kanskje. Men i så fall hvorfor vil du ha en sånn mann? Anonymkode: 71614...d57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #40 Del Skrevet 31. oktober 2024 Handler om to ting på byen. Hun pene som trekker til seg menn fordi hun lyser ut «Jeg trenger validering og bekreftelse!!!» som stråler lavt selvbilde. Ofte ender hun opp med drittsekker. Har flere pene venninner og få av dem finner seg lojale og trofaste partnere. Jeg er hun pene som knapt blir sjekket opp. Jeg har alltid hatt godt selvbilde og selvtillit. Utseendet mitt har aldri definert meg som person. Jeg stråler ut at jeg er trygg på meg selv. Jeg vet jeg har en utstråling som kan oppfattes noe «truende» 🤭 Jeg er hun utstråler trygghet, bra selvbilde og selvtillit som menn med bra selvtillit tør å sjekke opp som innser at jeg har sterke meninger og ikke lar meg lure av players. Aldri hatt problemer med å finne menn som ønsker seriøst forhold og som helst ville gifte seg med meg. Så har du ene venninnen min som er søt, men ikke «modellpen». Hun drar menn som fluer lett kun på utstråling. Hun har aldri hatt problemer med å få seg kjæreste. Så vil påstå at utseendet alene på byen handler mest om utstråling og hva menn er ute etter. De fleste menn på byen er ute etter et ligg, ikke sin fremtidige kone. Anonymkode: 4bce0...dd1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå