AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #1 Skrevet 30. oktober 2024 Hei! Jeg har slitt med utmattelse og vært syk i flere år. Dette har gjort at det har vært en utfordring å være sosial og har ikke kunnet gå skole. Ettersom jeg ikke har hatt overskuddet til det. Jeg opplevde å miste flere venner da jeg ble syk, som bare kuttet kontakten med meg. Jeg har ikke hatt muligheten til å bli kjent med nye mennesker ettersom jeg fortsatt er syk. Har dere noen tips til hvordan man kan bli kjent med nye mennesker? og få nye venner? Anonymkode: fdd8d...485 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #2 Skrevet 31. oktober 2024 Hva er du i stand til å gjøre av aktiviteter? Kan du bli med i en hobby/fritidsorganisasjon? Trenger ikke være sport eller noe aktivt, kan være f.eks strikkecafe, filmklubb eller brettspill, alt etter hvilke tilbud som finnes og hva du er interessert i. Anonymkode: c3b5c...4c2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #3 Skrevet 31. oktober 2024 Er i samme båt og har venner over internettet som jeg chatter med, selv om skjermer tapper meg for krefter. Anonymkode: f43cf...b10
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #4 Skrevet 31. oktober 2024 Har du kapasitet til å pleie relasjoner nå da? Anonymkode: 06a03...80c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå