AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #21 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg skjønner mindre og mindre av hvorfor folk vil lete igjennom søpla på Tinder. Det er jo en oppsamling av kvinner og menn ingen vil ha. Anonymkode: 3144f...852 Så rart. Jeg fant en kjempeflott mann på Tinder, som jeg nå er gift med. Jeg hadde ikke hatt sjanse for å finne noen på andre arenaer - jeg har flere barn som jeg må følge opp, full jobb og krevende oppstart av eget foretak. I tillegg er jeg stygg, så menn ser ikke på meg engang. Anonymkode: 02bcc...183 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #22 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Fordi en mann som virkelig vil føre dobbeltliv, ikke vil gjøre det etter ett år? Anonymkode: 02bcc...183 Antar at det er for å unngå å involvere barn i et forhold med noen man faktisk ikke kjenner så godt? Det er galskap å involvere barn så tidlig, stakkars barn som knytter seg til andre som bare forsvinner ut av livet like fort som de kom inn. Anonymkode: 64773...7b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 31. oktober 2024 #23 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Og derfor samles vi på Tinder. Siden vi er søpla, så leter vi rundt i søpla. Og jeg må si at jeg har møtt flere flotte damer, jeg mener søppel, som det søppelet jeg er. Men enn så lenge har jeg ikke funnet søppelet i mitt liv, og jeg vært søppelet i hennes liv. Men graver forsiktig videre Anonymkode: e69b4...0f0 Herlig lesning 😂👏👏👏👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #24 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Antar at det er for å unngå å involvere barn i et forhold med noen man faktisk ikke kjenner så godt? Det er galskap å involvere barn så tidlig, stakkars barn som knytter seg til andre som bare forsvinner ut av livet like fort som de kom inn. Anonymkode: 64773...7b8 Du kjenner ikke en person skikkelig godt før etter 5-10 år. Skal du gjemme barna hele denne perioden? Anonymkode: 02bcc...183 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #25 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Og hva er normalt vis? Anonymkode: 64773...7b8 På Felleskjøpet eller bedehuset. Anonymkode: 26612...1b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 31. oktober 2024 #26 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg skjønner mindre og mindre av hvorfor folk vil lete igjennom søpla på Tinder. Det er jo en oppsamling av kvinner og menn ingen vil ha. Anonymkode: 3144f...852 Kjenner flere flotte, oppegående mennesker som har funnet kjærligheten på tinder jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #27 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (På 31.10.2024 den 8.53): Og derfor samles vi på Tinder. Siden vi er søpla, så leter vi rundt i søpla. Og jeg må si at jeg har møtt flere flotte damer, jeg mener søppel, som det søppelet jeg er. Men enn så lenge har jeg ikke funnet søppelet i mitt liv, og jeg vært søppelet i hennes liv. Men graver forsiktig videre Anonymkode: e69b4...0f0 Det er så herlig å finne søppelet i sitt liv, og være noen andres etterlengtet søppel 😍 Glad for at det finnes søppel som oss! Anonymkode: efb11...f98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #28 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (På 31.10.2024 den 8.13): Jeg skjønner mindre og mindre av hvorfor folk vil lete igjennom søpla på Tinder. Det er jo en oppsamling av kvinner og menn ingen vil ha. Anonymkode: 3144f...852 Hvor ellers skal man møte noen? matbutikken? Anonymkode: 46f7b...9d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #29 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (På 31.10.2024 den 14.58): Du kjenner ikke en person skikkelig godt før etter 5-10 år. Skal du gjemme barna hele denne perioden? Anonymkode: 02bcc...183 Det er stor forskjell på 5-10 år og noen få måneder. I starten er man ofte blind av forelskelse, derfor skal man ikke involvere barna så tidlig. Anonymkode: 64773...7b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 3. november 2024 #30 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (På 2.11.2024 den 17.47): Det er så herlig å finne søppelet i sitt liv, og være noen andres etterlengtet søppel 😍 Glad for at det finnes søppel som oss! Anonymkode: efb11...f98 Enig 😂. Hurra for søppelet 😂🥳🥳🥳🥳. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå