AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #1 Del Skrevet 30. oktober 2024 Etter 5 mnd og ungene våre er dus med hverandre titter han opp som aktiv på Tinder. Han blånekter - men jeg lagde meg en profil og screenshottet at han v nylig aktiv «leter etter noe fast men åpen for noe kortvarig» Jeg skrev bare at dette ødela tilliten og at jeg ikke klarer mer av dette: han svarte bare at han ikke er på tinder og ønsket meg en god weekend. Savner han allerede og føler jeg har gjort noe feil - han hevder jo at han ikke er på Tinder - har jeg overreagert ? Anonymkode: f3809...2e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #2 Del Skrevet 30. oktober 2024 Neppe. Han lyver jo Anonymkode: 652d2...395 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #3 Del Skrevet 30. oktober 2024 Er du på Tinder da, siden du fant han der? Mener han at noen har stjålet bilder og utgir seg for å være han, siden han nekter for å ha profil der? Anonymkode: 9a5c0...20f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #4 Del Skrevet 30. oktober 2024 Jeg opprettet en profil for å stadfeste at han var der. Kjente noe i magen så IG si. Neida han bare sier at han ikke har Tinder og at appen er slettet. Obviously not: han innrømmer aldri feil og vil nok stå ved sitt uansett hva jeg kommer med. Anonymkode: f3809...2e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #5 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg opprettet en profil for å stadfeste at han var der. Kjente noe i magen så IG si. Neida han bare sier at han ikke har Tinder og at appen er slettet. Obviously not: han innrømmer aldri feil og vil nok stå ved sitt uansett hva jeg kommer med. Anonymkode: f3809...2e8 Neste forhold venter du lenger med å introdusere ungene. Han må ikke være enig i å avslutte forholdet, det er nok at en ikke ønsker å fortsette. Anonymkode: a7df7...60e 8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 30. oktober 2024 #6 Del Skrevet 30. oktober 2024 Gaslighting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #7 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg opprettet en profil for å stadfeste at han var der. Kjente noe i magen så IG si. Neida han bare sier at han ikke har Tinder og at appen er slettet. Obviously not: han innrømmer aldri feil og vil nok stå ved sitt uansett hva jeg kommer med. Anonymkode: f3809...2e8 Hvorfor vil du ha han da? Anonymkode: a45e7...e22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #8 Del Skrevet 31. oktober 2024 Han nekter at han er på Tinder, men du ser profilen hans? Følg magefølelsen. En jeg datet et par mnd gjorde det samme, (vi hadde avtalt inaktive profiler),men han var i det minste ærlig om det da jeg spurte. Jeg avsluttet der og da. Anonymkode: 0ccd3...980 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #9 Del Skrevet 31. oktober 2024 Vært sammen i bare 5 mnd, og ungene er allerede involvert? Her har det gått fort i svingene. Dette "forholdet" avslutter du, og vent hvertfall et år om ikke lenger før du involverer ungene neste gang. Anonymkode: fa5db...c32 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #10 Del Skrevet 31. oktober 2024 Eller opprette ny profil, kommunisere med han der, avtale å møtes...så kan han ikke si at han ikke var profil der.... Eller at noen bruker hans bilder.... Anonymkode: 18d8a...53b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #11 Del Skrevet 31. oktober 2024 Jeg skjønner mindre og mindre av hvorfor folk vil lete igjennom søpla på Tinder. Det er jo en oppsamling av kvinner og menn ingen vil ha. Anonymkode: 3144f...852 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #12 Del Skrevet 31. oktober 2024 22 minutter siden, AnonymBruker said: Vært sammen i bare 5 mnd, og ungene er allerede involvert? Her har det gått fort i svingene. Dette "forholdet" avslutter du, og vent hvertfall et år om ikke lenger før du involverer ungene neste gang. Anonymkode: fa5db...c32 Det kommer helt an på. Møtte kjæresten og da vi bor i forskjellige kommuner og begge er alene om omsorg for barna hadde vi ikke noe valg om vi ønsket å bli bedre kjent. Nå visste vi raskt at vi var rett for hverandre og vi introduserte forsiktig. Og da vi så at vi fungerte fint sammen holdt vi ikke igjen. Har tilbrakt alle ferier sammen og bodd mye sammen hos hverandre og på turer. Vi har kjent på dynamikken og at vi har samme verdier, livssyn, syn på barneoppdragelse etc. Vi har tatt prat om økonomi, samboerskap/giftemål, samboerkontrakt og testament. Vi planlegger å flytte sammen i løpet av neste år. Vi er godt voksne og vi er rasjonelle. Vi vet bare at vi er rett for hverandre. Men i de fleste tilfeller skjer nok ting litt for raskt. Men føler ofte en da ikke har gått igjennom alt mht de viktige og vanskelige samtalene. Jeg hadde aldri gått så raskt frem om vi ikke kommuniserte så godt som vi gjør. Vi kan prate om absolutt ALT. Det er ingen hemmeligheter, sjalusi eller utrygghet. Anonymkode: 0ccd3...980 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #13 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg skjønner mindre og mindre av hvorfor folk vil lete igjennom søpla på Tinder. Det er jo en oppsamling av kvinner og menn ingen vil ha. Anonymkode: 3144f...852 Og derfor samles vi på Tinder. Siden vi er søpla, så leter vi rundt i søpla. Og jeg må si at jeg har møtt flere flotte damer, jeg mener søppel, som det søppelet jeg er. Men enn så lenge har jeg ikke funnet søppelet i mitt liv, og jeg vært søppelet i hennes liv. Men graver forsiktig videre Anonymkode: e69b4...0f0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #14 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg skjønner mindre og mindre av hvorfor folk vil lete igjennom søpla på Tinder. Det er jo en oppsamling av kvinner og menn ingen vil ha. Anonymkode: 3144f...852 Eller for å nyansere det litt; som voksen med full jobb og barn, hvor skal man møte ny partner? Jeg går ikke på byen og har en jobb hvor det ikke er natulig å møte en partner. App var alternativet for meg, og jeg fant verdens beste mann og kjæreste på Tinder❤️ Om du bare har møtt på søppelfolk på Tinder sier det mer om deg og dine evner til å selektere enn om andre. Kanskje holdningen din til andre mennesker kan være en årsak? I'm just sayin'. Anonymkode: 64773...7b8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #15 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Eller for å nyansere det litt; som voksen med full jobb og barn, hvor skal man møte ny partner? Jeg går ikke på byen og har en jobb hvor det ikke er natulig å møte en partner. App var alternativet for meg, og jeg fant verdens beste mann og kjæreste på Tinder❤️ Om du bare har møtt på søppelfolk på Tinder sier det mer om deg og dine evner til å selektere enn om andre. Kanskje holdningen din til andre mennesker kan være en årsak? I'm just sayin'. Anonymkode: 64773...7b8 Har aldri vært på tinder. Møter folk på normalt vis. Anonymkode: 3144f...852 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #16 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har aldri vært på tinder. Møter folk på normalt vis. Anonymkode: 3144f...852 Og hva er normalt vis? Anonymkode: 64773...7b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet 31. oktober 2024 #17 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg opprettet en profil for å stadfeste at han var der. Kjente noe i magen så IG si. Neida han bare sier at han ikke har Tinder og at appen er slettet. Obviously not: han innrømmer aldri feil og vil nok stå ved sitt uansett hva jeg kommer med. Anonymkode: f3809...2e8 Profilen forsvinner ikke selv om man sletter appen. Men det er rart om han står som aktiv hvis han har slettet den. Og det er jo nylig aktive som kommer opp først når man sveiper, så han sliter med å forklare den der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #18 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Eller for å nyansere det litt; som voksen med full jobb og barn, hvor skal man møte ny partner? Jeg går ikke på byen og har en jobb hvor det ikke er natulig å møte en partner. App var alternativet for meg, og jeg fant verdens beste mann og kjæreste på Tinder❤️ Om du bare har møtt på søppelfolk på Tinder sier det mer om deg og dine evner til å selektere enn om andre. Kanskje holdningen din til andre mennesker kan være en årsak? I'm just sayin'. Anonymkode: 64773...7b8 Jeg har det på samme måte som du hadde😊 fast jobb og barn, ikke veldig interessert i å bruke verdifull tid på å byen. For meg fungerer Tinder utmerket, selv om det er langt mellom de gode opplevelsene så er det da likevel en app jeg er glad for eksisterer. Den gjør meg tilgjengelig enda så utilgjengelig jeg er. Håper jeg en dag er like heldig som flere har vært, å møte kvinnen i mitt liv Anonymkode: e69b4...0f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #19 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Etter 5 mnd og ungene våre er dus med hverandre titter han opp som aktiv på Tinder. Han blånekter - men jeg lagde meg en profil og screenshottet at han v nylig aktiv «leter etter noe fast men åpen for noe kortvarig» Jeg skrev bare at dette ødela tilliten og at jeg ikke klarer mer av dette: han svarte bare at han ikke er på tinder og ønsket meg en god weekend. Savner han allerede og føler jeg har gjort noe feil - han hevder jo at han ikke er på Tinder - har jeg overreagert ? Anonymkode: f3809...2e8 Han juger til deg. Han har blitt "busted", og vet at konsekvensen kan bli brudd. Du er god å ha mens han leter etter noe annet. Dump idioten, som ikke engang har baller til å stå for det han gjør. Anonymkode: 02bcc...183 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #20 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vært sammen i bare 5 mnd, og ungene er allerede involvert? Her har det gått fort i svingene. Dette "forholdet" avslutter du, og vent hvertfall et år om ikke lenger før du involverer ungene neste gang. Anonymkode: fa5db...c32 Fordi en mann som virkelig vil føre dobbeltliv, ikke vil gjøre det etter ett år? Anonymkode: 02bcc...183 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå