AnonymBruker Skrevet 8. november #61 Del Skrevet 8. november hocane skrev (1 time siden): Ta å besøk østkanten og du danner deg kanskje et annet bilde. Østkanten er stort, og innebefatter alt fra Grunerløkka til Grorud til Kampen til Furuset til Skøyenåsen - hvorav ingen kan sammenlignes med hverandre. Kampen er jo bare helt nydelig, og å bo på Skøyenåsen med både Østmarka med badevann og milevis med skog, og Østensjøvannet i relativt umiddelbar nærhet - NYDELIG. Furuset derimot, not so nice. Men man kan da ikke dømme en hel by på huet og ræva ned pga enkeltsteder. Anonymkode: 74e79...3bd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november #62 Del Skrevet 8. november Mardina skrev (1 time siden): Han har helt rett, Oslo er et høl. Er det ett sted jeg ALDRI kommer til å bosette meg, så er det Oslo. Gidder knapt nok besøke byen. Mardina skrev (1 minutt siden): Spiller det noen rolle hvor i Oslo jeg har vært? Jeg (og tydeligvis andre i denne tråden) liker ikke Oslo. Hvorfor ikke bare akseptere det? Dessuten var det ikke jeg som brukte ordet høl. Du brukte ordet høl. Hvem som sa det først er da ikke viktig. Og selvsagt spiller det en rolle hvor du har vært. Man kan ikke ha trasket i Torggata og Storgata, og dermed uttale seg om en hel by. Oslo er mer enn sentrum og Sinsenkrysset. Anonymkode: 74e79...3bd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november #63 Del Skrevet 8. november Mardina skrev (10 minutter siden): Spiller det noen rolle hvor i Oslo jeg har vært? Jeg (og tydeligvis andre i denne tråden) liker ikke Oslo. Hvorfor ikke bare akseptere det? Dessuten var det ikke jeg som brukte ordet høl. Du har jo ikke bodd i Oslo, så hvorfor svarer du i denne tråden? Anonymkode: 74e79...3bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 8. november #64 Del Skrevet 8. november AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du brukte ordet høl. Hvem som sa det først er da ikke viktig. Og selvsagt spiller det en rolle hvor du har vært. Man kan ikke ha trasket i Torggata og Storgata, og dermed uttale seg om en hel by. Oslo er mer enn sentrum og Sinsenkrysset. Anonymkode: 74e79...3bd Neivel. Jeg mener fortsatt at Oslo ikke er en by jeg ville bosatt meg i. Skal jeg ikke få lov å mene det, når det er det tråden handler om? Hvorfor flisespikke sånn på det jeg skrev? Folk har forskjellige preferanser nemlig. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november #65 Del Skrevet 8. november Mardina skrev (1 minutt siden): Neivel. Jeg mener fortsatt at Oslo ikke er en by jeg ville bosatt meg i. Skal jeg ikke få lov å mene det, når det er det tråden handler om? Hvorfor flisespikke sånn på det jeg skrev? Folk har forskjellige preferanser nemlig. Nei. TS spør om hvor du syns det er verst å bo. Du kan ikke bestemme deg for at Oslo er det verste stedet å bo når du aldri har bodd der. Jeg kan ikke uttale meg om Bergen når jeg aldri har bodd der heller. Anonymkode: 74e79...3bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 8. november #66 Del Skrevet 8. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei. TS spør om hvor du syns det er verst å bo. Du kan ikke bestemme deg for at Oslo er det verste stedet å bo når du aldri har bodd der. Jeg kan ikke uttale meg om Bergen når jeg aldri har bodd der heller. Anonymkode: 74e79...3bd Neivel, det får være din mening- 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november #67 Del Skrevet 8. november Mardina skrev (Akkurat nå): Neivel, det får være din mening- Det har da ingenting med mening å gjøre. Tråden handler om hvor det er verst å bo. Da uttaler man seg ikke om steder man ikke har bodd. Ren logikk. Anonymkode: 74e79...3bd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #68 Del Skrevet 10. november Haugesund. Narkisby. Anonymkode: 7ede7...aac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #69 Del Skrevet 10. november Egersund Flekkefjord Kr.sand Haugesund og Karmøy Langt oppi nord som Alta... Odda Mange sier Oslo,men det kommer alltid til å være noe sjarmerende med pulserende Oslo,mange muligheter tross ja mye stygt ( kriminalitet etc) . Jeg har aldri bodd i Oslo. Anonymkode: 1478a...322 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #70 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (På 31.10.2024 den 9.05): Oslo. Hadde aldri ønsket mine barn vokse opp der. Folk som blir skutt, salg av narkotika og mord på åpen gate nei. Nå bor jeg dessverre like i nærheten av Drammen og der er det mange byer som sliter med masse slagsmål, narkotika osv. men heldigvis ikke i vår by. Anonymkode: af2ca...114 Født og oppvokst i Oslo. Ville aldri i livet bodd i Drammen jeg da. Oslo er skyting, narkotika og mord ja, men i tillegg er det det beste arbeidsmarkedet i landet, det beste kulturtilbudet, de mest utdannede og rikeste i landet, god tilgang til både skog med flotte skimuligheter og en flott fjord. Osv osv. Drammen er vel mest skyting, narkotika, mord, en døv togtur for å komme seg til hovedstaden, en fattig kommune (pga innbyggere med liten skatteevne, mange sosiale utfordringer. Osv osv. Anonymkode: 1f7c2...a6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå