AnonymBruker Skrevet 30. oktober #1 Del Skrevet 30. oktober ? Anonymkode: 516eb...171 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trinemor78 Skrevet 30. oktober #2 Del Skrevet 30. oktober Oslo!!! 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #3 Del Skrevet 30. oktober askim Anonymkode: 15d85...9fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #4 Del Skrevet 30. oktober Moss Anonymkode: 2f398...b23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 30. oktober #5 Del Skrevet 30. oktober AnonymBruker skrev (8 minutter siden):? Anonymkode: 516eb...171 Det finnes det ikke noe fasitsvar på, siden det er subjektivt. Det som er det verste stedet for noen, er det beste for andre. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #6 Del Skrevet 30. oktober Kr.sand. Hele Agder-området er patetisk, Kr.sand er bare fyrtårnet på selve patetiske fylket. Konservative, innesluttede og religiøse folk. Fordommer florerer. For å bruke et religiøst uttrykk: Gud forby om man skiller seg ut i forhold til majoritetsbefolkningen på noe måte. Det er få muligheter når det gjelder det meste. Området er også isolert siden det er ingenting enn sjø sørover mot Danmark. Nordover er det bare skogen forbi Vennesla, som også er en idiot-plass. Mot vest har man småsteder som Søgne og Mandal. Igjen, tragisk. Og østover er det like tragisk med Lillesand og Grimstad. Altså, isolert som bare faen. Få direkte ruter til andre steder når det gjelder utlandet og i alle fall ingen billige billetter. Ofte, når man går ute på en vanlig kveld, sånn i 21- og 22-tiden, så er den såkalte "byen" tom omtrent. En eller annen sjelden buss kjører forbi og mesteparten av Markens gata er tom, og sentrum er full av dealere og narkomane. Anonymkode: ac117...10f 4 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bvp Skrevet 30. oktober #7 Del Skrevet 30. oktober Hvordan kan noen svare på dette om de ikke har bodd der? 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 30. oktober #8 Del Skrevet 30. oktober Bodø. Eneste som ikke blåser bort der er UP's fartskontroller..( og de er det psykt mange av) 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trinemor78 Skrevet 30. oktober #9 Del Skrevet 30. oktober Tått skrev (7 minutter siden): Bodø. Eneste som ikke blåser bort der er UP's fartskontroller..( og de er det psykt mange av) 🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #10 Del Skrevet 30. oktober Sarpsborg Anonymkode: 09158...c07 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #11 Del Skrevet 31. oktober Elverum, og jeg bodde der litt for mange år. Anonymkode: 1c008...758 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 31. oktober #12 Del Skrevet 31. oktober Jeg har ikke bodd i alle byer i Norge og de jeg har bodd i har alle vært bra. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #13 Del Skrevet 31. oktober Ville aldri bodd i Setesdalen eller Flekkefjord. Anonymkode: b9704...610 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #14 Del Skrevet 31. oktober Alta. Fullt av fylliker og folk som egger til bråk. Glad jeg fant meg en søring som kjørte meg på tjukken og tok meg sørover. Anonymkode: 126aa...bfb 3 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #15 Del Skrevet 31. oktober Oslo. Hadde aldri ønsket mine barn vokse opp der. Folk som blir skutt, salg av narkotika og mord på åpen gate nei. Nå bor jeg dessverre like i nærheten av Drammen og der er det mange byer som sliter med masse slagsmål, narkotika osv. men heldigvis ikke i vår by. Anonymkode: af2ca...114 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #16 Del Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kr.sand. Hele Agder-området er patetisk, Kr.sand er bare fyrtårnet på selve patetiske fylket. Konservative, innesluttede og religiøse folk. Fordommer florerer. For å bruke et religiøst uttrykk: Gud forby om man skiller seg ut i forhold til majoritetsbefolkningen på noe måte. Det er få muligheter når det gjelder det meste. Området er også isolert siden det er ingenting enn sjø sørover mot Danmark. Nordover er det bare skogen forbi Vennesla, som også er en idiot-plass. Mot vest har man småsteder som Søgne og Mandal. Igjen, tragisk. Og østover er det like tragisk med Lillesand og Grimstad. Altså, isolert som bare faen. Få direkte ruter til andre steder når det gjelder utlandet og i alle fall ingen billige billetter. Ofte, når man går ute på en vanlig kveld, sånn i 21- og 22-tiden, så er den såkalte "byen" tom omtrent. En eller annen sjelden buss kjører forbi og mesteparten av Markens gata er tom, og sentrum er full av dealere og narkomane. Anonymkode: ac117...10f Haha, Grimstad er definitivt ikke tragisk. Reiser på ferie dit hver sommer. Anonymkode: 1ad86...f02 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #17 Del Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Haha, Grimstad er definitivt ikke tragisk. Reiser på ferie dit hver sommer. Anonymkode: 1ad86...f02 Det er noe helt annet å være på ferie et sted enn å bo der. Anonymkode: 4823c...fc9 3 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #18 Del Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Oslo. Hadde aldri ønsket mine barn vokse opp der. Folk som blir skutt, salg av narkotika og mord på åpen gate nei. Nå bor jeg dessverre like i nærheten av Drammen og der er det mange byer som sliter med masse slagsmål, narkotika osv. men heldigvis ikke i vår by. Anonymkode: af2ca...114 Og Drammen er så mye bedre? Anonymkode: b9704...610 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #19 Del Skrevet 31. oktober Aner ikke. Har aldri bodd i noen by. Trives på landsbygda. Jeg får raskt hjemlengsel når jeg besøker byer, og jo større byen er, jo dårligere trives jeg. Noen timer i byen kan være greit, men ei hel helg i byen det er veldig lenge. Anonymkode: cc705...92a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Camlon Skrevet 31. oktober #20 Del Skrevet 31. oktober Om du har barn og ingen stor formue, så er Oslo verst. Du må enten flytte langt ut av byen og finne ut hvordan du kan pendle til jobb og samtidig hente barna til riktig tid, eller så må du ofre barna og sende dem til de dårligste skolene i Norge. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå