AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #1 Del Skrevet 30. oktober 2024 Kan telle familien min med ett par fingre, det ble absolutt ikke slik jeg hadde ønsket her i livet. Har lenge prøvd å få ett nettverk utenom, men jeg lykkes ikke. Føler alle har minst to barn, i tillegg til annen familie og slekt. Jeg er bare så utrolig ensom, klandrer meg selv for å ikke ha klart å skape en familie. Når jeg er ferdig med en videreutdanning vil jeg prøve meg i en frivillig organisasjon, da har jeg bedre tid til det. Men jeg er ikke den som lettest klarer å skape relasjoner, og å holde på de. Er det noen andre som meg her? Anonymkode: 261b0...9bb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #2 Del Skrevet 1. november 2024 Ja! Du er ikke alene. Anonymkode: 2f229...b8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #3 Del Skrevet 1. november 2024 Jeg har noe familie, som jeg møter 2-3 ganger i året. Ellers har jeg noen gode venner som jeg møter 1-2 ganger i året. Møter bekjente via frivillig arbeid oftere. Anonymkode: 64471...d86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #4 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (På 30.10.2024 den 22.51): Kan telle familien min med ett par fingre, det ble absolutt ikke slik jeg hadde ønsket her i livet. Har lenge prøvd å få ett nettverk utenom, men jeg lykkes ikke. Føler alle har minst to barn, i tillegg til annen familie og slekt. Jeg er bare så utrolig ensom, klandrer meg selv for å ikke ha klart å skape en familie. Når jeg er ferdig med en videreutdanning vil jeg prøve meg i en frivillig organisasjon, da har jeg bedre tid til det. Men jeg er ikke den som lettest klarer å skape relasjoner, og å holde på de. Er det noen andre som meg her? Anonymkode: 261b0...9bb Dette er dessverre et økende problem og du er nok langt ifra alene. Jeg er selv ekstremt introvert og har vanskeligheter for å komme i kontakt med nye mennesker, men har heldigvis stor famillie og noen venner jeg har holdt på siden barndommen. Lykke til, det ordner seg nok til slutt Anonymkode: 88cf4...f66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #5 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har noe familie, som jeg møter 2-3 ganger i året. Ellers har jeg noen gode venner som jeg møter 1-2 ganger i året. Møter bekjente via frivillig arbeid oftere. Anonymkode: 64471...d86 Hvilket frivillig arbeid har du? Anonymkode: 261b0...9bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #6 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Dette er dessverre et økende problem og du er nok langt ifra alene. Jeg er selv ekstremt introvert og har vanskeligheter for å komme i kontakt med nye mennesker, men har heldigvis stor famillie og noen venner jeg har holdt på siden barndommen. Lykke til, det ordner seg nok til slutt Anonymkode: 88cf4...f66 Hadde jeg hatt en familie hadde det ikke vært så vanskelig å ikke ha noe nettverk utenom. Anonymkode: 261b0...9bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #7 Del Skrevet 2. november 2024 Ja, kjenner meg dessverre veldig igjen. Har fem stykk utenom meg selv i nærmeste familie (har svært sjelden kontakt med resten). En av de er svært gammel, og to til begynner bli gamle. Av de to resterende er en ett søsken og en et inngift familiemedlem. Jeg har ingen barn. Det er derfor neppe så lenge før jeg er helt alene i denne verden. Og den eneste jeg kan skylde på er meg selv... Anonymkode: 1b2d3...fb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå