Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kva slags sko kan vere fine til denne kjolen?

Dei bør helst vere gode å gå i, og ikkje ha for mykje hæl, ingen ulempe om dei ikkje har hæl i det heile tatt eigentleg..

Nokon som har sett passande sko nokon plass?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags tilbehør har du tenkt? Hvilke farger ?

Skrevet

Eeeeh, tilbehør? Ingenting, trur eg.. Kjolen er til forlovaren min, søssen altså, ho bad meg finne sko til seg.. Hehe.. Ho brukar ikkje sminke og skal ikkje ha noko dill i håret.

Skrevet

Jeg synes det hadde vært fint med sølv eller gullsko. Evt sorte stroppesandaler.

F.ex noe a la dette.

Se hos f.ex Bianco, Dna, Din Sko osv.

Skrevet

Gull eller sølvsko synes jeg også, med matchende veske, vesken kan godt ha litt "dill" på seg, ettersom kjolen er så enkel.

Sort går også, men hvis den skal brukes i sommerbryullyp hadde jeg kanskje droppet sort

Skrevet
Jeg synes det hadde vært fint med sølv eller gullsko. Evt sorte stroppesandaler.

F.ex noe a la dette.

Se hos f.ex Bianco, Dna, Din Sko osv.

Lekre! Men ho har bein som ikkje taklar høge hælar då.. Men sølvsko kunne nok vore stilig, takk for tips!

Skrevet

Det var bare for å vise typen sko jeg tenkte på, altså noe nett og gjerne litt stroppete. Finnes sikkert flere varianter med lav hæl, det er mye metallisk sølv/gull i butikkene nå.

Gjest Jalileh
Skrevet
Gull eller sølvsko synes jeg også, med matchende veske, vesken kan godt ha litt "dill" på seg, ettersom kjolen er så enkel.

Sort går også, men hvis den skal brukes i sommerbryullyp hadde jeg kanskje droppet sort

enig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...