AnonymBruker Skrevet 30. oktober #1 Del Skrevet 30. oktober Jeg har tenkt å ta noe nettstudier. Hadde gjerne møttet opp fysisk, men jeg må jobbe 100%. Jeg har søkt litt rundt og sjekket ut noe jeg kunne begynt på, men har noen av dere tatt kontormedarbeider eller regnskapsmedarbeider på nett? Hva syns dere og hvor langt tid tok det før dere fikk jobb evnt. Jeg vet at det er et kurs og ikke utdanning. Anonymkode: f103d...93a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #2 Del Skrevet 31. oktober Har tatt to studier på NKI , ikke det du vurderer. Er generelt sett fornøyd. det ene studiet var super bra, det andre var greit, men trenger noe modernisering slik de har gjort med flere andre av studiene. Anonymkode: d066f...092 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #3 Del Skrevet 31. oktober Jeg tok kontorfaget som nettstudie hos NKI. Godt fornøyd Anonymkode: 3de11...f2a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TLR Skrevet 31. oktober #4 Del Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har tatt to studier på NKI , ikke det du vurderer. Er generelt sett fornøyd. det ene studiet var super bra, det andre var greit, men trenger noe modernisering slik de har gjort med flere andre av studiene. Anonymkode: d066f...092 Fikk du jobb etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #5 Del Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (10 timer siden): AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har tatt to studier på NKI , ikke det du vurderer. Er generelt sett fornøyd. det ene studiet var super bra, det andre var greit, men trenger noe modernisering slik de har gjort med flere andre av studiene. Anonymkode: d066f...092 Hva studerte du på NKI? Anonymkode: f103d...93a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TLR Skrevet 31. oktober #6 Del Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tok kontorfaget som nettstudie hos NKI. Godt fornøyd Anonymkode: 3de11...f2a Fikk du jobb etterpå eller hadde du erfaring i fra før. Arbeidserfaring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #7 Del Skrevet 31. oktober Du får ikke regnskapsjobb med kurs, du må ha bachelor. Ellers eier nå Kristiania NKI. Anonymkode: 0dd5c...dd5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #8 Del Skrevet 31. oktober Regnskapsmedarbeider…kontormedarbeider..får ikke jobb uten bachelor. Anonymkode: de4f2...3ad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #9 Del Skrevet 31. oktober TLR skrev (35 minutter siden): Fikk du jobb etterpå Er ikke ferdig , men skal på intervju nå. Dette er min 2 relevante jobb jeg søker på og begge har ført til intervju. Anonymkode: d066f...092 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #10 Del Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er ikke ferdig , men skal på intervju nå. Dette er min 2 relevante jobb jeg søker på og begge har ført til intervju. Anonymkode: d066f...092 Har du noe erfaring fra før med kontorjobb? Tok du kontormedarbeider kurset eller fagskole? Anonymkode: f103d...93a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #11 Del Skrevet 31. oktober Ta heller en nettbasert årsenhet i bedriftsøkonomi ved Universitetet i Tromsø. https://uit.no/utdanning/program/380536/bedriftsokonomi_-_arsstudium_nettbasert Eventuelt nettbasert bachelorgrad i økonomi og administrasjon https://uit.no/utdanning/program/711732/okonomi_og_administrasjon_-_bachelor_nettbasert Anonymkode: 3b146...844 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #12 Del Skrevet 31. oktober Jeg har tatt kontormedarbeider studiet via nki. Det var helt greit! Fikk jobb som sekretær. Anonymkode: 71d68...9ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #13 Del Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har tatt kontormedarbeider studiet via nki. Det var helt greit! Fikk jobb som sekretær. Anonymkode: 71d68...9ec Hadde du erfaring i kontorarbeidet før du tok studiet? Anonymkode: f103d...93a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TLR Skrevet 31. oktober #14 Del Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Er ikke ferdig , men skal på intervju nå. Dette er min 2 relevante jobb jeg søker på og begge har ført til intervju. Anonymkode: d066f...092 Har du arbeidserfaring I fra før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #15 Del Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har du noe erfaring fra før med kontorjobb? Tok du kontormedarbeider kurset eller fagskole? Anonymkode: f103d...93a Har ikke tatt kontormedarbeider studiet, men noe annet. Har ingen erfaring som går på studiene jeg tar, men har jobbet en del år da. Er 31 år nå. Anonymkode: d066f...092 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #16 Del Skrevet 31. oktober TLR skrev (2 timer siden): Har du arbeidserfaring I fra før Ja men ikke innenfor studiene. Såklart er jo all arbeidserfaring god da, og jeg har gjort en god jobb på jobbene mine Anonymkode: d066f...092 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #17 Del Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ta heller en nettbasert årsenhet i bedriftsøkonomi ved Universitetet i Tromsø. https://uit.no/utdanning/program/380536/bedriftsokonomi_-_arsstudium_nettbasert Eventuelt nettbasert bachelorgrad i økonomi og administrasjon https://uit.no/utdanning/program/711732/okonomi_og_administrasjon_-_bachelor_nettbasert Anonymkode: 3b146...844 Fullstendig useless crap med mindre man bor i det jeg kaller for "nesten-Russland" 😂 Som du ser, så må man til Alta, Kirkenes, Tromsø og Harstad for å ta eksamen. Det blir så mye stress for noen hvis de bor selv i Tr.heim, for ikke å snakke om enda lenger sørover for Tr.heim, at hele poenget med "nettstudiet" forsvinner. I praksis er det ikke et nettstudie når må man ta fly til nærheten av grensa til Broskis-Federation 😁 Anonymkode: 407df...f23 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #18 Del Skrevet 31. oktober Spar pengene dine og meld deg opp til et fag eller to på universitet eller høgskole i steden. Anonymkode: 389cc...05d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #19 Del Skrevet 31. oktober Må være svært begrenset hva slags jobb man kan få med det der Anonymkode: f2f34...a2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå