Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjent en mann i snart over et år. Vi har hvert i flørten sammen, veldig snill, artig god fyr men med engang jeg ser han så får jeg frysninger. Derfor droppet jeg han en sunt før vi igjen fant kontakten. 

Jeg liker personligheten hans godt han virker så ærlig og selvsikker han ønsker et familie liv noe jeg også ønsker. 

Vi har datet i litt over en mnd. Vi kan sitte i flere timer og skrive til hverandre snakker nonstop. 

Men når vi møtes igjen så mister jeg interessen han er ikke en kjekk mann og jeg har ingen tiltrekning til han, følger jeg prøver å få et slags tiltrekning fordi jeg liker personligheten hans godt. Men det går ikke.. jeg kan ikke se for meg å sove med han hver gang vi kysser så må jeg holde meg igjen så jeg ikke lager stygg grimaser. 

Kommer tiltrekingen etterhvert? Eller burde jeg bare droppe han helt. :(

Anonymkode: 4a3e7...448

Videoannonse
Annonse
Skrevet

som alle på kvinneguiden ville sagt: "ja dropp han, han er ikke bra for deg"

men  seriøst. tenk på hva du selv vil=) her inne får du aldri gode råd.

Anonymkode: 1cb05...111

Skrevet

Du bør droppe han og bruke den ledige tiden på å lære å skrive… men ja, du bør droppe han. Tiltrekning kan oppstå etterhvert, men at han nå er en venn og ikke noe mer er sikkert. Kanskje forblir han alltid en venn, men det er feil å date han

Anonymkode: 29c8f...52e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du bør droppe han og bruke den ledige tiden på å lære å skrive

Hva har ts igjen for sånne kommentarer? Kanskje ts har lese/skrivevansker? Kanskje ts var uheldig med autokorrektur? Kanskje hun var litt rask på labben? 

I alle tilfeller er det neppe nyttig for ts å kommentere språket.

Skrevet

Dersom du leser det du skriver har du svaret ditt tenker jeg. 

Anonymkode: 12c86...408

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...