Nice Skrevet 30. oktober #1 Del Skrevet 30. oktober Eg ser i ein anna tråd at fleire har god effekt av denne urten. Eg tenkte teste ut denne eg også, men slit med å svelge kapsler og store tabletter. Er det nokon som kjenner til Ashwagandha i svelgevennlig form, eller kanskje har prøvd pulver. Kva merke anbefaler du ? 🌺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #2 Del Skrevet 31. oktober Hva skal det hjelpe mot/for? Anonymkode: 5d9e6...0e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #3 Del Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva skal det hjelpe mot/for? Anonymkode: 5d9e6...0e9 Klarer du ikke google? https://sunkost.no/ksm66-ashwagandha Anonymkode: 7058c...e45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 1. november #4 Del Skrevet 1. november AnonymBruker skrev (13 timer siden): Klarer du ikke google? https://sunkost.no/ksm66-ashwagandha Anonymkode: 7058c...e45 Artig at en av linkene Sunkost oppgir som kilde, kommer med anbefalinger om IKKE å bruke kosttilskuddet, det har for det første begrenset, om noen, effekt, og kan i tillegg gi en de uheldige bivirkninger. https://www.forskning.no/faktiskno-mat-og-helse/hjelper-ashwagandha-mot-stress/2363125 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #5 Del Skrevet 1. november Lill3My skrev (8 timer siden): Artig at en av linkene Sunkost oppgir som kilde, kommer med anbefalinger om IKKE å bruke kosttilskuddet, det har for det første begrenset, om noen, effekt, og kan i tillegg gi en de uheldige bivirkninger. https://www.forskning.no/faktiskno-mat-og-helse/hjelper-ashwagandha-mot-stress/2363125 Sånn er det med flere tilskudd. Altså for noen har de ingen effekt/gir uheldige bivirkninger, mens for andre så er det til stor hjelp. Hvis du ser på anmeldelser hos Sunkost, så er majoriteten fornøyde. Generelt sett, hvis man holder seg til anbefalte doser, og ikke kombinerer med andre tilskudd/medisiner som "forstyrrer", så går det bra. Noen liker å peise på med alt mulig av tilskudd uten å rådføre seg med lege i forhold til andre tilskudd og medisiner man tar. Det kan fort gi uheldige reaksjoner. Nå har jeg saumfart siden til Sunkost, klikket meg inn på "les her", og finner ikke linken du nevner her. Hvor står denne? Nå har jeg forøvrig aldri brukt Ashwagandha og har ingen erfaring med det. Anonymkode: 7058c...e45 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 1. november #6 Del Skrevet 1. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sånn er det med flere tilskudd. Altså for noen har de ingen effekt/gir uheldige bivirkninger, mens for andre så er det til stor hjelp. Hvis du ser på anmeldelser hos Sunkost, så er majoriteten fornøyde. Generelt sett, hvis man holder seg til anbefalte doser, og ikke kombinerer med andre tilskudd/medisiner som "forstyrrer", så går det bra. Noen liker å peise på med alt mulig av tilskudd uten å rådføre seg med lege i forhold til andre tilskudd og medisiner man tar. Det kan fort gi uheldige reaksjoner. Nå har jeg saumfart siden til Sunkost, klikket meg inn på "les her", og finner ikke linken du nevner her. Hvor står denne? Nå har jeg forøvrig aldri brukt Ashwagandha og har ingen erfaring med det. Anonymkode: 7058c...e45 Trykte på «les mer her», nederst på den siden som da åpnes står linker til kildene som er brukt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #7 Del Skrevet 1. november Funker for meg. Brukt det i et halvt år, merker spesielt at pms er mye mildere, og da blir jo resten av livet enklere totalt sett. Anonymkode: 359cb...059 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #8 Del Skrevet 1. november Lill3My skrev (2 timer siden): Trykte på «les mer her», nederst på den siden som da åpnes står linker til kildene som er brukt Ja, og det var det jeg gjorde. Trykket på "les mer her". Jeg ser fortsatt ikke det du linket til innunder noen av "les her". Tvert i mot hvordan urten fungerer, forsiktighetsregler, og slike ting. Anonymkode: 7058c...e45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 2. november #9 Del Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (23 timer siden): Ja, og det var det jeg gjorde. Trykket på "les mer her". Jeg ser fortsatt ikke det du linket til innunder noen av "les her". Tvert i mot hvordan urten fungerer, forsiktighetsregler, og slike ting. Anonymkode: 7058c...e45 Skjermdump - nederst på siden som åpnes når du trykker "på les mer her " står kilder. Og blandt dem, den jeg lenket til, forskning.no 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #10 Del Skrevet 3. november Lill3My skrev (14 timer siden): Skjermdump - nederst på siden som åpnes når du trykker "på les mer her " står kilder. Og blandt dem, den jeg lenket til, forskning.no Aha, nå fant jeg det. Først klikke meg inn på "les her", så står det med bitteliten skrift helt nederst på siden, under andre produkter. " Forskning.no, «Hjelper ashwagandha mot stress?»," Vel, jeg kan ikke argumentere ene eller andre veien mtp Ashwagandha, har aldri prøvd produktet. Men i forhold til effekt på tilskudd generelt, så er det mye som har effekt selv om det ikke er "forskning som støtter det". Leger liker å skrive ut medisiner, enough said. I forhold til uheldige virkninger, så er det som sagt veldig viktig å ikke kombinere visse tilskudd med visse medisiner/andre tilskudd. Dette står også tydelig forklart under "Trygg bruk av Ashwagandha". Så kan vi jo også diskutere de uheldige virkningene av antidepressiva og angstmedisiner? For det er sannelig ikke småtteri. Anonymkode: 7058c...e45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #11 Del Skrevet 5. november Vimergy har den i dråpeform Anonymkode: 4c4f9...491 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #12 Del Skrevet 7. november Nice skrev (På 30.10.2024 den 22.02): Eg ser i ein anna tråd at fleire har god effekt av denne urten. Eg tenkte teste ut denne eg også, men slit med å svelge kapsler og store tabletter. Er det nokon som kjenner til Ashwagandha i svelgevennlig form, eller kanskje har prøvd pulver. Kva merke anbefaler du ? 🌺 Jeg bruker pulver. Blander det med havremelk og rosenrot. Et halv glass på morgenen og ett på kvelden. Game changer! Men hva skal du ta det for ts? Anonymkode: f9d3e...a90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå