Gå til innhold

"Innvadering" på Facebook

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vært på Tinder noen uker, og hva er det med menn som leter en opp på Facebook og sender forespørsler og meldinger der? Menn jeg ikke engang har matchet med... creepy. 

Anonymkode: 54ae3...e3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette må jo være i aldersgruppa 50+ om det er facebook det går i

Anonymkode: 2eec6...d89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

30-40 årene

Anonymkode: 54ae3...e3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange menn som bokstavelig talt nesten ikke får noen matches på Tinder. De blir desperate, og dermed handler som en desperat peson. Tenker det blir sånn tankegang "jeg ser ikke så bra ut på bilder på Tinder men om du hadde gitt meg en sjangse i virkeligheten..." Bare blokk de, hvis ikke ender du sikkert fort opp med en stalker som er forelsket i deg.  

Anonymkode: e364d...f4c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen er desperate og mangler antenner🤷🏼‍♀️

Ikke ha profilbilder fra andre sosiale medier på Tinderprofilen din. Da blir det gjerne vanskeligere å finne deg kun ut fra fornavn.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd dette flere ganger, men det er spesielt 2 stk som skiller seg ut. Matchet med begge på Tinder, men begge var altfor "på" til at jeg følte meg komfortabel med å møte dem (fellesnevneren var at begge lovebombet veldig fra første sekund, han ene var dog hakket eklere å begynte å beskylde meg for å ha andre menn på besøk og påstod at jeg spredte beina for alle andre enn han - bare fordi jeg skrev at jeg hadde bakt boller den dagen 😅 Da ble det blokk!).

Uansett, begge klarte finne meg på IG og FB. Sendte venneforespørsler. Begge sendte også mld via messenger, men jeg godtok ikke. Ene fant meg på snap (aner ikke, til den dag i dag, hvordan). 

Matchet ikke med dem samtidig så dette var to ulike hendelser, men spesielt han ene som var så aggressiv ble jeg litt skremt av der og da, men han andre er like creepy for han prøvde å kontakte meg og ga seg ikke på 3 år 😬

Så vær forsiktig jenter, mye rart der ute. 

Anonymkode: 20de8...a9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var en som la meg til på både snap og Facebook 😂🫣 har et ganske unikt navn.. så sikkert ikke vanskelig å finne meg ut ifra hvor jeg bor. Har ikke nr mitt på 1881 osv av den grunn.. 

Han begynte å komme på jobben min (er assisterende butikksjef), trente der jeg trente osv. visste hva sønnen min het og hvilken skole han gikk på. 

jeg fikk besøksforbud mot han heldigvis.. var skikkelig ekkelt

Anonymkode: 11ced...1d0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enni skrev (12 timer siden):

Noen er desperate og mangler antenner🤷🏼‍♀️

Ikke ha profilbilder fra andre sosiale medier på Tinderprofilen din. Da blir det gjerne vanskeligere å finne deg kun ut fra fornavn.

Dette. Ikke bruk samme bilder på Tinder som i andre sammenhenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså..Det er ikke vanskelig å finne folk. Man trenger ikke ha samme bilde her og der for at folk skal finne en. 

Folk som gjør dette har enten sperrer for hva som er normalt sosialt sett. De som har gjort dette, og som jeg har møtt, har vært litt annerledes. Muligens noen trekk på autisme. De er ikke nødvendigvis frekke eller har lite respekt for privatlivet, de bare forstår ikke at det er rart. 

En som gjorde dette traff jeg faktisk, og han var veldig annerledes. Hyggelig, men feil for meg. Og jeg avviste, og han fortsatte å mase. For kanskje jeg hadde ombestemt meg etter noen uker? 

En annen som lette meg opp gjorde det for å anklage meg for å ha ghostet han. Jeg kjente han ikke igjen en gang. 🤔 Han var med det sagt definitivt på spekteret for han greide ikke å introdusere seg eller ha en slags samtale i det hele tatt. Så jeg vet ikke hva han ville med meg. 

Jeg synes det er BARE folk som har autistiske trekk som gjør dette. Men om man er pen nok så vedder jeg på at man får en del beskjeder på denne måten da.

Anonymkode: c713f...5b5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.10.2024 den 22.45):

Jeg har opplevd det et par ganger, men da har det vært jenter i 20-åra.

Anonymkode: 5603a...ea3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også opplevd det. Måtte fjerne hvilken by jeg bor i(liten plass) og ikke ha samme bilder på face som på tinder. Syns det er interessant at de bruker tid på å finne deg på Facebook og sende melding, så står det kun «hei» 😂😂

Anonymkode: 76dbc...b1a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk tar kontakt av ulike grunner. Noen er nysgjerrige, mens andre er pågående.

Jeg godtar ikke forespørsler med mindre jeg har møtt dem i virkeligheten. Så er jeg en nysgjerrig dame, og lurer på mye rart 😂. Syns det er fint at dem som har lyst til det, tar kontakt med meg, så kan jeg vurdere det selv. Ikke alle er creepy selv om det kan virke slik ved første øyekast. Vi mennesker gjør mye rart på godt og vondt. Jeg vil leve livet mitt mens jeg har det. For meg er det viktig. Så langt så har jeg ikke opplevd noe ubehagelig ihvertfall. Ikke for min del. 

Endret av Irak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...