AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:05 #1 Del Skrevet onsdag kl 20:05 Flere år har jeg brukt dyre sjampoer, balsam, hårkurer og alt for å temme mitt tørre frizzy hår. All slags merker, anbefaling fra andre, frisører what not. For noen uker siden overnattet jeg hos en venninne som hadde en helt vanlige butikkprodukter, og håret mitt stortrivdes, det har ikke vært så fint på lenge og jeg fikk masse komplimenter for det. Jeg kjøpte de samme merkene selv og har fortsatt, og håret mitt elsker det. Alle de pengene som gikk rett i sluket og hår som ikke likte det en gang. Det er ikke noe feil med vanlige shampoer og balsam! Anonymkode: 25252...99e 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:41 #2 Del Skrevet onsdag kl 20:41 Samme erfaring. Bruker nå kun head and shoulders shampo og ikke noe mer på mitt hofte lange hår. Trenger ikke mer kur, balsam eller hårolje sol jeg brukte før når jeg kjøpte produkter hos frisør. Latterlig egentlig! Ble 40’år før jeg oppdaget det 😂 Anonymkode: 9cf67...30a 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:15 #3 Del Skrevet onsdag kl 21:15 Mitt hår ser ikke ut hvis jeg bruker shampoo og balsam med silikon. Og bruker jeg shampoo med sulfates så blir hodebunnen tørr og irritert etter 2/3 vask. Jeg har bølgete hår og må ha produkter som gir mye fukt uten å tynge håret i lengden og er skånsomme for hodebunnen. Men bra du fant et produkt som fungerer godt for deg. Anonymkode: d1e17...492 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:05 #4 Del Skrevet onsdag kl 22:05 Hvilken sjampo og balsam brukte du fra butikken? Nysgjerrig og leter etter ny selv Anonymkode: a7ce9...552 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:26 #5 Del Skrevet onsdag kl 22:26 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hvilken sjampo og balsam brukte du fra butikken? Nysgjerrig og leter etter ny selv Anonymkode: a7ce9...552 Elvital hylaron plump, anbefaler sjampoen og balsam, masse fukt og glans. Hvem hadde trodd.. Anonymkode: 25252...99e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 05:30 #6 Del Skrevet torsdag kl 05:30 Jeg har også prøvd alle slags merker i mitt liv, fra de billigste til de dyreste, og egentlig brukt mest frisørshampoer. Men håret mitt liker faktisk veldig godt First Price sin balsam! Det blir mykt og glansfullt. Jeg har litt sensitiv hodebunn, så det er en ting med meg da - Elvital er for meg det verste merket jeg kan bruke, jeg kan bruke det en gang kanskje, men det begynner fort å klø og bruker jeg det lenge så svir det og blir sårt. Men hodebunnen min tåler for eksempel Head and Shoulders. Som er rart, for head and shoulders er jo så sterk at den stripper hårfarge (som er en annen sakå tenke - vær forsiktig med noen av disse butikkshampoene om du har nyfarget hår). De store favorittene mine er nok mest frisørmerker, KMS, Hempz, Maria Nila, Oribe.. Men jeg lever også fint på head and shoulders og first price balsam. Jeg vil ikke si håret blir mye bedre av det, men nesten like bra. Anonymkode: 3b9a5...b34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 05:36 #7 Del Skrevet torsdag kl 05:36 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Flere år har jeg brukt dyre sjampoer, balsam, hårkurer og alt for å temme mitt tørre frizzy hår. All slags merker, anbefaling fra andre, frisører what not. For noen uker siden overnattet jeg hos en venninne som hadde en helt vanlige butikkprodukter, og håret mitt stortrivdes, det har ikke vært så fint på lenge og jeg fikk masse komplimenter for det. Jeg kjøpte de samme merkene selv og har fortsatt, og håret mitt elsker det. Alle de pengene som gikk rett i sluket og hår som ikke likte det en gang. Det er ikke noe feil med vanlige shampoer og balsam! Anonymkode: 25252...99e Har i mange år brukt Wella SP shampoo. Veksler mellom volume og andre, samt La Roche Posay sin shampoo. Anonymkode: 1b9b8...4fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 05:41 #8 Del Skrevet torsdag kl 05:41 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Mitt hår ser ikke ut hvis jeg bruker shampoo og balsam med silikon. Og bruker jeg shampoo med sulfates så blir hodebunnen tørr og irritert etter 2/3 vask. Jeg har bølgete hår og må ha produkter som gir mye fukt uten å tynge håret i lengden og er skånsomme for hodebunnen. Men bra du fant et produkt som fungerer godt for deg. Anonymkode: d1e17...492 Det høres ut som mitt hår, men jeg blir aldri fornøyd og bytter produkter hele tiden. Hvilke produkter bruker du? Anonymkode: 788ee...bbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:45 #9 Del Skrevet torsdag kl 07:45 Frisørshampooer er jo stort sett en scam. Jeg tåler heller ikke billige butikkshampooer, utenom de med svanemerket. Kjøper nå fra urtekram eller Giovanni, som ikke er dyre i det hele tatt. Lurt å sjekke innholdslista, det er mye vi ikke bør smøre i hodebunnen, selv om man tåler det. Mange av stoffene i f.eks. Redken er linket til hormonforstyrrelser og kreft. Anonymkode: 14eda...9fe 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:43 #10 Del Skrevet torsdag kl 13:43 Silikon i produktene gjør jo at håret ser glansfullt ut, men er fortsatt tørt. Jeg har heller ikke fått veldig godt resultat med frisørshampoer. Jeg fant til slutt en rimelig serie hos Matas, men så la jo de ned nettbutikken i Norge, typisk. Matas sine egne produkter for krøller gir veldig godt resultat på mitt hår. Jeg oppdaget da at jeg har faktisk krøller, ikke bare frus og dårlige bølger. Anonymkode: cd4b5...4ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:52 #11 Del Skrevet torsdag kl 13:52 Jeg har brukt butikkshampoo i mange år, gått greit. Jeg har tynt, fint hår og prøvde meg på moroccanoil volum. Hadde et opphold nå i sommer hvor jeg brukte butikksjampoo, men fikk så mye problemer med hodebunnen. Kjøpte hydration fra moroccanoil nå, men likte ikke den like godt som volumshampooen, så bytter nok tilbake til den når jeg er tom Anonymkode: c039f...956 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forvirret23 Skrevet torsdag kl 14:00 #12 Del Skrevet torsdag kl 14:00 Så klart det ser bedre ut, full av silikon. Det betyr jo ikke at det er sunnere 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DittHåp Skrevet torsdag kl 14:01 #13 Del Skrevet torsdag kl 14:01 Tips om norsk produsent som lager Shampoo og andre produkter basert på naturlige ingredienser, og som får masse skryt : Vossabia. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet torsdag kl 14:04 #14 Del Skrevet torsdag kl 14:04 Jeg merker ingen forskjell på hvilken sjampo jeg bruker. Det er såpe for håret og skylles ut. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:12 #15 Del Skrevet torsdag kl 14:12 Elvital, Garnier, Sunsilk osv er supre shampoer for mitt hår. Den hvite serien til Elvital, med renseshampo, shampo, balsam og serum er helt nydelig. Har tykt, bølgete hår. Det hender jeg kjøper meg en dyr shampo og balsam, men merker ærlig talt ingen ting til effekten de lover. Anonymkode: ba2ed...a53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleppmelk Skrevet torsdag kl 18:35 #16 Del Skrevet torsdag kl 18:35 DittHåp skrev (4 timer siden): Tips om norsk produsent som lager Shampoo og andre produkter basert på naturlige ingredienser, og som får masse skryt : Vossabia. Den bruker jeg, kjempefornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet torsdag kl 18:52 #17 Del Skrevet torsdag kl 18:52 Vossabia gir meg vanvittig kløe og flasser, noe jeg vanligvis ikke gjør. Samme med alt av butikksjampo med sterke sulfat og silikon, elvital er noe av det verste hodebunn min kan få.. Kan bruke en parfymefri sjampo fra kiwi, så lenge jeg ikke bruker den flere ganger på rad. Hodebunn min liker aller best finn & gunnar sin sjampo og balsam for sensitiv hodebunn, de er kjempe gode, slutter å klø nærmest umiddelbart. Så vi er alle forskjellige, det som funker for deg funker ikke for noen andre. Så det er bra det er alternativer der ute 😄 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:08 #18 Del Skrevet fredag kl 16:08 AnonymBruker skrev (På 31.10.2024 den 14.43): Silikon i produktene gjør jo at håret ser glansfullt ut, men er fortsatt tørt. Jeg har heller ikke fått veldig godt resultat med frisørshampoer. Jeg fant til slutt en rimelig serie hos Matas, men så la jo de ned nettbutikken i Norge, typisk. Matas sine egne produkter for krøller gir veldig godt resultat på mitt hår. Jeg oppdaget da at jeg har faktisk krøller, ikke bare frus og dårlige bølger. Anonymkode: cd4b5...4ff De har fått Matas shampoo og balsam på Kicks😍 Anonymkode: 1d7fa...610 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:22 #19 Del Skrevet fredag kl 16:22 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): De har fått Matas shampoo og balsam på Kicks😍 Anonymkode: 1d7fa...610 Takk for tips skal prøve det merket🙂 Anonymkode: d1e17...492 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:06 #20 Del Skrevet fredag kl 22:06 Har sverget til frisør shampoer hele mitt voksne liv men ble positivt overrasket over Dove intensive repair shampoo og balsam. Koster 50 kr totalt mot de 5-600 jeg brukte før. Anonymkode: 191e8...bb6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå