AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #41 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): 10 sekunder fra senga til hjemmekontoret. Tidligere hadde jeg 1,5 time hver vei til kontoret, aldri igjen. Anonymkode: 1b35a...ef8 Samme 😀😀 Anonymkode: 61491...5da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #42 Del Skrevet 15 timer siden 3 minutter og gratis parkering. Bygda ❤️ Anonymkode: f092b...e75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #43 Del Skrevet 15 timer siden Enten to minutter fra senga, innom badet, innom kaffemaskinen, til hjemmekontoret. Eller 10 minutter fra garasje til garasje, med gratis parkering. Har fleksitid, så kan starte når jeg ønsker. Anonymkode: ee640...753 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #44 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): 3 minutter og gratis parkering. Bygda ❤️ Anonymkode: f092b...e75 Bygda, som i der jeg vokste opp, ville betydd 10 minutter kjøring, 35 minutter på tog, 15 minutter på buss, til jobb. Så helst sentral bolig her, gitt utdannelsen jeg har 😅 Anonymkode: ee640...753 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #45 Del Skrevet 15 timer siden 10 min å gå. Brukte bil når barna var små og de skulle i barnehagen, for barnehagen lå ikke på veien til jobb. Anonymkode: 4b3dc...d6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #46 Del Skrevet 15 timer siden Bruker 45 min. Går og t-bane. Starter kl 08 og er på jobb 0745. Anonymkode: b589c...941 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #47 Del Skrevet 15 timer siden 7 min med bil. Barna er så store at de klarer seg selv. Anonymkode: 20ca4...c52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #48 Del Skrevet 15 timer siden har ikke lenger barn som skal leveres i bhg/sfo jobber turnus og drar 04:30/06:00/8:30 og har en times kjøring. Måtte hatt 20 minutter ekstra om jeg skulle levert eller så hadde mannen måtte tatt det siden han jobber på hjemmekontor. Anonymkode: 3dd2a...ded Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #49 Del Skrevet 14 timer siden 45 min å gå eller 30 min i bil. Anonymkode: 53bf8...c58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diskulis Skrevet 14 timer siden #50 Del Skrevet 14 timer siden Jobber ved flere steder, der jeg jobber mest er 45min dør til dør med bil. De to andre stedene som jeg er på iblant er ca 20min. Ingen av stedene kan gås/pendles til. Jobber hjemmekontor en dag i uken da, noen uker to dager 🙂👌 Så det jevner ut den noe lange kjøreveien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #51 Del Skrevet 14 timer siden Drar hjemmefra ca. 6.15-6.20. Leverer på barnehage nærme jobb klokka 7. På jobb 7.15-7.30. Drar såpass tidlig for å unngå turen på vei inn. På vei hjem havner vi i kø uansett, da tar det lengre tid, men jeg har jo da barnehage nærme jobb, ikke nærme hjemme. Anonymkode: 0f1a8...9c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #52 Del Skrevet 14 timer siden Bruker 20 min med bil, så det er veldig greit. I utgangspunktet tar det 10 min til vanlig, men blir 20 min pga etterheng fra rush. Mannen må dra 1,5t tidligere hjemmefra enn han begynner pga rush. Vanligvis tar det 30 min med bil til jobben, men han må ut på E18, så ja. Han drar derfor 05:30. Anonymkode: ec5cc...124 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #53 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvis jeg følger barn til skole/barnehage og deretter drar til jobb bruker jeg ca 45-60 minutter. Drar jeg direkte til jobb bruker jeg 30 minutter, mest buss, litt gange. I tillegg har jeg hjemmekontor to ganger hver uke. Tidligere brukte jeg 1 time hver vei og aldri hjemmekontor. Anonymkode: dffb7...af3 Kan jeg spør hva du jobber med? ☺️ Anonymkode: 43897...80a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #54 Del Skrevet 12 timer siden Jeg bruker 40 min til jobb, med buss. Barnehagen åpner ikke før 07:30, så det er jo ikke noe jeg kan gjøre for å komme meg tidlig på jobb når jeg skal levere. Så uansett hvor lang vei jeg har til jobben, er det jo ikke noe vits i å dra hjemmefra før kl 07:15, drar vi tidligere blir vi jo bare nødt til å stå og henge utenfor bhg og vente på at den åpner.... De dagene jeg ikke leverer i bhg, drar jeg tidlig på jobb, for å bygge opp plusstid så jeg kan hente ungene etter maks 8 timeri bhg. Så da drar jeg ut døren 05:40. Anonymkode: 0fb5c...955 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsolsol Skrevet 12 timer siden #55 Del Skrevet 12 timer siden Bruker 10 min i bil til jobb, da vi skulle innom barnehagen tok det vel ca dobbelt så lang tid (barnehagen er på veien, men man skal jo inn og snakke litt og sånt). Jeg har gratis parkering på min jobb, mannen betaler 500 i mnd, men det inkluderer lading. Kollegaene mine synes jeg her helt gal som orker å bo på bygda med SÅ lang reisevei 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 12 timer siden #56 Del Skrevet 12 timer siden 3,5 km. Bruker ca 5 min. Aldri kø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #57 Del Skrevet 12 timer siden Bor på Bislett jobber på Ullevål sykehus, ca 8 min med trikken fra dør til dør. Anonymkode: 71612...91a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #58 Del Skrevet 12 timer siden Jeg har gratis parkering, ingen bussmuligheter, og det er 20 km hjemmefra til jobb, så gå/sykle utgår. De 20 km tar fort 30-40 minutter i rushtiden om morgenen, pluss at det tar omtrent 5 minutter å gå fra parkeringen og til kontoret. Når jeg da skal levere i barnehagen i tillegg (barnehagen ligger langs veien til jobb, men barn somler jo gjerne litt..), så bør jeg helst være ute døra senest 07:10 for å rekke jobb 08:00. Har heldigvis flexitid for de dagene det skjærer seg. Anonymkode: b84bd...e61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #59 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Bygda, som i der jeg vokste opp, ville betydd 10 minutter kjøring, 35 minutter på tog, 15 minutter på buss, til jobb. Så helst sentral bolig her, gitt utdannelsen jeg har 😅 Anonymkode: ee640...753 Jeg jobber i en sær nisje og flere av mine kolleger bor større byer og kjører ca 1,5 timer hver vei for å jobbe i bygda mi med 600 innbyggere. Anonymkode: f092b...e75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #60 Del Skrevet 6 timer siden Reiser med t-banen, som bruker 30 minutter. Inkludert gå til/fra t-banen tar det ca 40 minutter totalt. Går ut døra hjemme 06.40. Hjemme igjen stort sett 16.30, om ikke enda seinere. Har ikke barn enda, men sånn det er nå hadde jeg ikke hatt sjans til å levere (og nesten ikke hente) i barnehagen. Har ikke mulighet for fleksitid, så måtte gått ned i stillingsprosent. Anonymkode: d51b9...026 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå